關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 中默生字記唔緊!
查看: 6146|回覆: 48
go

中默生字記唔緊! [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2647
1#
發表於 07-10-17 19:52 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
大家有咩好方法?
默極都唔合格
英文默生字就OK
   1    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1948
49#
發表於 07-11-6 10:33 |只看該作者
原文章由 ratafan 於 07-11-5 22:18 硐表
I am just a P1 parent, I already find the difficulties that some of your are encountering.   I find the Chinese characters used in General Studies are really too difficult for P1 students.  Are they s ...


My son's school, P.1, General Studies has vocabulary list for them to choose; they only need to copy the right word to the right place.  They don't need to dictate the related words.  I think they are capable to do this.
"It is a poverty to decide that a child must die so that you may live as you wish." ~Mother Teresa~

Rank: 4


666
48#
發表於 07-11-6 01:07 |只看該作者
原文章由 Daisy媽咪 於 07-10-18 08:22 硐表


我情形一樣, 所以佢中文, 數學同常識都差 !
不過佢默生字都ok, 但默讀默就成日漏字, 唔知係咪老師講得快 ? 最慘係錯係d字連家長都唔知點解錯 (因為我個年代有d字既寫法同依家唔同左 ! eg : 晚, 以, 所, ....):- ...


好多字寫法已經唔同, 有時仲比女女話唔係咁寫, 睇返本書先知道自已寫錯!

Rank: 4


666
47#
發表於 07-11-6 01:02 |只看該作者
原文章由 judywan 於 07-10-17 21:09 硐表



唔好抄寫,快樂學習,求學不是求分數。。。。。


但派回默書時就

Rank: 1


29
46#
發表於 07-11-5 23:07 |只看該作者

我有一位好老師

我女兒的中文都好差,後來朋友介紹了一位老師給我,她都是和我女兒講故事,玩遊戲,但她有一次她用了很短時間,教我個女識了幾十個中文字,我自己平時用半個鐘阿女都記唔到三粒字,所以我覺得有時唔可以靠自己,孩子都是要其他人來教的了。,此中人地受過訓練,又有教學經驗,我地啲阿媽都係冇耐性,又冇方法的了咁如果你問我那老師是誰?在此我不放便公開別人的私隱,不過我可以幫你問她,你給我的e-mail ,我同你轉寄等等,但佢比一般補習老師貴小小,但如果幫倒你個女,乜都值啦!係咪?

Rank: 5Rank: 5


1723
45#
發表於 07-11-5 22:18 |只看該作者
I am just a P1 parent, I already find the difficulties that some of your are encountering.   I find the Chinese characters used in General Studies are really too difficult for P1 students.  Are they supposed to know how to write every word? Do I have to ask them to dictate every vocab in the General studies (Chinese) textbook?  I think that the main focus of the primary school syllablus is to train the kids to lay a foundation on languages and to learn the vocabruaries.  The contents are not that difficult.  anybody agree with me?

原文章由 goat 於 07-11-4 20:18 硐表

哈哈, 唔理邊個年代, 學習語文時係要有d"痛苦"架啦
而家咪算好lor, 以前d小學生要背成語添

Rank: 5Rank: 5


2280
44#
發表於 07-11-4 20:18 |只看該作者
原文章由 Kittymummy 於 07-10-17 20:31 硐表
都係果句: 寫多d生字....

哈哈, 唔理邊個年代, 學習語文時係要有d"痛苦"架啦
而家咪算好lor, 以前d小學生要背成語添

Rank: 20Rank: 20Rank: 20Rank: 20Rank: 20

超級版主


5707
43#
發表於 07-11-4 13:45 |只看該作者
原文章由 joefoon 於 07-11-4 04:40 AM 硐表


召藥師
thank you你的分享、
我將你【默書新路向】、
轉貼到我的幼稚園poss裏、
和其她ma ma 一齊分享、
你不會怪我吧



梗係唔會啦!
我之前就係冇睇,唔識用最高效能教阿仔溫習同記生字,睇左又識多d,而且仲對默書新形式了解清楚好多。

Rank: 5Rank: 5


1290
42#
發表於 07-11-4 04:40 |只看該作者
原文章由 召藥師 於 07-10-22 00:06 硐表
mms://wmedia.hkedcity.net/archive/etv/2/chkla007_450k.wmv

默書新路向


召藥師
thank you你的分享、
我將你【
默書新路向】、
轉貼到我的幼稚園poss裏、
和其她ma ma 一齊分享、
你不會怪我吧

Rank: 3Rank: 3


160
41#
發表於 07-11-2 19:59 |只看該作者
學中文科常用字研究 http://alphads10-2.hkbu.edu.hk/~lcprichi/
中文字詞學習系統 - 學校協作計劃 www.dragonwise.hku.hk/dragon2/ 看看是否用得著。中文的確是難D,不過道理應該是差不多的。語文是否要多看書,多應用才有進步?否則死記都只是短暫記憶。不妨也將個字拆開,自己創作一個故仔。例如有老師跟我說曾經教學生如何記個「邊」字:先生有兩()鬍鬚,戴了頂帽()己一個人去撐艇仔。也可以試在家中貼大字報。這兩年,我和孩子說話、看圖書時,也間中加插了「書面語」,雖然好似好文藝,但佢會問我講乜,我就成機解比佢聽,指個字比佢睇。日積月累,希望有幫助,也望幫到將來作文。

Rank: 3Rank: 3


133
40#
發表於 07-10-26 15:24 |只看該作者
本來我個女都補習架,由開學到而家,補咗兩個月啦! 好慘架,一放學就即刻去 差唔多6 點先返嚟,朝 6 晚 6 都好慘 , 開頭以為返到屋企可以抖下,原來唔得架,有啲功課你真係要同佢執漏架,有時未做晒添呀:( ,見到補習社啲默書部全部都唔合格,咁你見到夜晚咪死地地同佢再溫過, 又係溫到11點幾 ,所以都唔係咁有用架咋。

原文章由 OJ=A 於 07-10-23 21:20 硐表

我想佢去補習社主要是不想因做功課和温書而勞氣傷感情,佢對住d老師會乖同專心好多,唉!我都知返左成日學會好累,唉.......

Rank: 5Rank: 5


1015
39#
發表於 07-10-23 22:43 |只看該作者
Phoebepanpan,
I thought you said your son needed 5 more marks to get full marks :  I think it's advisable to get our kids used to having a good habit (studying) early in their school life.  Add oil!

Rank: 5Rank: 5


2647
38#
發表於 07-10-23 22:09 |只看該作者
OJ=A
如小朋友肯自動自覺溫書 , 依D 簡直係福氣.
我唔會迫得個仔緊, 因為學校課程都唔係讀高一級果種,
你小朋友每日肯溫1HR 咪乖囉.
FRIDAY 數學小測頭先叫佢溫習, 又話倦又話識, 又話連休息時間都冇日日都要溫習, (查實爭論多過溫習), 總之籍口多到不得了.

[ 本文章最後由 phoebepanpan 於 07-10-23 22:10 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


113
37#
發表於 07-10-23 22:00 |只看該作者
原文章由 phoebepanpan 於 07-10-23 21:38 硐表
各位,
昨日派左默書回來,  在我努力之下..... 都仲差5分先合格

有d 全個字唔記得,  有d 記得一半唔記得另一半

月尾測驗,   親子搏擊時間係時候開始啦 ! ...

唔好副佢咁緊要,慢慢尼,我個仔因為唔會自動自動溫書so我每日要副佢溫1 hr我個仔31/10 Exam la, 明天eng oral exam

[ 本文章最後由 OJ=A 於 07-10-23 22:03 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2647
36#
發表於 07-10-23 21:38 |只看該作者
各位,
昨日派左默書回來,  在我努力之下..... 都仲差5分先合格

有d 全個字唔記得,  有d 記得一半唔記得另一半

月尾測驗,   親子搏擊時間係時候開始啦 !

Rank: 3Rank: 3


113
35#
發表於 07-10-23 21:20 |只看該作者
原文章由 emiluihk 於 07-10-23 17:25 硐表
嚘~~ 你個仔幾大呀 ?一年班咋喎
咁快要去補習 ? 佢地番左成日學好累架喇
唔好咁殘忍la ...

我想佢去補習社主要是不想因做功課和温書而勞氣傷感情,佢對住d老師會乖同專心好多,唉!我都知返左成日學會好累,唉.......

Rank: 5Rank: 5


1245
34#
發表於 07-10-23 17:25 |只看該作者
嚘~~ 你個仔幾大呀 ?一年班咋喎
咁快要去補習 ? 佢地番左成日學好累架喇
唔好咁殘忍la ...


原文章由 OJ=A 於 07-10-23 16:05 硐表

我冇嬲 我一向選擇岩聽ge就聽
不過教仔温書真係好苦:( 佢又唔肯去補習社,叫佢抄書就即
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2798
33#
發表於 07-10-23 16:49 |只看該作者
原文章由 OJ=A 於 07-10-23 16:05 硐表

我冇嬲 我一向選擇岩聽ge就聽
不過教仔温書真係好苦:( 佢又唔肯去補習社,叫佢抄書就即


我仔又唔肯去補習社,
所以我恐嚇佢不合格 Mon-Fri 要去.
仔仔就肯去溫dictation la.

Rank: 3Rank: 3


113
32#
發表於 07-10-23 16:05 |只看該作者
原文章由 emiluihk 於 07-10-22 17:29 硐表
hahaha 係呀
佢地好多時會睇住都抄錯
我諗始終係能力所及LA
唔好嬲LA 佢地已經好努力架喇
言論自由人人都有, 你咪當你 99 係路人甲,
佢講乜野有佢自由,你亦控制不了,
唔好咁介意佢講既野, 我借隻聾耳陳既耳比你喇
...

我冇嬲 我一向選擇岩聽ge就聽
不過教仔温書真係好苦:( 佢又唔肯去補習社,叫佢抄書就即

Rank: 3Rank: 3


113
31#
發表於 07-10-23 16:01 |只看該作者
原文章由 daphnemama 於 07-10-23 12:41 硐表


昨晚我個仔看著書抄詞語都一樣抄錯, "提醒"個"提"個 "是" 在"日"下面沒有 寫"一" , "醒" 字在"西"字內沒有寫"一",
每天都寫錯詞語, 都是看著本書抄的, 問你看到死得未? ...

我個仔經常發生的事情,睇少眼就死
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖