- 在線時間
- 13 小時
- 最後登錄
- 07-11-28
- 國民生產力
- 13
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-10-30
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 13
- 主題
- 2
- 精華
- 0
- 積分
- 26
- UID
- 164180

|
放鬆d啦
我個女之前都有同樣情況, 我日日同佢哎交多過食飯, 鬧唔聽, 勸唔聽, 叫唔聽, 氹唔聽, 講道理都唔聽, 攪到我真係好挫敗
跟住有一日阿女同佢鋼琴miss (讀儿童心理音樂治療) 傾左2個幾鈡, 跟住阿女同佢miss講, 話對住我壓力好大, 成日都怕我唔滿意, 越怕錯就越闖禍, 越係驚就越錯....錯又驚我唔開心, 唔想我理佢咁多, 但係又怕我真係唔理佢.
我都估唔到比佢壓力咁大, 跟住我聽佢miss 見議..比阿女自己渣fit, 練琴keep住每日自己練, 但係我唔會再企响佢后面睇, 練溜冰我帶佢去到冰場, 我就去行街, 夠鐘接佢, 做功課溫書佢自己攪掂,唔識至黎搵我
一個月落黎, 估唔到o既係佢進步左好多, 唔洗我同佢查功課溫習, 但係考試成績好理想, 各樣興趣課o既進步都好大, 之前我仲以為唔理佢就死梗, 肯定會咩都跟唔上...
我個女一年級..佢以前成績好好, 學咩都學得快, 係人都讚佢, 反而上左一年級之後比人投訴多過食飯, 其實諗返都係慢慢變成咁, 佢之前咩都叻, 我對佢要求不自覺高左, 終於呢, 越管越衰
我唔知你對你囝囝有無同樣情況, 如果有的話, 試下好好同佢傾傾, 大家都放鬆少少, 佢本來可以做得好, 就証明佢能力係可以, 只不過可能比自己壓力太大唔適疏道啫, 阿女個miss都講得啱, 家下至一年級, 如果為左少少壓力問題, 攪到脫左節, 第日更加追唔上, 而且更加破壞亲子關係, 太唔值得...100分, 同95分無分別, 放鬆小小對大家都好d |
|