關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 想請問北角小學校網有哪幾間較好
發新帖
查看: 1630|回覆: 13
go

想請問北角小學校網有哪幾間較好 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


462
1#
發表於 08-1-3 14:45 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
想請問北角小學校網有哪幾間較好,首選是津校,謝謝
   0    0    0    0


909
14#
發表於 08-1-16 13:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


492
13#
發表於 08-1-13 14:12 |只看該作者
北官(舊)好多Projects要做,都幾辛苦ga。聯中得”筲官中學”是英中,而且每年得26-28人入倒,所以我都吾會排頭3位。
北米冇在網上共報成績,但我打電話問過學校,佢地話今年約4x%人band1。聽鳴如果派位普通,”柴米”個校長會寫信help你,但北米就吾sure會否咁做。

不過間間學校到p3/p4開始都會好辛苦和多功課。

Rank: 3Rank: 3


492
12#
發表於 08-1-13 11:33 |只看該作者
emiluihk,

我知滬江會比較多功課,但勝在全日,每日又有功課堂,對些回家不肯做功課的小朋友較適合。
而循道(下)功課就少些,其實都吾錯。佢個新校舍座舊樓都未開始擦。都不知可否2年後真係轉全日

我鐘意呢2間係因為2間的小朋友都比較乖。

2006年以前的中學派位係跟98&99年的成續。2007年是跟2000年&學生出去考試成績AVERAGE。下年起開始睇學生P3,P4出去考試的2年成績。所以以前的派位都吾一定準。

[ 本文章最後由 SIUBO117 於 08-1-13 11:43 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


206
11#
發表於 08-1-12 23:41 |只看該作者
我女有同學之兄姐都是在北官及聖米, 他們的家長表示兩間都是好忙的學校 (功課及課外活動也是) , 要d家長好多時間參與, 而聖米的小二生要補習了 (註 : 她的媽要上班的), 因此本人未有考慮此兩間, 因為小女做功課勁慢 ........

以上只是其中的小例子, 如有錯誤, 請原諒

Rank: 3Rank: 3


126
10#
發表於 08-1-12 21:14 |只看該作者
兩間北角官立如何?
好似仲有聖米迦納?

Rank: 5Rank: 5


1245
9#
發表於 08-1-12 11:19 |只看該作者
就呢兩間而言
循道好似升中派位好d 尤其是pm 加上 2010 佢地pm 會轉到新校舍進行全日制, 亦接觸過小朋友於初小時期會讀得幾開心家長壓力都無咁大。我舊年觀察過他們小息,d 小朋友整體感覺幾乖幾純
even 男仔都唔無比人粗魯感覺(但可能係表面呀 ) ...

反之 滬江 據聞好多野都要家長自己教埋一份, 可能佢地本身小朋友質數比較好卦, 競爭都唔細,如稍爲趕不及老師會建議你幫小朋友搵補習 ?! (呢樣係我唔贊成的 , y 教好個小朋友要係補習老師而唔你佢地本身呢 ?) 但唔知點解佢地升中派位一般。

原文章由 SIUBO117 於 08-1-11 21:19 發表
今個月要填統一派位表了。

滬江 & 循道(下午),邊間好D?
有冇人有COMMENT?入來講下啦!
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


193
8#
發表於 08-1-11 23:03 |只看該作者
你無記錯, 基灣是16網的.

原文章由 emiluihk 於 08-1-10 17:40 發表
sorry 唔知我有無記錯 , 基灣好似係net 16
北角係net 14  唔知有無變到呢 ?!

Rank: 3Rank: 3


492
7#
發表於 08-1-11 21:19 |只看該作者
今個月要填統一派位表了。

滬江 & 循道(下午),邊間好D?
有冇人有COMMENT?入來講下啦!

Rank: 5Rank: 5


1245
6#
發表於 08-1-11 17:48 |只看該作者
但題目係 " 想請問北角小學校網有哪幾間較好" 喎 !


原文章由 盧森堡 於 08-1-11 16:53 發表
仲有北角官立小學2間
可以選擇
太古小學
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 2


57
5#
發表於 08-1-11 16:53 |只看該作者
仲有北角官立小學2間
可以選擇
太古小學

Rank: 4


560
4#
發表於 08-1-11 15:24 |只看該作者
嘉諾撒小學應該是男女校
中學是女校


原文章由 jj825fung 於 08-1-10 11:44 發表
衛理小學
循道小學
嘉諾撒小學(女校)
滬江小學
基灣小學

Rank: 5Rank: 5


1245
3#
發表於 08-1-10 17:40 |只看該作者
sorry 唔知我有無記錯 , 基灣好似係net 16
北角係net 14  唔知有無變到呢 ?!

原文章由 jj825fung 於 08-1-10 11:44 發表
衛理小學
循道小學
嘉諾撒小學(女校)
滬江小學
基灣小學
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1757
2#
發表於 08-1-10 11:44 |只看該作者
衛理小學
循道小學
嘉諾撒小學(女校)
滬江小學
基灣小學
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖