- 在線時間
- 1155 小時
- 最後登錄
- 20-7-21
- 國民生產力
- 920
- 附加生產力
- 3774
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-5-17
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2235
- 主題
- 67
- 精華
- 0
- 積分
- 6929
- UID
- 83640
 
|
姪仔既個案無得解決, 因為佢父母都唔覺得佢又問題, 只係我地所有傍觀者覺得有問題之嗎..
咁佢都係一間名校嗎, 程度又深d, competitiveness又大d….間學校有佢既賣點, 問題係你想個仔既school life係點過啫…有d人想小朋友開心d又或者有d小朋友係唔適合讀咁傳統既學校,而又有能力, 咁咪讀international school 囉,每個家長都有唔同想法…好似根德園咁我d朋友小朋友讀完個個都話好, 但係佢係專攻數學同中文, 無普通話, 無旅行, 咁我覺得幼稚園stage, 英文係緊要d, 咁呢間又唔係我選擇…但如果你想佢小學讀宣小, 聖芳濟各, 或者一d出名既小學, 根德又認受性係大d既..
而我自己覺得school life係好重要, 要德,智,體,群,美均衡發展, 所以宣小就唔係我選擇…早排我個朋友佢個女開始揾小學, 佢話佢識得一個小朋友讀緊宣小, 個人都幾自大, 成日話個表未無腦, 咁stupid…佢話名校又點,成績好又點啫… d人格有d問題, 咁我想起我姪仔, 佢有時講野都有d自大同埋佢有時d野其實係唔敢做或者知道一個遊戲佢知自己會輸佢就會話咁無聊我唔無d咁無聊既野…我就諗係唔係學校教到佢地覺得自己係名校好醒呢?呢d係我個人想法, 宣小家長唔好閙我, 呢d都係個別個案… |
|