- 在線時間
- 7 小時
- 最後登錄
- 08-1-6
- 國民生產力
- 27
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-9-9
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 125
- 主題
- 30
- 精華
- 0
- 積分
- 152
- UID
- 99812
 
|
原文章由 sasa_BB 於 08-1-5 23:03 發表 
係呀...有冇家長可以分享吓呀,因為聽講九官同同區既小學相比程度較淺,係咪真係嫁?
我o既小朋友係九官分別讀一年級 同 六年級 , 以一年級黎睇 , 功課唔算多 ,有時係學校做曬 , 星期五會多o的 .你可以上學校網頁(小一家課冊)睇下. 一年級已經要做中英文週記.
默書就每個禮拜都有 ,一年級暫時學緊o既英文有 eraser , sharpener ,teddy bears , family ( mother , brother......) , 中文有趣味默書(課外) ,係個part o岩只會加分,錯左唔扣分 ,但要改正 ,所以有時高過100分.
通常test 同 exam 前有 pre-dict , 小測...
學校有唔少課外活動 ,有3個樂團 , 30多個樂器班 ,仲有球隊 ,泳隊
3-6年級有運動會 ,1-2年級有遊戲日.
中學派位大約有40多%入到 band 1 emi school ,大部分都係九龍城區 & 沙田區 ,e.g 黃笏南 ,銀禧 ,華英 ,丘佐榮 ,迦密 ,開平 ,陳瑞祺 (喇沙) , 伊官 , 聖母無玷聖心 ,沙崇 ,沙循....前幾年更有人入九華 ,聖士提反 ( stanely) , 上智 ,順利天主教 ,德望,英華 ,男拔 ,迦密柏雨 ,
都有唔少人考直資 e.g 顏寶玲 ,李國寶 ,培僑 ,林大輝
呢到有香港電台訪問九官 (大約去到 30分鐘後)
出席o既係 : 校長 ,家教會顧問 ,家教會主席 同一個小五學生
http://www.rthk.org.hk/rthk/radio5/familyteach/20071211.html
我兩個小朋友讀得好開心 ,無壓力 , 星期六仲8點幾返學校參加學藝班 .
睇下你地想小朋友係邊到成長 ????
[ 本文章最後由 nataliewing 於 08-1-6 00:23 編輯 ] |
|