關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 想統計今年校際朗誦得獎成績-邊間學校? ...
查看: 15240|回覆: 84
go

想統計今年校際朗誦得獎成績-邊間學校? [複製鏈接]

Rank: 1


6
1#
發表於 07-11-22 12:17 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
吾知今星期開始既校際朗誦, 有無人知頭三名既學校名稱呢?

我聽人話多數頭三名都係名校, 如喇沙, 男拔, 女拔, St. Jo etc..
所以想做吓統計...

[ 本文章最後由 花花66 於 07-11-22 12:39 編輯 ]
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


406
85#
發表於 07-12-28 17:46 |只看該作者
原文章由 elsa2005 於 07-12-14 22:07 發表


係小學五六年級普通話女子組。

另外,昨晚的中學三四年級普通話男子組也沒有冠軍,只有一亞二季。

至於評判給予的比賽分數,有d評判係例牌高,有d係例牌低。已知今年最高的分數是96分 , 真係超高,個場的亞軍是93分。 ...

我小朋友參加個場(普通話獨誦),有人只有72分TIM. 我見好多都係7X分. 85分冠軍.

Rank: 2


31
84#
發表於 07-12-15 20:37 |只看該作者
原文章由 鳳梨 於 07-12-9 22:51 發表
小一, 二中文故事:

冠軍: 太古小學
亞軍: St. Mary
季軍: DGS (3 位)  & 1 boy (school ?)



小一, 二中文故事
冠軍 : 太古小學 92分
亞軍 : St. Mary 88分
季軍 : DGS (3位) & 1 boy (school ?) 87分

亞軍小女是也, 分數距離冠軍差 4 分, 本人感到絕對公平, 因冠軍質素超班, 佩服佩服

Rank: 4


740
83#
發表於 07-12-15 17:20 |只看該作者
想問吓點解NON-OPEN都有NATIVE ENGLISH SPEAKING
STUDENTS ?  佢哋唔係要報"OPEN"咩 ?

原文章由 elsa2005 於 07-12-14 22:07 發表


係小學五六年級普通話女子組。

另外,昨晚的中學三四年級普通話男子組也沒有冠軍,只有一亞二季。

至於評判給予的比賽分數,有d評判係例牌高,有d係例牌低。已知今年最高的分數是96分 , 真係超高,個場的亞軍是93分。 ...

醒目開學勳章 王國長老


59487
82#
發表於 07-12-15 14:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


157
81#
發表於 07-12-14 23:12 |只看該作者
原文章由 elsa2005 於 07-12-14 22:07 發表


係小學五六年級普通話女子組。

另外,昨晚的中學三四年級普通話男子組也沒有冠軍,只有一亞二季。

至於評判給予的比賽分數,有d評判係例牌高,有d係例牌低。已知今年最高的分數是96分 , 真係超高,個場的亞軍是93分。 ...


嘩!!!! 96分真係好好好高喎, 知唔知位評判個名呀?? 希望第時我小朋友咁好彩遇到她/他就好啦   千萬唔好遇到你講的另一評判呀!


251
80#
發表於 07-12-14 22:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

醒目開學勳章 王國長老


59487
79#
發表於 07-12-14 14:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


157
78#
發表於 07-12-14 13:08 |只看該作者
原文章由 elsa2005 於 07-12-14 00:34 發表


不一定,遇到評判手緊,冠、亞、季各一名,仲要個分數好低。

到目前為止,已知今屆最少獎項的一場是普通話的比賽,只有一亞一季,評判話成組的水平好低,所以不給予冠軍。 ...


咁請問你知唔知那場係邊一組呢?? 小學or中學??

另外, 我知今年有d評判 (中文) 佢係評開中學組, 唔知點解走左去小學一,二年級組做評判, 所以那場d分數頭3名都好低

Rank: 5Rank: 5


2528
77#
發表於 07-12-14 09:26 |只看該作者
我都覺得英詩評判較有實力, qualif個個都好勁,
又唔會因為你係讀名校而比高d分

原文章由 elsa2005 於 07-12-14 00:07 發表


其實校際朗誦節的評判被規定,給予每場比賽的三甲總人數不可超過6位,所以一般來說中文的評判(包括普通話)是不會給出超過6位的,從外國請返來的評判有時就我行我素了,當然也是好少好少評判如此。 ...

Rank: 1


17
76#
發表於 07-12-14 01:08 |只看該作者
北大國際朗誦節、香港朗誦挑戰盃2008是同一機構舉辦的搶錢比賽,每項比賽收報名費$250(去年可經由學校報名,收$150),今年通漲。


Agree! 這個北大比賽絕對搶錢。同場比賽的Poems 不是統一的,會場嘈雜自出自入。I think they just want you to join their training course and earn the entry fees, so not to "play" this year la!


251
75#
發表於 07-12-14 00:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


251
74#
發表於 07-12-14 00:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


251
73#
發表於 07-12-14 00:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


251
72#
發表於 07-12-14 00:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


251
71#
發表於 07-12-14 00:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


251
70#
發表於 07-12-14 00:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


251
69#
發表於 07-12-14 00:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


251
68#
發表於 07-12-13 23:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


740
67#
發表於 07-12-12 13:37 |只看該作者
英詩


原文章由 Papabeibei 於 07-12-11 16:52 發表
請問88分得冠軍係中文or 英文朗誦呀?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖