- 在線時間
- 204 小時
- 最後登錄
- 20-4-26
- 國民生產力
- 55
- 附加生產力
- 1956
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-5-28
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1003
- 主題
- 42
- 精華
- 0
- 積分
- 3014
- UID
- 47012
 
|
間學校好。課程都幾深。我朋友個仔現在 F1 啦﹗成績唔錯, 年年考頭一, 二名, 中學派位唔差的。
原文章由 leelee2528 於 07-11-23 16:52 硐表 
有沒有知玫瑰崗小學好唔好? 係唔係好深, 天主教學校係唔係好嚴?有沒有小朋友讀緊, 比啲意見我, 我小朋友考到都唔知去唔去讀好!: |
|