關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無'一串紅'圖片分享吖?!
查看: 8630|回覆: 54
go

有無'一串紅'圖片分享吖?! [複製鏈接]

Rank: 1


9
1#
發表於 07-12-18 09:32 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
大家有無'一串紅'生長嘅圖片一齊分享吖?!
   1    0    0    0

Rank: 4


949
55#
發表於 08-1-17 16:25 |只看該作者
原文章由 soscck 於 08-1-17 12:28 發表
我落左肥後就開始有一個花蕾出來喇!

係咪要採頂架?? 即係點樣做呀??

成個花蕾剪左去???

唔該晒!!

sandy816,
你個環保花盆好靚呀!

soscck,
有花蕾就唔洗採頂住,等花謝左之後剪左舍,咁就會生多兩個分枝出o黎再開過花呀!:loveliness:

Rank: 2


31
54#
發表於 08-1-17 12:28 |只看該作者
我落左肥後就開始有一個花蕾出來喇!

係咪要採頂架?? 即係點樣做呀??

成個花蕾剪左去???

唔該晒!!


5022
53#
發表於 08-1-16 18:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


926
52#
發表於 08-1-16 16:42 |只看該作者
細仔果盆拎返黎一個月就要交lu..
用洗潔精樽幫佢做既環保花盆

[ 本文章最後由 sandy816 於 08-1-16 16:47 編輯 ]

Rank: 4


949
51#
發表於 08-1-15 20:37 |只看該作者
原文章由 LEON 於 08-1-15 10:51 發表
請問花落左仲會唔會生新既出來?

如果d花開完左,就用剪刀剪左佢,就會生多一對分枝出o黎,\遲d就會開花呀!

Rank: 4


611
50#
發表於 08-1-15 10:51 |只看該作者
請問花落左仲會唔會生新既出來?

Rank: 5Rank: 5


1801
49#
發表於 08-1-15 08:49 |只看該作者
我兩個囝囝的一串紅都交了回校, 還在11號由 K3 同學送去了老人院了.  

兩個囝囝的一串紅好唔同, 大仔的很快已出花, 細仔的就只出葉, 但過了一輪, 大仔的後勁不繼, 但細佬的就好靚啊!!

有時間可以去睇下呀, 真係幾大分別, 一棵好強壯, 但另一棵好似營養不良咁, 但比起去年的金盞花, 今年是成功的啊!! 兩個仔都好開心.

http://cid-5434def5c45815c1.spaces.live.com/default.aspx?wa=wsignin1.0
http://hk.myblog.yahoo.com/darwin-elywn

Rank: 4


949
48#
發表於 08-1-14 22:59 |只看該作者
原文章由 leunglokyiu 於 08-1-14 15:55 發表
點解咁多學校要小朋友種一串紅既?

係呀!係康文署攪o架!都唔係間間學校都會參加。我地學校仲會有比賽,睇下邊個種得靚d呀!:)

Rank: 3Rank: 3


139
47#
發表於 08-1-14 22:19 |只看該作者
聽講係康文處俾同學, 希望大家注意環保喎

Rank: 3Rank: 3


457
46#
發表於 08-1-14 15:55 |只看該作者
點解咁多學校要小朋友種一串紅既?

Rank: 4


949
45#
發表於 08-1-13 17:23 |只看該作者
原文章由 廉媽 於 08-1-13 13:40 發表


恩禧媽,
我已經放係窗台附近啦!如果有太陽實晒到佢的;亦有每星期施肥o架!仍然都係得個高字咋!:cry:

廉媽,
我又無每星期落肥呀!我只係廿日左右就落一次肥咋!
可能你o個棵要等到好多分枝長出之後才肯開花呀!等下啦!應該好快會有花蕾呀!

Rank: 3Rank: 3


242
44#
發表於 08-1-13 13:40 |只看該作者
原文章由 恩禧媽 於 08-1-7 15:32 發表

廉媽,
一串紅要好多太陽,所以得閒要晒下佢呀!



恩禧媽,
我已經放係窗台附近啦!如果有太陽實晒到佢的;亦有每星期施肥o架!仍然都係得個高字咋!:cry:

Rank: 2


69
43#
發表於 08-1-11 23:46 |只看該作者
各位媽媽:
我女兒的一串紅今天出了六個花蕾,
而我兒子的也出了四個花蕾,他們很
開心,全靠我前兩天將盆放出花槽曬太陽.
而且我女兒盆花剛好12cm做了採頂,兒子
的花採頂時已超過12cm,所以花蕾較少.

Rank: 4


949
42#
發表於 08-1-10 22:29 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 08-1-10 13:06 發表
請問點樣施肥?


我只係去普通的花店問要落咩肥,咁姐姐就俾左一樽粒肥我用。
我記得採頂後約一個月左右就有花蕾出來呀!







[ 本文章最後由 恩禧媽 於 08-1-13 17:21 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2065
41#
發表於 08-1-10 13:06 |只看該作者
請問點樣施肥?

原文章由 恩禧媽 於 08-1-9 21:15 發表

我除左晒太陽,淋水之外,我仲落左肥料,所以而家都開左花,不過就無ccheng那棵開得咁高。

Rank: 3Rank: 3


114
40#
發表於 08-1-10 12:54 |只看該作者

回覆 #1 mamamomo 的文章

Dear mums,

Can you adv. in average, how many days will have flower after 採頂? I did this yesterday, but I need to submit the flowers back to school on 30 Jan.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
39#
發表於 08-1-10 09:28 |只看該作者
我想問問: 點樣可以令它生多 d 枝 or 花蕾?
因我仔仔 lee 棵要等 3 月初才交回學校, 照咁睇會唔會未到 3 月, 所有花都會謝晒呢
   (這張相是昨晚影的)

Rank: 4


795
38#
發表於 08-1-9 23:59 |只看該作者
dear all,
我都有採頂,過只是停生新葉设花蕾,是否這樣??
kiukiuleung

Rank: 4


776
37#
發表於 08-1-9 23:45 |只看該作者
我都未採頂, 但都好成功, 我有下肥, 我老公會灑魚缸水 好多營養.  我之前幫囝囝種了4年都失敗, 今年終於得, 好開心::" />:



唔知點解加入唔倒photo 但我在編輯時有photo的.

[ 本文章最後由 olkan 於 08-1-10 21:51 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖