關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小一讀書真係苦囉!
查看: 8914|回覆: 48
go

小一讀書真係苦囉! [複製鏈接]

Rank: 4


743
1#
發表於 07-11-10 11:09 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
阿女下星期有四科要做評估, 測驗及考試, 到現在功課只有增無減, 根本無時間同佢溫習...電視某節目指出現今小朋友欠缺運動, 所以有很多癡肥型...講真句,日日要應付咁多功課,測驗, 那有時間同佢做運動, 連親子的時間賣少見少喇...現今的教育制度, 真的害苦了她/他們囉...好了,讓我呻完, 謝謝!
   0    0    0    0


434
49#
發表於 07-11-20 10:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 3Rank: 3


160
48#
發表於 07-11-20 09:22 |只看該作者
好似無話唔講得,除非涉及誹謗、欺詐…等是版規不容許的。
如果是事實,又怕乜。但我們中國人都是敦厚為本,自己衡量應不應講啦!
又可以考下你創作,用D別名但又可以讓我地估到個隻呢。

原文章由 reneeleung 於 07-11-19 22:28 硐表
點解唔講得名? 我都想知.  
仲有我都有d例子想講,但又唔話得校名, 點算?

Rank: 3Rank: 3


160
47#
發表於 07-11-20 09:13 |只看該作者

學校名?

其實視乎你想唔想講。而有興趣想知的可以用PM問當事人;答唔答PM就等當事人決定囉。

原文章由 丁丁* 於 07-11-18 11:16 硐表
唔好意思, 剛剛有媽咪提我, 話原來唔可以係度講學校名


1238
46#
發表於 07-11-19 22:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 4


783
45#
發表於 07-11-19 18:02 |只看該作者
原文章由 701003 於 07-11-18 17:29 硐表


食得咸魚抵得渴!唔可以怪晒制度


現今家長要求係90分合格,100分满分

Rank: 3Rank: 3


160
44#
發表於 07-11-19 16:42 |只看該作者

是否真的沒有選擇

這星期考試,昨天在圖書館溫習。坐在對面的是三年級,正在溫常識。這位媽媽開始抱怨了:常識要刨課本,還要考問答(長答、短答都要),結果溫書要溫埋所有生字。她還說常識還好可以讀課文,中英文就書都唔駛溫,因全部考課外。學校擺明要父母在家催谷。是哪間?是XX官小。
我細個讀一年級,常識只有選擇題、配對、是非、填圖、供詞填充;簡直是易過借火。就算再高D班(我大的讀五年級)都最多是填充,唔駛成條問答咁考!雖然係私校,學費都是$2XXX。這位Auntie話佢D補習費都唔只呢個數啦!
咁我同佢玩吓讀吓咁又一日。你可能話我唔長進,第日點算?升中派位就知死!我點睇?下次再傾……

Rank: 5Rank: 5


2199
43#
發表於 07-11-18 17:32 |只看該作者
原文章由 qqwong 於 07-11-18 16:42 硐表



agree..我都覺得當初對阿女要求好高,但係越迫得太緊,佢啲成績反而退步...因此,我將對她的要求稍為降低,只是開學沒多久,她能吸收有幾多就得幾多,無謂勉強再給予更多壓力.正如你所講,合格就算吧!唔合格就會話佢知錯係邊度...自己又 ...


qqwong,

其實我相信每個家長都知道,迫係對個小朋友會覺得反感,但有時當其他同學都爭取嘅時候,你就會容易落後,到時你唔想迫都無辦法 ,同埋真係小朋友係受硬唔受軟

Rank: 6Rank: 6


7066
42#
發表於 07-11-18 17:29 |只看該作者
原文章由 亞水 於 07-11-17 12:07 硐表
咁係咪即係非洲無書讀果D小朋友最happy呀???

學校有得你揀呱??

學校無得揀??課程唔會天南地北呀??間間都差唔多,咪睇下你要求佢幾多囉。你要佢獨佔鰲頭、讀名校,唔該自已搞掂;亞駝行路,唔使幾辛苦呱;求其是但,又使要你幾辛苦呀 ...


食得咸魚抵得渴!唔可以怪晒制度

Rank: 4


743
41#
發表於 07-11-18 16:42 |只看該作者
原文章由 alicetong 於 07-11-17 11:53 硐表
妳們簡直將我心聲講晒出0黎....
我個仲係細女...上了小一我要學會接受低分同唔合格
只知道有好大的改善空間呀..:) 考試測驗但求合格已經
好滿意了.. 相信剛上小一家長同小朋友都要有適應期..
慢慢 ...



agree..我都覺得當初對阿女要求好高,但係越迫得太緊,佢啲成績反而退步...因此,我將對她的要求稍為降低,只是開學沒多久,她能吸收有幾多就得幾多,無謂勉強再給予更多壓力.正如你所講,合格就算吧!唔合格就會話佢知錯係邊度...自己又勞氣,她的成績又唔會好,平常心吧!

Rank: 4

醒目開學勳章


612
40#
發表於 07-11-18 11:16 |只看該作者
唔好意思, 剛剛有媽咪提我, 話原來唔可以係度講學校名

原文章由 虫虫主人 於 07-11-17 22:06 硐表
你個間係邊間小學?ops:" />

[ 本文章最後由 丁丁* 於 07-11-18 23:08 編輯 ]
hello hello ~~

Rank: 5Rank: 5


1270
39#
發表於 07-11-18 01:37 |只看該作者
原文章由 虫虫主人 於 07-11-17 22:06 硐表


你個間係邊間小學?



我都想知

Rank: 5Rank: 5


2199
38#
發表於 07-11-17 22:06 |只看該作者
原文章由 丁丁* 於 07-11-17 21:26 硐表
我睇見咁多位媽咪既 post, 我就覺得自己真係好舒服. 我都係在職媽咪, 屋企無工人. 我大女讀 p1. 細仔 1 歲多. 我因為知道自己無咩時間專心睇個女d 功課, 而且小女又唔係一個會自動自覺溫書既小朋友. 所以就幫阿女搵 ...


你個間係邊間小學?

Rank: 4

醒目開學勳章


612
37#
發表於 07-11-17 21:26 |只看該作者
我睇見咁多位媽咪既 post, 我就覺得自己真係好舒服. 我都係在職媽咪, 屋企無工人. 我大女讀 p1. 細仔 1 歲多. 我因為知道自己無咩時間專心睇個女d 功課, 而且小女又唔係一個會自動自覺溫書既小朋友. 所以就幫阿女搵咗一間好多人唔多熟識既小學. 返學2 個多月, 阿女日日都好開心. 功課唔算多, 程度唔太深. 例如英文堂是用 story book 教學的, 另外再加它們自製的 worksheet 教學. 好似最近考試, 試題唔太深, 大部份同學都可以取得高分. 小朋友的自信心都增加不少. 好多時又會攪特別節目例如中秋節攤位, halloween 嘩鬼扮相比賽. 我都曾經諗過幫阿女報本區出名既小學, 但自覺自己無時間理佢, 所以就好大轉變幫阿女幫咗現校就讀. 當初都有懷疑自己有否選錯校, 但現在見阿女日日開開心心, 都覺得自己無選擇錯誤. 希望大家的小朋友在求教階段都能開心愉快
hello hello ~~

Rank: 3Rank: 3


492
36#
發表於 07-11-17 19:19 |只看該作者
我報讀了下年P1蘇浙私小,揀了半日班,原因是全日/半日班上課時間係一樣8:00,間學校都幾多功課做,怕冇時間完成。小朋友若疲倦,放學後可以睡一陣。
但我是在識媽媽,放工後一樣要同佢睇功課,默書,沖凉,搵書。變左我更辛苦囉。

[ 本文章最後由 SIUBO117 於 07-11-17 19:28 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


284
35#
發表於 07-11-17 12:07 |只看該作者
咁係咪即係非洲無書讀果D小朋友最happy呀???

學校有得你揀呱??

學校無得揀??課程唔會天南地北呀??間間都差唔多,咪睇下你要求佢幾多囉。你要佢獨佔鰲頭、讀名校,唔該自已搞掂;亞駝行路,唔使幾辛苦呱;求其是但,又使要你幾辛苦呀?如果連最低要求都做唔到,就要看醫生或者認命,接受孩子不是讀書材料的事實。

我唔係想講風涼話,我只係想講,人總有選擇,唔好將自已選擇歸咎於制度。甚至唔係制度問題,而係社會風氣包括各位家長在內的方向問題。如果社會/家長對我們未來的社會主人翁,在學歷上沒有要求的話,大家仲使唔使讀書讀得咁辛苦?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12810
34#
發表於 07-11-17 11:53 |只看該作者
妳們簡直將我心聲講晒出0黎....
我個仲係細女...上了小一我要學會接受低分同唔合格
只知道有好大的改善空間呀..:) 考試測驗但求合格已經
好滿意了.. 相信剛上小一家長同小朋友都要有適應期..
慢慢來啦..陪著小孩子一同進步,首先要放開自己尺度先..
相比之下我大仔5年級,在長久訓練下,0係我心目中已是好
smart0既小朋友了...互勉之..家長和小朋友一齊努力啦:loveliness: :loveliness:

Rank: 4


658
33#
發表於 07-11-17 09:31 |只看該作者
以過來人身份提一提, 小一上學期只是適應期, 下學期功課更深, 另因小三最後個次的成績要呈上教處, 所以由上學期開始應逢星期五除正常要應付之功課+默書溫習外還派TSA卷給小朋友實習定免到時影響學生成績, 當然5同學校給 TSA卷安排上是5同, 我女個間每科一時隔2星期一時個個星期 (中/英分分鐘要作三篇文)派TSA卷, 有時只有1科, 有時2科, 放長假就更加三科一齊來.  大家努力! 有排痛苦!:cry: :cry:

Rank: 5Rank: 5


1334
32#
發表於 07-11-14 14:59 |只看該作者
原文章由 Ivy124 於 07-11-14 12:51 硐表
有時見到都幾登佢地可憐...但無奈現真就係咁

完全同意.

Rank: 5Rank: 5


1721
31#
發表於 07-11-14 12:51 |只看該作者
完全同意...我囝都係p2...每日d時間都好趕根本無時間溫書...每晚對完功課最多都只可以溫默書...所有書都留番星期六&星期日朝早先溫...星期日朝早溫完我一定會同佢去街..去公園玩下...大人都需要休息放鬆下自己啦...何況一個咁細o既小朋友...我地放左工可以咩都唔理...但佢地真係唔得...又要做功課又要溫書...有時見到都幾登佢地可憐...但無奈現真就係咁

原文章由 fishmum 於 07-11-14 09:14 硐表
whl and qqwong

我亞女返學放學時間同你哋差唔多, 但我係全職媽咪, 時間上可能鬆動D, 通常食晚飯前己經可以搞掂哂D功課。但我個人覺得星期日真係要比佢休息吓(test week 就例外啦 )!因為我最怕小朋友感到連星期 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖