關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 申請插班
發新帖
查看: 1257|回覆: 3
go

申請插班 [複製鏈接]

Rank: 4


673
1#
發表於 07-12-3 14:45 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
請問各位媽媽,如果想申請小四插班,應幾時要開始寄信.
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


280
4#
發表於 07-12-4 14:36 |只看該作者
通常插班生試都係每年5,6月考架

原文章由 pmamylee 於 07-12-4 10:08 發表
Thank You

Rank: 4


673
3#
發表於 07-12-4 10:08 |只看該作者
Thank You

原文章由 coolperfect 於 07-12-4 00:05 發表
要分別向你所需的學校查詢,要check得緊一點,因為太早佢就話未定到時間,我以前都係o甘,最好搵多一,兩間,因為間間考試時間唔同ga!

Rank: 2


72
2#
發表於 07-12-4 00:05 |只看該作者
要分別向你所需的學校查詢,要check得緊一點,因為太早佢就話未定到時間,我以前都係o甘,最好搵多一,兩間,因為間間考試時間唔同ga!

[ 本文章最後由 coolperfect 於 07-12-4 00:06 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖