註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
複式洋房
返回頂部
民房
別墅
禁止發言
大宅
原文章由 雪媽咪 於 07-12-18 17:59 發表 我個女而加已經學咗一個月, 串字已掌握得好好, 而加逢星期日早上就任佢玩呢個 phonice 一小時, 因為入面好多學 phonice 嘅 game, 佢都不知幾開心, 最重要係佢識果 d , 原來我都未教, 原來有時放手比佢自己試, 出 ...
原文章由 雪媽咪 於 07-11-30 20:53 發表 大家好, 想同你地分享吓學 phonice,我個女今年5歲, 3歲時安排佢去學 phonice, 學咗3個月, 一事無成 於是大家都放棄, 但係亞女今年 k3, 開始要串字同默書, 但係無論我個女幾努力, 記得嘅, 只係有限, 於是 ...
禁止訪問