關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
查看: 60195|回覆: 2017
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1#
發表於 07-12-20 15:19 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印

Who is No. 1
   0    0    0    0

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
2018#
發表於 08-1-8 18:26 |只看該作者
我不嬲都冇在匯豐銀行用網上理財的, 而且上年底前要再登入才可以繼續用, 但我又忘記了.
所以e+ 要去分行填表先申請密碼, 登記後又要等黑色夾仔, 才可以在網上用積分換禮品 (折上折的優惠) 睇黎要等多 2-3星期時間.
原文章由 雪文 於 08-1-8 14:17 發表
funfun,匯豐銀行無人復我換熱水煲個到:cry:, 我check扣咗數啦, 算數啦.

咁我呢個周日會再換蘿蔔糕來送禮, 我仲發現我有近4萬分是會在今年五月到期

Rank: 8Rank: 8


17382
2017#
發表於 08-1-8 16:28 |只看該作者
是良機,但放左之後又要租地方呢,條數好似唔化算咁


原文章由 雪文 於 08-1-8 14:13 發表
我係到諗緊hoganma呢個問題, 但係如果而家個市昇放咗佢, 低時再入返.  不是良機嗎 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
2016#
發表於 08-1-8 16:26 |只看該作者
我意謂係蒙牛 我都係鍾意十字及蒙牛: :


原文章由 雪文 於 08-1-8 14:11 發表
呢個係伊利出的, 不是蒙牛, 都是高品質奶, 我仔好花心, 一時要呢樣, 一時個樣, 輪住來無咁悶.

Rank: 8Rank: 8


17382
2015#
發表於 08-1-8 16:24 |只看該作者
無啊,我地行情係咁:

南京 >> 無錫 >>SO洲 >>坑洲 >>上海

雲南好似唔近呢幾個地方


原文章由 雪文 於 08-1-8 14:09 發表
Love,你吔有無去到云南的玉龍山呀?

Rank: 8Rank: 8


17382
2014#
發表於 08-1-8 16:21 |只看該作者
最凍時2-3度,最熱時8-10度,其實都唔係好凍

原文章由 KY2004 於 08-1-8 14:00 發表

love love,

係咪好涷呢?

Rank: 6Rank: 6


6601
2013#
發表於 08-1-8 16:18 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-8 16:05 發表
KY,我今日lunch係到諗, 我想去那里呢 ??  諗唔到結果去咗惠康, 返來時才記得自己要去UNIQLO

唔緊要,聽日再去過。

Rank: 8Rank: 8


17382
2012#
發表於 08-1-8 16:17 |只看該作者
agree agree  就算機關算盡都唔夠個天算


原文章由 phoebecyl 於 08-1-8 13:39 發表
有時投資買樓或股票除左眼光重要講命水...都係一句吃幾多穿幾多係注定架。小富可以由勤,但大富真係由天。

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 08-1-8 16:19 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2011#
發表於 08-1-8 16:13 |只看該作者
雪文: 有無溫書呀???

KY: 你見倒迦南就見倒OK便利店, 咁再碼頭方向行前4-5個舖位就見啦, 價錢方面我未試過做2樣野, 你可以打電話去問問.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2010#
發表於 08-1-8 16:10 |只看該作者
開新part 啦

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1260084&extra=page%3D1

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2009#
發表於 08-1-8 16:06 |只看該作者
me too :cry:

原文章由 hoganmama 於 08-1-8 15:56 發表
我地新年係無飯食gar   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2008#
發表於 08-1-8 16:05 |只看該作者
KY,我今日lunch係到諗, 我想去那里呢 ??  諗唔到結果去咗惠康, 返來時才記得自己要去UNIQLO

原文章由 KY2004 於 08-1-8 15:55 發表
雪雪:

唔記得話你聽,UNIQLO sales呀!好多都有折。應該有你size,你可試吓28size呀?我覺得佢D碼大D架。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
2007#
發表於 08-1-8 15:56 |只看該作者
我地新年係無飯食gar
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 15:40 發表

我公司今年新團年飯可能會在惠州食(我公司的分公司), 食完即落HK.
(我估有八成機會, 因HK公司加埋得9個人, 大陸公司有幾拾人)

Rank: 6Rank: 6


6601
2006#
發表於 08-1-8 15:55 |只看該作者
雪雪:

唔記得話你聽,UNIQLO sales呀!好多都有折。應該有你size,你可試吓28size呀?我覺得佢D碼大D架。

Rank: 6Rank: 6


6601
2005#
發表於 08-1-8 15:53 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 15:40 發表

我公司今年新團年飯可能會在惠州食(我公司的分公司), 食完即落HK.
(我估有八成機會, 因HK公司加埋得9個人, 大陸公司有幾拾人)

咁都幾好丫!

Rank: 6Rank: 6


6601
2004#
發表於 08-1-8 15:51 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 08-1-8 15:42 發表

個都叫麗港中心. 係麗港地商場前些少.
迦南係 容鳳書健康院 向前行一條街就到.

咁係咪跟著容鳳書健康院向前行一條街見到迦南,間hair salon係對面呢?

come come

hair cut + 負離子+ treatment要幾$?

Rank: 6Rank: 6


6601
2003#
發表於 08-1-8 15:48 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 08-1-8 15:40 發表


唔係深, 但要諗好多.....妳地學校成日玩d奧數題.  可能我蠢.

25號未必出到黎呀, 去完旅行返來可能好多野做.

去邊樹旅行呀?好開心呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2002#
發表於 08-1-8 15:48 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-8 15:45 發表

試vichy啦!或者你用吓neutrogena的保濕mask,平亦好正。仲有laneige的sleeping water mask都好正,非常保濕,搽左瞓覺,第2朝先洗乾淨.$280.

neutrogena~~~~我唔LIKE LEE個牌子D野.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2001#
發表於 08-1-8 15:47 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 08-1-8 15:43 發表

come:
我老闆放過我, 我媽都未必放過我呀. 個日星期五, 唔知洗唔洗去學校接放學.:-|

星期五你亞女放幾點?????

Rank: 6Rank: 6


6601
2000#
發表於 08-1-8 15:45 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 15:36 發表

我LEE排塊臉好乾好乾(之前都係乾, 但無而家咁誇架), 所以想轉下新牌子囉.

試vichy啦!或者你用吓neutrogena的保濕mask,平亦好正。仲有laneige的sleeping water mask都好正,非常保濕,搽左瞓覺,第2朝先洗乾淨.$280.

[ 本文章最後由 KY2004 於 08-1-8 15:47 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖