關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有冇未足六歲(俗稱細仔)上小一,但考試結果好好? ...
查看: 3995|回覆: 23
go

有冇未足六歲(俗稱細仔)上小一,但考試結果好好? [複製鏈接]

Rank: 4


698
1#
發表於 07-11-18 17:33 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
人地話年頭出生(一月)同年尾出生(十二月) 能力相差好遠,蝕底d,係咪真呢 ?

有冇過來人可分享?
我自己就不認同啦.... 我覺得如果仔/女 早熟冇問題....
   0    0    0    0
[size=large]大家好,我叫D 打 !!  唯一偶像是 ANITA MUI 梅艷芳!! :wave:  :wave:.[size=medium]計起都有20年啦.

Rank: 5Rank: 5


1601
24#
發表於 07-11-23 11:35 |只看該作者
請教各位甚去令到小朋友學習認真同對自己有要求呢?
孩子需要鼓勵, 適當的稱讚和鼓勵,
會使他更努力去完成任務, 對自己更有自信.
在小朋友的學習過程中,父母的啟發與鼓勵是十分重要。

Rank: 3Rank: 3


446
23#
發表於 07-11-23 11:08 |只看該作者
我的女兒是 12月中生日, 她在不足6歲(5歲半)的時候讀小一。

當一年後, 老師與家長會面時, 他們說及我的女兒成績中上, 明年升上小二, 學習上完全沒有問題, 所以我也放下心來。

回家後, 我對女兒說她很乖, 在學校成績都很好, 明年就可以讀二年級了。 那知她並沒有反應, 只說已知道自己會升班, 一點也沒有高興起來。我便問她為什麼呢?  

她說 "我在學校沒有朋友, 他們時常覺得我太細、覺得我慢, 做不到他們可以做的事! 沒人同我玩......"

當時我覺得非常傷心及自責, 平日只有要求她的成績跟得上, 而沒有真正了解到女兒心理上被傷害的嚴重性。

在我強烈的要求下(雖然老師及學校也不希望), 我女兒於本校重讀小一。

那年內, 我見到了她的快樂及她的自信。

原來一個孩子的自信心、成功感真是要時間及經驗去累積的。

我很興幸做了這次決擇, 一點也沒錯!

Rank: 5Rank: 5


3218
22#
發表於 07-11-23 10:19 |只看該作者
我個囡囡3月頭出生, 平時中英dict都唔駛溫,依家都無幫佢默,次次都90~100分.但係測驗前有同佢溫,反而個result一般中間個隻.

ps. 佢讀果間都唔係名校

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章 貢獻勳章


3407
21#
發表於 07-11-23 10:02 |只看該作者
我姪生女都係12月出世, 而家小四, 都係年年考到全級五名內

ps. 佢讀果間唔係名校
節錄: 將進酒~李白
人生得意須盡歡,莫使金樽空對月,
天生我材必有用,千金散盡還復來。
烹羊宰牛且為樂,會須一飲三百杯。
岑夫子,丹丘生,將進酒,杯莫停。
與君歌一曲,請君為我傾耳聽。
鐘鼓饌玉不足貴,但願長醉不復醒。
古來聖賢皆寂寞,惟有飲者留其名。

Rank: 3Rank: 3


197
20#
發表於 07-11-23 09:23 |只看該作者
I think its not a problem.
I was born in November.
My mother didn't put much time on me  and did not help me much on schoolwork
i can still get a rather good results in exams.
I think somtimes I can do better than other students which is older than me by almost 1 year.
I think which affects the results and behavior is the personality and attitude.
Now i am a Form 6 student.
I can still take well care of myself.
I am rather happy that I am smaller than the others which means I always have more time than them.
So i would rather like to be smaller in class.

[ 本文章最後由 momodog1990 於 07-11-23 09:25 編輯 ]

Rank: 4


769
19#
發表於 07-11-22 17:00 |只看該作者
原文章由 bnene 於 07-11-22 10:08 硐表


我的小兒子十一月上旬出生,P1考第三。他年紀較少,在自理上是沒有哥哥般得心應手,做事較「論盡」,不過他在學習上較為認真及對自己有要求。

但個人認為是環境及孩子本身的性格影響學業,多於他的年紀的。或者他常見我罵哥 ...



同我一樣,不過我係咁樣:
大仔--十一月上旬出生,每年考試不是第二就第三名,而年年考第一名既係10月尾生日。
-------做事較「論盡」,不過他在學習上較為認真及對自己有要求。----------我大仔一樣樣

細仔係2月份出生,自理能力及信心較強,雖然今次考試成績都好好,考試期間要放好多時間幫佢。平時既默書測驗幫佢溫少d都會取得70-80分。

Rank: 5Rank: 5


2834
18#
發表於 07-11-22 16:34 |只看該作者
deleted 重覆左

Rank: 5Rank: 5


2834
17#
發表於 07-11-22 16:32 |只看該作者
原文章由 sabmar 於 07-11-21 15:41 硐表
would you mind telling me which kinder your son attended? thanks




我仔讀的不是什麼名校---"保護兒童會", 但我讀個間係新校, 校長在同區的小學取了經, 比較了各小一的程度而加強了幼稚園的認字/工作紙等, 校長又安排了很多機會給家長參觀各小學, 家長們可早一步了解心儀學校而對小朋友作出適當的準備。 我也很感激校長花了這麼多時間及精神令小朋友可以好自信地上小學。  



小學的家長跟我說, 他們幼稚園是很少抄寫/工作紙/串字等, 所以他們孩子一下子很難適應, 所以成績也不太好。



我仔幾次中英默都係 100分, 當然我與他都有努力的, 昨晚我仔跟我說, 有同學仔每次都係得6x, 7x,4x 同學仔很不開心。  所以我想根底好重要, 同埋充滿自信亦對成績有幫助, 如果一開始得好低分, 打沉左, 好容易令小朋友覺得自己就係呢個 level, 咁就影響晒學習氣氛了。

Rank: 6Rank: 6


6036
16#
發表於 07-11-22 14:11 |只看該作者
我都同意有位媽媽說,現在小朋友有好的back up,大仔細仔分別已經不會太大,當然小朋友的性格也會影響其學習結果,最重要不要給予太大壓力予小朋友,及作出適當的協助,應該不會有太大的問題。

Rank: 5Rank: 5


1601
15#
發表於 07-11-22 14:08 |只看該作者
請教各位甚去令到小朋友學習認真同對自己有要求呢?


原文章由 bnene 於 07-11-22 10:08 硐表

不過他在學習上較為認真及對自己有要求 ...
孩子需要鼓勵, 適當的稱讚和鼓勵,
會使他更努力去完成任務, 對自己更有自信.
在小朋友的學習過程中,父母的啟發與鼓勵是十分重要。

Rank: 4


698
14#
發表於 07-11-22 13:56 |只看該作者
十分同意..... :
[size=large]大家好,我叫D 打 !!  唯一偶像是 ANITA MUI 梅艷芳!! :wave:  :wave:.[size=medium]計起都有20年啦.

Rank: 5Rank: 5


1520
13#
發表於 07-11-22 10:08 |只看該作者
原文章由 sabmar 於 07-11-21 15:41 硐表
would you mind telling me which kinder your son attended? thanks


我的小兒子十一月上旬出生,P1考第三。他年紀較少,在自理上是沒有哥哥般得心應手,做事較「論盡」,不過他在學習上較為認真及對自己有要求。

但個人認為是環境及孩子本身的性格影響學業,多於他的年紀的。或者他常見我罵哥哥不用心讀書,所以自己會用心起來的關係。

Rank: 3Rank: 3


156
12#
發表於 07-11-21 15:41 |只看該作者
would you mind telling me which kinder your son attended? thanks

原文章由 PINKAVA 於 07-11-19 16:47 硐表
我仔10月尾出世, 第一次考試成績都好好。
(全班 10名內, 全級 20名內)

但我覺得成績係歸功於幼稚園個底子喎, 間幼稚園程度深d, 上小一當然容易掌握。  另外家長既推動/幫助都係對分數有影響。 ...

Rank: 5Rank: 5


1985
11#
發表於 07-11-21 14:24 |只看該作者
我大的11月出生,  自小一起一直年年攞學業成績獎, 根本唔使點煩 !

個细嘅 唔係细仔, 反而令我呕曬血, 做功課唔識, 測验肥佬 !

當然2人家庭support相同 - so我覺得佢地天生的脾性更重要 !  
同大细仔冇大關係 !

Rank: 4


658
10#
發表於 07-11-20 11:40 |只看該作者
我個仔是8月29日生日, 今年讀小一, 昨天派回試卷(我仔仔讀的小學是沒有排名的), 中文 得 53.5分, 數學 得 61.5分(但因上堂不肯坐定, 走去同學位還鉛筆給老師扣十分), 常識+英文未派.  你應為大細有沒有關係呢??  
我大女11月13日生日, 小一時科科90+以上, 今年小四, 科科都在60+左右, 她的口號 - "橫豎我的成績都不可以取到100分, 不要這麼辛苦"

Rank: 5Rank: 5


2798
9#
發表於 07-11-19 22:28 |只看該作者
原文章由 PINKAVA 於 07-11-19 16:47 硐表
但我覺得成績係歸功於幼稚園個底子喎, 間幼稚園程度深d, 上小一當然容易掌握。  另外家長既推動/幫助都係對分數有影響。 ...


Totally agree!

Rank: 3Rank: 3


141
8#
發表於 07-11-19 19:31 |只看該作者
我仔12月24日出世,上年一年班都ok,上學期考第6,下學期第5,所以唔洗擔心,我都試過擔心呢個問題,但我老公都話要信自己同個仔,成績有好多因數:
你們好我係新加入的媽媽 ;-) :-D

Rank: 5Rank: 5


2834
7#
發表於 07-11-19 16:47 |只看該作者
我仔10月尾出世, 第一次考試成績都好好。
(全班 10名內, 全級 20名內)

但我覺得成績係歸功於幼稚園個底子喎, 間幼稚園程度深d, 上小一當然容易掌握。  另外家長既推動/幫助都係對分數有影響。

Rank: 1


24
6#
發表於 07-11-18 22:00 |只看該作者
原文章由 返工媽 於 07-11-18 21:36 硐表
以前的小朋友無咁多人幫,無咁多人教,大仔大女係著數d。現在小朋友背景好重要,有無適當的栽培,差好遠。




十分同意
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖