註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
原文章由 yan02 於 07-11-23 16:51 硐表 生手去錯地方添 ,再來過:tongue:
大宅
原文章由 yan02 於 07-11-23 16:49 硐表 等我做下莊,主持下大局先 minnie : 霸左你個位添
原文章由 come爸嘩 於 07-11-23 15:51 硐表 做乜下午你地一個二個走晒!?!??!?
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-23 16:38 硐表 想問下大榮華有乜野好食呀???? 我N年前淨係在元朗間飲過茶咋?!
原文章由 cyclmama 於 07-11-23 16:10 硐表 今日成人台gei主持人唔係度,少咗好多post.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-23 16:42 硐表
原文章由 phoebecyl 於 07-11-23 16:30 硐表 係呀... 昨天未開市時我己排定7.4入806..不過太多人排我前面又入唔到就不停升。
原文章由 多利是 於 07-11-23 16:29 硐表 下fri 大榮華我ok, 你地報住名先啦, 統籌好人數話我聽
原文章由 come爸嘩 於 07-11-23 16:15 硐表 係咪中外運呀?????????
原文章由 phoebecyl 於 07-11-23 16:05 硐表 個市痴左..明明大市升諗住新上市跌穿招股價好吸引入得過,點知入完不停跌。
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-23 15:29 硐表 係呀. 明天放假, 要排左D野出晒街先...:tongue: 有冇錯過左D咩 ?