關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 揀英華好定舊小拔好?
查看: 6388|回覆: 27
go

揀英華好定舊小拔好? [複製鏈接]

Rank: 4


697
1#
發表於 07-11-26 12:41 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
英華收了, 舊小拔在第1輪插中咗, 但未決定到揀那間, 想詢問大家意見, 我自己是這樣想:
英華可一條龍直升中學, 但好像沒有舊小拔名氣大
舊小拔現沒有直升男拔, 中學又要煩過
但我不太清楚那間教學 和品行會比較好呢?
因英華明天要註冊了, 想聽完大家意見後快些决定, 不想hold住個位, 可以給其他人, 謝謝
   0    0    0    0

Rank: 4


690
28#
發表於 07-12-7 09:21 |只看該作者
[quote]原文章由 林嗅四 於 07-12-7 09:15 發表
:tongue: :tongue: :tongue: 你真係好有問題..


Rank: 3Rank: 3


499
27#
發表於 07-12-7 09:15 |只看該作者
:tongue: :tongue: :tongue: 你真係好有問題..

原文章由 sally.cc 於 07-12-7 04:20 發表


咁即係話舊小拔點都好過英華囉!冇人話要邊個簡民生?唔好裝神弄鬼自我嘲解!睇清楚吖!唔明問吓人!不知所謂


222
26#
發表於 07-12-7 04:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


52
25#
發表於 07-12-6 07:10 |只看該作者
有幾誇?
人地只係問英華vs舊小拔,唔通答民生?

你自己唔覺自己有問題?


222
24#
發表於 07-12-6 06:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


697
23#
發表於 07-12-5 21:05 |只看該作者
我揀左舊小坺,因我覺得英文程度很好.希望不會有錯
me too, my final choose --- DPS


2307
22#
發表於 07-12-5 08:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 2


52
21#
發表於 07-12-4 19:51 |只看該作者
I think both are good.
You won't regret no matter which one you've chosen.

Rank: 2


84
20#
發表於 07-12-4 19:46 |只看該作者

回覆 #1 星級國民 的文章

我揀左舊小坺,因我覺得英文程度很好.希望不會有錯.

Rank: 3Rank: 3


161
19#
發表於 07-12-4 18:48 |只看該作者
原文章由 hellomickey1 於 07-12-4 10:39 發表


你講得冇錯
YW & DPS我都煩左好耐
英小+名氣+location or 英中+星級校長+校園設施
問左好多DPS既用家
最後選擇左YW
當然DBSPD is my first choice but still waiting ...

Good choice:

Rank: 2


52
18#
發表於 07-12-4 17:42 |只看該作者
其實,無左聯繫中學,幾年後可能DPS同KTS都幾近磅。

Rank: 5Rank: 5


4494
17#
發表於 07-12-4 12:41 |只看該作者
係呀!今年四年級係最後一界.

原文章由 木土土 於 07-12-3 23:23 發表
舊小拔 現時三年級或以下的  已經 跟 男拔萃 脫鉤,  解除了直屬關係

Rank: 2


33
16#
發表於 07-12-4 10:39 |只看該作者
原文章由 丸媽媽 於 07-12-4 00:44 發表

如果能放下"名氣"呢份虛榮,就已經得出答案


你講得冇錯
YW & DPS我都煩左好耐
英小+名氣+location or 英中+星級校長+校園設施
問左好多DPS既用家
最後選擇左YW
當然DBSPD is my first choice but still waiting

[ 本文章最後由 hellomickey1 於 07-12-4 10:41 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2055
15#
發表於 07-12-4 09:46 |只看該作者
YW as no need to worry about secondary school.

Rank: 5Rank: 5


2625
14#
發表於 07-12-4 09:12 |只看該作者
Of course DPS is better la.

Rank: 5Rank: 5


1200
13#
發表於 07-12-4 09:00 |只看該作者

回覆 #12 小天使kiki 的文章

可唔可以話我知係小朋友讀邊間幼稚園?
如不方便公開, 請pm啦

Rank: 3Rank: 3


116
12#
發表於 07-12-4 06:58 |只看該作者
應該已在27號前做了決定,可以告訴大家嗎?

Rank: 5Rank: 5


3312
11#
發表於 07-12-4 00:44 |只看該作者
原文章由 小天使kiki 於 07-11-26 12:41 發表
...英華可一條龍直升中學, 但好像沒有舊小拔名氣大

如果能放下"名氣"呢份虛榮,就已經得出答案

Rank: 4


798
10#
發表於 07-12-3 23:23 |只看該作者
舊小拔 現時三年級或以下的  已經 跟 男拔萃 脫鉤,  解除了直屬關係

原文章由 littlehipo 於 07-11-26 22:52 發表
........男拔萃中一提供6班約228個學額,過去約100個學額預留給外校生,但來年附屬小學有5班約150人直升中一,被稱為「舊小拔」的拔萃小學亦有50個學生直升,預留供外校生申請的中一學額大減。校長張灼祥表示,預計未來3年外校生學額供應將繼續緊絀,有待與舊小拔完全解除直屬關係,外校生的學位才能增加。...

[ 本文章最後由 木土土 於 07-12-3 23:25 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖