關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問各位如何幫小孩背九因歌乘數表
查看: 9902|回覆: 22
go

請問各位如何幫小孩背九因歌乘數表 [複製鏈接]

Rank: 1


10
1#
發表於 07-12-31 12:51 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
小女現時正讀小二,但是背了好幾天的乘數表,都是背不到,請問各位是否有好的方法呢!
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


2086
23#
發表於 08-1-16 16:48 |只看該作者
原文章由 ydoris 於 08-1-4 09:17 發表
ndsl都有遊戲係數學架,玩得多就得架.我以前都自己教個女背,發現佢好快吾記得.但上到小二,老師教佢地,一個星期背一行,再同同學互相背.過一排又背過.咁好快佢就背到,吾洗我地花功夫.不過計數時都未能即刻用到,要數lor. ...


我囝又係老師教在堂上背,兩三星期就背熟晒。
佢話老師久不久在堂上用接龍方法,咁就個個爭住背。
特別之處係老師會在中間截龍: a 同學由3x 1 開始背,
背到7就另一個接... 唔知係咪X 7係錯誤交匯處?
老師確係有辦法

Rank: 3Rank: 3


120
22#
發表於 08-1-14 17:44 |只看該作者
我小女都是小二生, 她在暑假開始背, 到開學初時都是背不熟。後來公公發現迫佢背無用, 公公提議要她每日大聲地"讀", 每日讀五次初時是2至4的, 5至7 再來 8至9, 效果比我預期好, 十月已能抽問佢, 加上佢有學公文, 現在已是四位數乘雙位數了。

比心機, 祝你早日成功。  


原文章由 KELLYWONG109 於 07-12-31 12:51 發表
小女現時正讀小二,但是背了好幾天的乘數表,都是背不到,請問各位是否有好的方法呢!

Rank: 1


10
21#
發表於 08-1-13 08:33 |只看該作者

請問各位如何幫小孩背九因歌乘數表

謝謝各位的好意見,我已買了九因歌的CD 了.我個女聽了幾天,是可以跟來背,現只有 8的乘數表未上口,余下的已成功了. 謝謝各位.

Rank: 4


507
20#
發表於 08-1-13 04:56 |只看該作者
我會當歌仔咁唱,大仔边唱,細仔好快就跟住唱,so easy

Rank: 3Rank: 3


213
19#
發表於 08-1-13 01:54 |只看該作者
HI,健朗媽咪,

請問何處可買到此光碟呢?

Thanks!
原文章由 健朗媽咪 於 08-1-3 09:36 發表



我亞仔高班上學期時, 我買咗my young 的乘數教學光碟, 折咗之後$90, 隻光碟係一路學,一路做練習儲分, 儲到一定分數可以玩遊戲, 亞仔玩咗個零月就識晒1-9乘法, 仲學埋兩個住乘一個位ga乘法 ...

Rank: 3Rank: 3


203
18#
發表於 08-1-9 11:01 |只看該作者
原文章由 KELLYWONG109 於 07-12-31 12:51 發表
小女現時正讀小二,但是背了好幾天的乘數表,都是背不到,請問各位是否有好的方法呢!


我仔小三了, 小二背乘數表時, 我跟他一齊背, 每三個、三個咁背
當然, 2、3、5就很易, 學到7、8、9時, 就要用d耐心,搵d一粒粒的玩意排列出來給他看,  要當遊戲一齊玩, 有時叫佢考番我, 我假裝背錯, 等佢更正我, 那他就更上心了。希望幫到你。

Rank: 5Rank: 5


1281
17#
發表於 08-1-4 17:21 |只看該作者
原文章由 KELLYWONG109 於 07-12-31 12:51 發表
小女現時正讀小二,但是背了好幾天的乘數表,都是背不到,請問各位是否有好的方法呢!


我個女都係小二,今次考試都係考乘數,請佢先背好2-5,同10, 再請佢慢慢背6-9. 另外我會同佢用遊戲的方式黎考吓佢,大家都分別出題目,你一條,佢一條,當佢考試的時候,就會好容易咁諗到個答案.我又會用撲克牌用佢玩.抽兩隻牌將佢相乘,咁樣可能會有興趣d.

少少意見,希望幫都你啦!

Rank: 5Rank: 5


3432
16#
發表於 08-1-4 10:17 |只看該作者
原文章由 Charlotte_mom 於 08-1-3 12:39 發表
係咩? 其實我都買左呀, 我又係覺得好難聽所以無咩點播........睇黎要勤D先!


我都買左,同你的一樣,真是"歌不似歌,詩不似詩",不過可能每個小朋友喜歡d野都唔同,我個囝睇到3至4的歌就  
所以,都要睇個"老細"(我個囝 )受唔受.
http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1085858&extra=page%3D2

Rank: 6Rank: 6


7355
15#
發表於 08-1-4 09:17 |只看該作者
ndsl都有遊戲係數學架,玩得多就得架.我以前都自己教個女背,發現佢好快吾記得.但上到小二,老師教佢地,一個星期背一行,再同同學互相背.過一排又背過.咁好快佢就背到,吾洗我地花功夫.不過計數時都未能即刻用到,要數lor.

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


226
14#
發表於 08-1-3 17:57 |只看該作者
對不起,打錯字,是"聖誕假"完時,他已懂得。不是"暑假"。

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


226
13#
發表於 08-1-3 17:55 |只看該作者
小兒是在小一聖誕假期時,買了一盒九因歌給他,署假完時,他已懂得。
他是一個不肯背書的人。所以雖然貴些,也覺值得。
當初,真的怕他不懂背。記得我小時,也不喜歡背書,所以也背了好一段時間,才懂得背乘數表。而他就有過致而無不及。

醒目開學勳章 王國長老


59485
12#
發表於 08-1-3 12:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 6Rank: 6


7364
11#
發表於 08-1-3 11:04 |只看該作者

回覆 #9 kaayee 的文章

我囡都係一樣,聽歌學九因歌,佢好中意喎

Rank: 5Rank: 5


1371
10#
發表於 08-1-3 09:36 |只看該作者
原文章由 kaayee 於 08-1-2 22:43 發表
我舊年暑假買咗套碟, 個仔升小二, 個女升小一, 我買咗之後, 都有d後悔, 因為都唔平, 而且好悶好無聊, 夾硬夾d音入去個九因歌度, 有d核突, 但唔到你唔信, 佢兩個一個星期已可以背哂一至九, 仲要滾瓜爛熟tim. ...



我亞仔高班上學期時, 我買咗my young 的乘數教學光碟, 折咗之後$90, 隻光碟係一路學,一路做練習儲分, 儲到一定分數可以玩遊戲, 亞仔玩咗個零月就識晒1-9乘法, 仲學埋兩個住乘一個位ga乘法

Rank: 4


570
9#
發表於 08-1-2 22:43 |只看該作者
我舊年暑假買咗套碟, 個仔升小二, 個女升小一, 我買咗之後, 都有d後悔, 因為都唔平, 而且好悶好無聊, 夾硬夾d音入去個九因歌度, 有d核突, 但唔到你唔信, 佢兩個一個星期已可以背哂一至九, 仲要滾瓜爛熟tim.

Rank: 5Rank: 5


3625
8#
發表於 08-1-2 21:22 |只看該作者
我女係小一升小二的暑假開始要佢背,但就唔太迫佢,每晚沖涼時一齊背,,,,,,,
呢個方法唔會三幾日就背好晒,但叫做無乜壓力吓背晒,反正沖涼時個口都無野做o架啦,,,,
~~~My dogs Phoebe,Minnie,Ah Bert and Rico~~

Rank: 1


4
7#
發表於 08-1-1 18:08 |只看該作者
我也買了,但仔仔並沒有太大興趣,可能比較適合一些年紀較小的小朋友。(仔仔現時正讀小二)。




原文章由 hermanma 於 07-12-31 16:16 發表


我最近在商務買了一盒九因歌
DVD+CD+棋 $198
仔仔現K3
五日內背了乘數表只欠7 & 8
效果幾好你可試試


754
6#
發表於 08-1-1 17:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2376
5#
發表於 07-12-31 21:37 |只看該作者
原文章由 KELLYWONG109 於 07-12-31 12:51 發表
小女現時正讀小二,但是背了好幾天的乘數表,都是背不到,請問各位是否有好的方法呢!

死背,日日都要重複咁背,比方今日背3,4,明日就背3,4,6,,後日就再背3,4,6,7

(因為1,2,5,10都唔洗背,所以我同自己個囡就係咁背LOR)

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖