關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 名校好些?
發新帖
查看: 1897|回覆: 5
go

名校好些? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


475
1#
發表於 07-12-3 23:04 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
今天有朋友同我講將來一定要給仔仔讀名校,對他將來好些,但我又唔覺得她的細仔有什麼特別,2年前我帶囡囡去同她2個小朋友玩,1個是小一和另一個就同我女同年,但有好多英文他們都唔識,反而我女識,而她仔在一次生日會遇到,成日就欺侮我仔仔,唔通讀名校就這樣好?很後悔接了她電話,但我女女雖然讀一般的學校,但她很開心,很乖,我覺得這才是最重要.
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


475
6#
發表於 07-12-4 13:45 |只看該作者
原文章由 awah112 於 07-12-3 23:39 發表
咁妳咪唔好理佢囉,佢小朋友叻唔叻唔關妳事。


是不關我事,但她講的說話好像看不起我女女,我先會感覺到如她所講應該她的小朋友是很好,唔是就唔好話人地,她的小朋友是入了名校的小學.


434
5#
發表於 07-12-4 13:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 3Rank: 3


495
4#
發表於 07-12-4 13:39 |只看該作者
I think a suitabe school is better than 名校. Moreover, parets also have the responsibility to teach the kids, not just let them go to school and do nothing......


12651
3#
發表於 07-12-3 23:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1232
2#
發表於 07-12-3 23:34 |只看該作者
咁你朋友既仔仔幾多歲? 現在讀緊名校未呢
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖