關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 p1 放學去補習班好唔好??
查看: 4682|回覆: 27
go

p1 放學去補習班好唔好?? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1334
1#
發表於 07-10-22 15:15 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
亞仔啱啱九月升咗上小一, 由於放咗學, 亞嫲睇住佢, 可惜日日放咗學返到去, 都即即開電視, 唔肯做功課同溫書, 等到我放工返去先肯做, 結果佢又夜瞓, 又溫唔到書, 攪到我成日鬧佢, 我同佢既情緒都唔好.
本來啱啱讀一年級, 我真係唔想俾佢去補習班(學校同埋屋企附近無功課班. p.s. 功課班同補習班唔同既係, 功課班只係有個地方, 俾d 小朋友放咗學去做功課, 有個人睇住佢地, 無得問, 唔會同小朋友溫書, 只係睇住小朋友做完功課就完成), 不過已經就黎兩個月啦, 日日為咗叫佢做功課, 我同亞仔d關係又好似差咗咁.
我同事就話怕物以累贅, 亞仔升咗上小學已經無以前咁乖, 我又怕佢返咗補習班會仲曳.
咁多位有經驗既家長, 可唔可以俾d 意見我啦??
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


241
28#
發表於 07-11-8 21:52 |只看該作者
有同補習社講, 結果係炒寫的功課留番屋企做, 不過其他功課都係要我check多一次, 字體改善左, 老師都無再投訴啦.
我覺得去補習社係幫到50%其餘都係要靠自己同小朋友的勞力.



原文章由 銘銘媽 於 07-10-27 12:47 硐表
咁你有無同果間補習社反影過你小朋友既情況呀??  開得補習社, 應該好知道學校既要求, 如果小朋友寫字太醜樣, 老師都會扣分, 補習社既老師都應該會叫你小朋友改既喎.
同埋小朋友唔仲意寫咗既字要改過, 所以佢應該學識 ...

Rank: 3Rank: 3


366
27#
發表於 07-11-7 12:12 |只看該作者
您有無試過培養他自己做功課?  我在暑假時便Set 了時間表比佢, 要在指定時間內完成指定的作業, 若她遵守了便給印印, 她成功取了250個印, 我買了Barbie英交電腦獎勵她, 最重要是培養了她自己做功課的習慣...

Rank: 3Rank: 3


266
26#
發表於 07-11-6 16:43 |只看該作者
Ivy,
想請問一星期來3次, 每次3個鍾. 大約幾錢呢.


原文章由 Ivy124 於 07-10-24 12:57 硐表
其實我會見意搵姐姐上門補習好d...好似我囝咁...佢唔會要睇電視...但就做得好慢..我日日放工返到屋企又要吹佢做功課...做完又要對...對晒功課又要溫默書...最慘係我勞氣時...佢又唔開心...最後我決定搵姐姐幫手...一 ...

Rank: 3Rank: 3


133
25#
發表於 07-11-6 15:10 |只看該作者
我個女頭 2 個月都有返補習班架 ( 仲係學校攪添) 係有好處嘅 , 不過有啲嘢都係差啲, (我掙扎咗好耐先放棄補習班 ,死死地都要請個補習老師上門呀) 嗱 ! 每日補習由 3 點至 5: 30 , 做埋功課, 不過其實都係唔夠時間用 ,做功課都用咗 (個零鐘),跟住 個零鐘溫書, 有時功課做唔晒,返嚟要本本跟,再講吖, 補習班冇要求,有時做完返嚟見到啲功課部唔整齊, 又要擦過由頭做過,好似仲晒時間:( ,因為要慢慢CLECK,補習班仲要一對 10 幾個人仔, 邊跟得咁多呀, 講真吖, 補完返屋企都成 6 點幾 , 朝 7 晚 6 , 返到嚟, 食飯, 沖涼, 點都俾佢抖吓氣呀, 所以返到嚟我又要開始同佢搏殺過,大家都慘。其實而家用補習老師都見步行步,起碼一對一, 應該好啲,不過呢啲個人意見,各位家長都考慮清楚呀。


470
24#
發表於 07-10-28 15:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1469
23#
發表於 07-10-27 16:04 |只看該作者
我仔今年小一, 同shingshing1223一樣, 晚上7:00pm返屋企, 功課都可以做晒, 但係d字體, 真係好醜怪, 連老師都投訴, 我同補習社講左, 佢地話都有邦佢擦及改, 但到而家仲樣, 下星期測驗, 呢二天佢溫習, 問佢補習社怎樣邦你做功課及溫習, 佢話當佢唔識的時候問老師, 佢會直接講答案. 好快就做完了,
所以我而家決定resign份工, 專心邦佢溫習,

搵補習班, 千萬要小心, 要睇下, 小朋友明唔明d功課.



原文章由 shingshing1223 於 07-10-26 18:31 硐表
我仔今年小一, 因為我要返工, 晚晚8:00先返屋企, 所以一開學我就比佢去補習社做功課, 開頭都ok , 點知佢d字越寫越 醜怪, 功課唔一定做哂, 但書就肯定未溫, 要等我返來至溫, 仲要我返到屋企時佢又鬼死咁眼訓, 開頭果 ...

Rank: 5Rank: 5


1334
22#
發表於 07-10-27 12:47 |只看該作者
咁你有無同果間補習社反影過你小朋友既情況呀??  開得補習社, 應該好知道學校既要求, 如果小朋友寫字太醜樣, 老師都會扣分, 補習社既老師都應該會叫你小朋友改既喎.
同埋小朋友唔仲意寫咗既字要改過, 所以佢應該學識一開始寫字果陣就要專心寫, 寫得好d, 如果唔係要擦, 仲辛苦.
原文章由 shingshing1223 於 07-10-26 18:31 硐表
我仔今年小一, 因為我要返工, 晚晚8:00先返屋企, 所以一開學我就比佢去補習社做功課, 開頭都ok , 點知佢d字越寫越 醜怪, 功課唔一定做哂, 但書就肯定未溫, 要等我返來至溫, 仲要我返到屋企時佢又鬼死咁眼訓, 開頭果 ...

Rank: 3Rank: 3


241
21#
發表於 07-10-26 18:31 |只看該作者
我仔今年小一, 因為我要返工, 晚晚8:00先返屋企, 所以一開學我就比佢去補習社做功課, 開頭都ok , 點知佢d字越寫越 醜怪, 功課唔一定做哂, 但書就肯定未溫, 要等我返來至溫, 仲要我返到屋企時佢又鬼死咁眼訓, 開頭果個月日日都好似打拔咁, 而家有默書,每日一篇都會留反星期六日先做啦.
我覺得d小朋友返完學, 放學仲要去補習社座幾個鍾都幾辛苦.

Rank: 2


66
20#
發表於 07-10-26 12:07 |只看該作者
Siuchoi,

請問你找的補習社在邊區架, 好唔好, 小朋友是自己去補習社還是要找人帶佢地去的



原文章由 Siuchoi 於 07-10-24 10:18 硐表
我大女小3, 之前都冇去補習社做功課, 因為小孩會自動自覺去做, 但今年細女都升了小一, 嘩~ 完全搞唔掂, 細女好依懶, 又唔識睇手冊, 我要返工, 以前回來只是看看大女功課, 現在要睇2個, 我差D暈左係屋企!!  之後都問 ...

Rank: 5Rank: 5


1334
19#
發表於 07-10-26 10:33 |只看該作者
多謝咁多位回應, 咁睇黎我會揀補習社, 唔知大家有無咩方法, 可以知道間補習社好唔好既呢??
可唔可以俾d意見我呀??

Rank: 6Rank: 6


9073
18#
發表於 07-10-25 22:25 |只看該作者
原文章由 colinma 於 07-10-25 22:05 硐表
我都有比我仔仔補習,他今年都係p.1,由暑假尾開始,都幾好呀!但要小心選擇補習社,因為我有朋友試過去D補習社D小朋友在那裡玩,返到屋企功課都未做完! ...

係呀, 市面上既補習社質素參差......小朋友返到屋企家長都要跟下, 唔好諗住送左小朋友去補習社就咩都唔理!!

Rank: 2


49
17#
發表於 07-10-25 22:05 |只看該作者
我都有比我仔仔補習,他今年都係p.1,由暑假尾開始,都幾好呀!但要小心選擇補習社,因為我有朋友試過去D補習社D小朋友在那裡玩,返到屋企功課都未做完!
原文章由 銘銘媽 於 07-10-22 15:15 硐表
亞仔啱啱九月升咗上小一, 由於放咗學, 亞嫲睇住佢, 可惜日日放咗學返到去, 都即即開電視, 唔肯做功課同溫書, 等到我放工返去先肯做, 結果佢又夜瞓, 又溫唔到書, 攪到我成日鬧佢, 我同佢既情緒都唔好.
本來啱啱讀一年 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12012
16#
發表於 07-10-25 21:16 |只看該作者
iloveyoub4
請問你的補習姐姐如何找的, 可否pm我? Thanks a lot!
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 13:47 硐表
我都係請補習姐姐上門幫手,一個星期4日,但補習姐姐唔洗跟功課的,我囡自己係學校做好曬,有時做唔曬先拿返屋企做,平日就4-8樣,星期五就多數8-9樣功課,我放工前佢多數做曬,有時有2-3題唔識做就等我返來教佢做,補習姐姐全程只需要教亞囡課外 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
15#
發表於 07-10-24 13:47 |只看該作者
我都係請補習姐姐上門幫手,一個星期4日,但補習姐姐唔洗跟功課的,我囡自己係學校做好曬,有時做唔曬先拿返屋企做,平日就4-8樣,星期五就多數8-9樣功課,我放工前佢多數做曬,有時有2-3題唔識做就等我返來教佢做,補習姐姐全程只需要教亞囡課外OR間中默書,我就負責對功課及溫默書 其實只要個小朋友從小習慣日日放學之後做功課就得架啦

各位MUMMY加油





原文章由 Ivy124 於 07-10-24 12:57 硐表
其實我會見意搵姐姐上門補習好d...好似我囝咁...佢唔會要睇電視...但就做得好慢..我日日放工返到屋企又要吹佢做功課...做完又要對...對晒功課又要溫默書...最慘係我勞氣時...佢又唔開心...最後我決定搵姐姐幫手...一 ...

Rank: 5Rank: 5


1721
14#
發表於 07-10-24 12:57 |只看該作者
其實我會見意搵姐姐上門補習好d...好似我囝咁...佢唔會要睇電視...但就做得好慢..我日日放工返到屋企又要吹佢做功課...做完又要對...對晒功課又要溫默書...最慘係我勞氣時...佢又唔開心...最後我決定搵姐姐幫手...一個禮拜來3日...睇住佢做功課...嘩...我真係發覺我輕鬆左好多...最多咪同佢溫下默書就攪掂

Rank: 5Rank: 5


3459
13#
發表於 07-10-24 10:18 |只看該作者
我大女小3, 之前都冇去補習社做功課, 因為小孩會自動自覺去做, 但今年細女都升了小一, 嘩~ 完全搞唔掂, 細女好依懶, 又唔識睇手冊, 我要返工, 以前回來只是看看大女功課, 現在要睇2個, 我差D暈左係屋企!!  之後都問下D朋友意見去補習社好唔好, 現在已去了補習社近1個月了, ok喎~ 至少我放工後, 食完晚飯仲有時間同D女去散步先啦~

Rank: 2


77
12#
發表於 07-10-24 09:45 |只看該作者
識好多C9(在職或不在職的)都揾補習社睇住小朋友做功課,無辦法之中的辦法,因為父母睇小朋友功課,太投入,很多時會傷感情,但返補習社後,少了為無謂的功課傷感情,關係好好多,當然呢!都要久唔有D補習社真係幾差下,小朋友唔係做功課,只係係到玩玩吓.負面影响亦有,知道小朋友過於依賴補習社(有些補習社只是提供答案吧了),唔好諗就話唔識,功課差過以前.總括來說,小心選擇補習社啦!

Rank: 6Rank: 6


9073
11#
發表於 07-10-24 05:52 |只看該作者
我都同意如果小朋友唔自動自覺做功課, 去補習班係一個好方法. 起碼放工返到屋企小朋友已經做哂功課, 唔駛再勞氣!!

你諗下, 放工返到屋企已經好攰, 仲要同小朋友爭拗一輪佢先做功課, 傷身(勞氣)兼傷心(傷感情).....

如果個小朋友乖識自己做好功課就梗係唔駛啦!!


470
10#
發表於 07-10-24 02:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖