關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小學生有無玩MSN ??
發新帖
查看: 725|回覆: 6
go

小學生有無玩MSN ?? [複製鏈接]


655
1#
發表於 07-11-1 21:18 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


2023
7#
發表於 07-11-20 20:38 |只看該作者
原文章由 朽蘭子 於 07-11-20 19:51 硐表
我有好多同學都玩,有時玩到好夜....不過我冇興趣!!!!!!


你係小學生?


434
6#
發表於 07-11-20 20:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1267
5#
發表於 07-11-20 19:58 |只看該作者
我個女k3開始已和表姐,表哥玩msn,升小一後只准在假日玩

Rank: 2


97
4#
發表於 07-11-20 19:51 |只看該作者
我有好多同學都玩,有時玩到好夜....不過我冇興趣!!!!!!

Rank: 4


658
3#
發表於 07-11-2 17:04 |只看該作者
原文章由 木馬 於 07-11-1 21:18 硐表
小學生有無玩MSN ??
係咪個個小學生都已經玩MSN ?


我個女都是在p.3 玩, 常常打電話來問這個中文字之速成輸入法如何打? 細仔在旁邊貪高興看家姐打字.  特別跟表姐玩, 表姐再link 其他人, 好多不知名人一齊msn.  另同學之間都有

Rank: 4


718
2#
發表於 07-11-1 23:47 |只看該作者
My daughter started to play MSN in Primary 3


原文章由 木馬 於 07-11-1 21:18 硐表
小學生有無玩MSN ??
係咪個個小學生都已經玩MSN ?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖