關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
查看: 52494|回覆: 2008
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1#
發表於 07-10-26 13:16 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
Lunch time 睇吓邊個最快.

各位, 我下午出外, 明天返工
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


2967
2009#
發表於 07-11-9 09:26 |只看該作者
雪文,我地去咗新PART啦
[email=http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1194834&extra=page%3D1]
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2008#
發表於 07-11-9 09:23 |只看該作者
早晨 !

Dear Love,去准備啦

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 14:40 硐表
新PART啦

Rank: 8Rank: 8


17382
2007#
發表於 07-11-8 14:40 |只看該作者
新PART啦

原文章由 cyclmama 於 07-11-8 14:39 硐表
佢又冇返.其實我已經放低咗好多ga la,不過唔知點解點都瞓得唔好.聽到少少聲就都以為佢返咗嚟,lee 幾日都瞓得好少.日日都係度

Rank: 5Rank: 5


2967
2006#
發表於 07-11-8 14:39 |只看該作者
佢又冇返.其實我已經放低咗好多ga la,不過唔知點解點都瞓得唔好.聽到少少聲就都以為佢返咗嚟,lee 幾日都瞓得好少.日日都係度
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 14:30 硐表

尋日又瞓得唔好呀?

Rank: 8Rank: 8


17382
2005#
發表於 07-11-8 14:38 |只看該作者
睇POST都覺得好痛:cry: :cry:
大個先攪咪好好好痛


原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 14:28 硐表
因睇開醫生時問吓醫生意見, 佢睇過話 '長' 所以遲早都要做, 我地就安排復活節入去法國做.
麻醉做 lee 個手術的, 但第一次去尿尿時就....勁痛
阿仔勁   (攪到我幾咁心痛 )
經過第一次尿尿後,  ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
2004#
發表於 07-11-8 14:35 |只看該作者
呢間唔知儲幾多$就有9折, 但我儲過幾次都儲唔到
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 14:31 硐表

好呀, 佢新都城都有分店架!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
2003#
發表於 07-11-8 14:35 |只看該作者
part 37 ................>

[email=http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1194834&extra=page%3D1]http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1194834&extra=page%3D1[/email]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2002#
發表於 07-11-8 14:34 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 14:32 硐表
痛就應該一樣, 只不過我覺得細時做, 好快會忘記, 大個做就會 'x尬' 囉

真係痛c亞仔!!!:cry: :cry:

Rank: 5Rank: 5


2967
2001#
發表於 07-11-8 14:33 |只看該作者
諗起都,好彩亞仔俾醫生話唔駛,如果唔係,我都心痛c
原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 14:28 硐表
因睇開醫生時問吓醫生意見, 佢睇過話 '長' 所以遲早都要做, 我地就安排復活節入去法國做.
麻醉做 lee 個手術的, 但第一次去尿尿時就....勁痛
阿仔勁   (攪到我幾咁心痛 )
經過第一次尿尿後,  ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
2000#
發表於 07-11-8 14:32 |只看該作者
好可憐ar, 好彩亞仔唔駛割咋
原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 14:28 硐表
因睇開醫生時問吓醫生意見, 佢睇過話 '長' 所以遲早都要做, 我地就安排復活節入去法國做.
麻醉做 lee 個手術的, 但第一次去尿尿時就....勁痛
阿仔勁   (攪到我幾咁心痛 )
經過第一次尿尿後,  ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1999#
發表於 07-11-8 14:32 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 14:31 硐表
你買左咩色?

灰色, 紫色無左啦!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1998#
發表於 07-11-8 14:32 |只看該作者
痛就應該一樣, 只不過我覺得細時做, 好快會忘記, 大個做就會 'x尬' 囉
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 14:30 硐表
人地話細時做會好D無咁痛 大個先來攪就痛好多  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1997#
發表於 07-11-8 14:31 |只看該作者
你買左咩色?
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 14:28 硐表

你唔提起我忘記左講: 我尋日同家姐去左你介紹果間度睇~~佢有成4-5條連身裙款, 咁初頭我睇中一條灰色v嶺的, 咁個sales話有得試, 我當然try try啦, 咁佢出黎個效果有d大肚feel, 試埋黑色~都一樣, 再試一條個嶺係圓同 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1996#
發表於 07-11-8 14:31 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 14:30 硐表
$289,one piece裙,幾平wor.
下次帶我去吖

好呀, 佢新都城都有分店架!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1995#
發表於 07-11-8 14:30 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 14:28 硐表
me three.我個樣殘到爆:(

尋日又瞓得唔好呀?

Rank: 5Rank: 5


2967
1994#
發表於 07-11-8 14:30 |只看該作者
$289,one piece裙,幾平wor.
下次帶我去吖
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 14:28 硐表

你唔提起我忘記左講: 我尋日同家姐去左你介紹果間度睇~~佢有成4-5條連身裙款, 咁初頭我睇中一條灰色v嶺的, 咁個sales話有得試, 我當然try try啦, 咁佢出黎個效果有d大肚feel, 咁埋黑色~都一樣, 再試一條個嶺係圓同 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1993#
發表於 07-11-8 14:30 |只看該作者
人地話細時做會好D無咁痛 大個先來攪就痛好多  


原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 14:21 硐表
講起男仔 jj, 我個大仔 4 歲幾時在法國做左手術

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1992#
發表於 07-11-8 14:28 |只看該作者
因睇開醫生時問吓醫生意見, 佢睇過話 '長' 所以遲早都要做, 我地就安排復活節入去法國做.
麻醉做 lee 個手術的, 但第一次去尿尿時就....勁痛
阿仔勁   (攪到我幾咁心痛 )
經過第一次尿尿後, 佢就唔敢去 (因怕痛).
在家中要用紙杯蓋住 (當然要剪爛幾條褲) 唯有由得佢瀨尿, 冇辦法, 過了2-3天後, 傷口埋了少少, 佢就敢去厠所.:-|
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 14:22 硐表
係e生叫你做定你自己去check? 好似好痛gor bor

[ 本文章最後由 funbabyhk 於 07-11-8 14:30 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1991#
發表於 07-11-8 14:28 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 14:19 硐表
你買左衫去飲未?

你唔提起我忘記左講: 我尋日同家姐去左你介紹果間度睇~~佢有成4-5條連身裙款, 咁初頭我睇中一條灰色v嶺的, 咁個sales話有得試, 我當然try try啦, 咁佢出黎個效果有d大肚feel, 試埋黑色~都一樣, 再試一條個嶺係圓同有邊的, 我家姐話ok, 之後個sales見我心大心細, 比埋你睇中果條我試, 我一共試左4條, 我家姐同個sals都話(自己都覺)係你介紹果條最好, 之後$289買左!!! 本來我睇中一件冷外套, 點知我女係咁打黎話有功課唔識, 最後唔睇走左.

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-11-8 14:30 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖