關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 菲傭帶仔女去外國受洗
查看: 5504|回覆: 26
go

菲傭帶仔女去外國受洗 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


308
1#
發表於 07-12-10 11:14 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
今日蘋果日報報導, 有些家長為了爭取小一五分宗教分, 由菲傭帶自己仔女返菲律賓受洗, 因為菲國的天主教會不知道這些港人"別有用心", 審批受洗較寬鬆, 易假冒過關, 事件係由香港天主教區揭發, 登左係公教報,

真係諗唔到有一些家長可以鑽法律隙去到咁既地步, 真係佩服到五體頭地, 咁都諗到和做得出, 真係抵佢地入到名校?!
   0    0    0    0


686
27#
發表於 08-1-7 12:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2663
26#
發表於 08-1-7 03:05 |只看該作者
我大把天主教朋友夠mud頭mud路都唔知啦。入咗去讀之後,水知你是1st round or 統一排位入mair。不公平的制度在先,無話可恥不可恥。

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
25#
發表於 07-12-11 09:41 |只看該作者
嘻嘻。。。你叫賓姐發張證過你揸手穩陣!

話時話,我諗個別堂區已開始收緊了,
好似我妹個BB 將於xmas 領洗,
佢daddy 係英国人將來BB 都讀IS,
咁領洗唔係為5分的,無需咁做。
琴晚堂區安排家訪,所以我媽好緊張,
去我妹度打點,因為我媽係堂區活躍分子,
話要比個好印象比d家訪教友喎?!
咁如果有d偽洗者原來屋企滿天神佛,
又或者傾多兩傾,便露出馬腳!


原文章由 judy 於 07-12-10 18:41 發表
麟媽媽,

我エ人(菲籍)日日帮阿三冲凉又計唔計?

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
24#
發表於 07-12-11 09:22 |只看該作者
其實父母咁做就算入左,
可能令仔女好難做的。
唔係入左就算,因為教會學校,
會有好多宗教活動,到時問起,
亞仔乜頭乜路都唔知,
又或是被問及媽咪無同你去聖堂咩?
咁都唔知亞仔點應對好....


原文章由 曱甴人 於 07-12-10 23:28 發表
比佢地過左骨又點? 良知都冇埋, 為人父母其身不正, 為求目的不擇手段, 可恥!

Rank: 5Rank: 5


2663
23#
發表於 07-12-11 01:30 |只看該作者
無宗教的學校如官校等應該給與無宗教的學生5分。

Rank: 2


40
22#
發表於 07-12-10 23:28 |只看該作者
比佢地過左骨又點? 良知都冇埋, 為人父母其身不正, 為求目的不擇手段, 可恥!

Rank: 3Rank: 3


308
21#
發表於 07-12-10 20:39 |只看該作者
原來如此, 多謝指教, 咁去菲律賓領洗都唔一定有著數喎, 隨時賠了旅費又無分, 哈哈哈!!!!!! 我地D貧民都無咁慘

原文章由 catcatmom 於 07-12-10 18:06 發表
我打過教育局問過這5分宗教分, 佢地話係學校有權決定比唔比!
特別拿著一些不知道什麼地方發出領洗紙, 學校d人會回應:我唔識這間church.
如果沙田天主教等等之類學校,一定比5分你架!



...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
20#
發表於 07-12-10 19:13 |只看該作者
梗係唔係咁啦.....呢個情況係小朋友渣住張紙,學校可以決定比唔比,仲有個情況係,個細路無張紙,但個父母其中一方係教友,另一個就慕緊道,以為個小朋友未領洗所以無五分,但答案係個別學校可以酌情比呢五分,終於個小朋友係可以加到呢五分.......(不過好肯定唔係間間學校都比呢五分)

原文章由 lemonnazybaby 於 07-12-10 16:00 發表
睇報紙話, 因為俾分機制由教育局規定, 只要能出示證明就一定要俾分, 就算學校明知當中有詐亦無符, 人地有領洗紙, 你一定要俾五分, 唔係家長去教育局投訴學校, 唉....... 依家為入名校又借地址又用領洗紙, 真係唔夠佢 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11251
19#
發表於 07-12-10 18:41 |只看該作者
麟媽媽,

我エ人(菲籍)日日帮阿三冲凉又計唔計?

Rank: 5Rank: 5


4494
18#
發表於 07-12-10 18:06 |只看該作者
我打過教育局問過這5分宗教分, 佢地話係學校有權決定比唔比!
特別拿著一些不知道什麼地方發出領洗紙, 學校d人會回應:我唔識這間church.
如果沙田天主教等等之類學校,一定比5分你架!



原文章由 lemonnazybaby 於 07-12-10 16:00 發表
睇報紙話, 因為俾分機制由教育局規定, 只要能出示證明就一定要俾分, 就算學校明知當中有詐亦無符, 人地有領洗紙, 你一定要俾五分, 唔係家長去教育局投訴學校, 唉....... 依家為入名校又借地址又用領洗紙, 真係唔夠佢 ...

Rank: 5Rank: 5


1948
17#
發表於 07-12-10 17:46 |只看該作者
麟媽媽:

Got it!
我以為我冇睇過添!
原來令我注意的方向去了, 神父:「基督聖體」領者:「多謝!」/「唔該。」  

我記得大約9 / 10 月﹐有一次係駱神父信箱都有答過這 case, 話有人拿出菲國領洗紙, 學校不予承認 (當然那位家長.... , 明啦!)
"It is a poverty to decide that a child must die so that you may live as you wish." ~Mother Teresa~

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
16#
發表於 07-12-10 17:28 |只看該作者
係蘋果日報quote 公教報...亂亂地呵?!
jk,揾到喇,公教報11月份3327期。


原文章由 jk67jk 於 07-12-10 17:25 發表
噤你又話「公教報」?

[ 本文章最後由 麟媽媽 於 07-12-10 17:36 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1948
15#
發表於 07-12-10 17:25 |只看該作者
噤你又話「公教報」?
"It is a poverty to decide that a child must die so that you may live as you wish." ~Mother Teresa~

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
14#
發表於 07-12-10 16:49 |只看該作者
今日蘋果日報講嘅。

原文章由 jk67jk 於 07-12-10 16:34 發表

是嗎?幾時的事呀?
係咪指駱神父信箱?(似乎不是近期的了吧!)

Rank: 5Rank: 5


1948
13#
發表於 07-12-10 16:34 |只看該作者
原文章由 麟媽媽 於 07-12-10 16:13 發表
而家呢件事上晒公教報...


是嗎?幾時的事呀?
係咪指駱神父信箱?(似乎不是近期的了吧!)
"It is a poverty to decide that a child must die so that you may live as you wish." ~Mother Teresa~

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
12#
發表於 07-12-10 16:13 |只看該作者
未必.... 可以個別學校自行制定架!
某d聖公會學校,只接受該會受浸證明,
好似St. Stephan's Girls 只比5分予同會派,
其他基督教會派證明一律無分架。
而家呢件事上晒公教報,相信各院校會有安排了。


原文章由 lemonnazybaby 於 07-12-10 16:00 發表
睇報紙話, 因為俾分機制由教育局規定, 只要能出示證明就一定要俾分, 就算學校明知當中有詐亦無符, 人地有領洗紙, 你一定要俾五分, 唔係家長去教育局投訴學校, 唉....... 依家為入名校又借地址又用領洗紙, 真係唔夠佢 ...

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2896
11#
發表於 07-12-10 16:05 |只看該作者
我係天主教徒
好鄙視呢D人

Rank: 3Rank: 3


308
10#
發表於 07-12-10 16:00 |只看該作者
睇報紙話, 因為俾分機制由教育局規定, 只要能出示證明就一定要俾分, 就算學校明知當中有詐亦無符, 人地有領洗紙, 你一定要俾五分, 唔係家長去教育局投訴學校, 唉....... 依家為入名校又借地址又用領洗紙, 真係唔夠佢地玩......

原文章由 麟媽媽 於 07-12-10 11:37 發表
既然教區引用「揭發」一詞,
即是知佢地係偽洗者,
咁即是唔會比5分佢地啦!

Rank: 4


740
9#
發表於 07-12-10 15:40 |只看該作者
嘜唔係去梵蒂岡最快咩

原文章由 火影忍媽 於 07-12-10 15:14 發表
其實大約你6,7年前已經有人咁做,真係得咗.
有d就去遠一d的堂區,時間亦會快一d.
除了菲律賓,我有一位朋友就去了法國洗禮,結果就入了喇小.所以服未? ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖