- 在線時間
- 639 小時
- 最後登錄
- 12-5-1
- 國民生產力
- 16
- 附加生產力
- 139
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-11-20
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 12
- 主題
- 2
- 精華
- 0
- 積分
- 167
- UID
- 167445
 
|
原文章由 lulupopo 於 08-1-4 17:48 發表 
係去教育局通知佢地,睇下邊處有位,佢地會出信通知該校收生,我以前朋友搬遷都係咁,有D會有考試睇下你小朋友的程度.
我在(申請公屋進度 part 8)看到你有申請度公屋,真高興,恭喜,恭喜!
我都想請教你,我朋友在97年買了居 ...
多謝晒,我都係97年買居屋,但係供唔掂,俾銀行收番,我拎住銀行封律師信做証明,所以可以申請公屋, 但係你朋友係自己賣,我諗就唔得,不過佢如果去申請綜援,咁就可以試下申請ga
如果再有問題你再問我,我晏d再覆你,我要收工啦 
[ 本文章最後由 renocheung 於 08-1-4 17:57 編輯 ] |
|