關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 "數研"係乜野數黎,好唔好呢?
發新帖
查看: 5892|回覆: 2
go

"數研"係乜野數黎,好唔好呢? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3382
1#
發表於 07-10-24 15:30 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
hi , all,

請問"數研"係乜野數黎,好唔好呢?
   0    0    0    0
gif[/img][img align=left]_455.gif[/img]

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13


89104
3#
發表於 07-10-26 09:04 |只看該作者
Check this out:

http://www.soinedu.com.hk/

原文章由 rowenaanson 於 07-10-24 15:30 硐表
hi , all,

請問"數研"係乜野數黎,好唔好呢?

Rank: 5Rank: 5


3711
2#
發表於 07-10-24 16:31 |只看該作者
數研係一間補數幾出名既補習社, 九龍,新界都有.

原文章由 rowenaanson 於 07-10-24 15:30 硐表
hi , all,

請問"數研"係乜野數黎,好唔好呢?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖