關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 因搬遷想轉校
發新帖
查看: 2616|回覆: 6
go

因搬遷想轉校 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


167
1#
發表於 08-1-4 16:59 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
我過完年搬屯門,但係個仔係讀緊小五,唔知搵教處幫手搵學校得唔得,同埋唔知要幾耐呢
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


167
7#
發表於 08-1-7 09:36 |只看該作者
原文章由 jessc 於 08-1-6 08:49 發表


因為小五下學期才去適應一間新學校, 對他呈分會否有影響是需要考慮. 通常都建一入左小五上學期都不大適宜轉校.
他原校成績若屬中上, 而上學路程又非過份遙遠, 可以考慮儘量留回原校, 到升中才改選屯門區.
(不過小 ...


我都知,不過佢讀黃大仙,要座車成45分鐘,我怕佢會訓過龍唔記得落車呀嗎

Rank: 5Rank: 5


3178
6#
發表於 08-1-6 14:35 |只看該作者
原文章由 808280 於 08-1-5 20:19 發表


Hi!

請問"申請公屋進度 part 8"在討論區那裡進入?

http://forum.baby-kingdom.com//viewthread.php?tid=1186692&extra=page%3D1&page=81

Rank: 5Rank: 5


3167
5#
發表於 08-1-6 08:49 |只看該作者
原文章由 renocheung 於 08-1-4 16:59 發表
我過完年搬屯門,但係個仔係讀緊小五,唔知搵教處幫手搵學校得唔得,同埋唔知要幾耐呢


因為小五下學期才去適應一間新學校, 對他呈分會否有影響是需要考慮. 通常都建一入左小五上學期都不大適宜轉校.
他原校成績若屬中上, 而上學路程又非過份遙遠, 可以考慮儘量留回原校, 到升中才改選屯門區.
(不過小弟當年由深水埗搬入屯門後, 都無轉回屯門區讀, 而是依派位到了港島區讀)

至於屯門區邊d學校會收, 都係一個唔易研究的問題. 但相信原校老師校長對你小朋友認識應比新校多一點, 將來推薦信都有可能寫得深入一點。
愛收集舊書包、背囊的傻人

Rank: 5Rank: 5


1804
4#
發表於 08-1-5 20:19 |只看該作者
原文章由 renocheung 於 08-1-4 17:55 發表


多謝晒,我都係97年買居屋,但係供唔掂,俾銀行收番,我拎住銀行封律師信做証明,所以可以申請公屋, 但係你朋友係自己賣,我諗就唔得,不過佢如果去申請綜援,咁就可以試下申請ga

如果再有問題你再問我,我晏d再覆你,我要 ...


Hi!

請問"申請公屋進度 part 8"在討論區那裡進入?

Rank: 3Rank: 3


167
3#
發表於 08-1-4 17:55 |只看該作者
原文章由 lulupopo 於 08-1-4 17:48 發表
係去教育局通知佢地,睇下邊處有位,佢地會出信通知該校收生,我以前朋友搬遷都係咁,有D會有考試睇下你小朋友的程度.
我在(申請公屋進度 part 8)看到你有申請度公屋,真高興,恭喜,恭喜!
我都想請教你,我朋友在97年買了居 ...


多謝晒,我都係97年買居屋,但係供唔掂,俾銀行收番,我拎住銀行封律師信做証明,所以可以申請公屋, 但係你朋友係自己賣,我諗就唔得,不過佢如果去申請綜援,咁就可以試下申請ga

如果再有問題你再問我,我晏d再覆你,我要收工啦

[ 本文章最後由 renocheung 於 08-1-4 17:57 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


3178
2#
發表於 08-1-4 17:48 |只看該作者

恭喜,恭喜!

係去教育局通知佢地,睇下邊處有位,佢地會出信通知該校收生,我以前朋友搬遷都係咁,有D會有考試睇下你小朋友的程度.
我在(申請公屋進度 part 8)看到你有申請度公屋,真高興,恭喜,恭喜!
我都想請教你,我朋友在97年買了居屋,捱過金融風暴,捱過沙士,頂不到2006年,在2005年尾終於蝕本賣了居屋,31/12老公公司搬番大陸,老公現在失業,請問他們一家三口可否再申請公屋呢???如果可以需時幾耐及要什麼手續??
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖