註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
原文章由 雪文 於 07-10-26 13:14 硐表 Thank you . 我去開新part啦, 希望你哋有人"未"去食飯啦
原文章由 hoganmama 於 07-10-26 12:58 硐表 http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=669917&extra=page%3D1&page=97
子爵府
原文章由 雪文 於 07-10-26 12:55 硐表 去邊 download呀, 俾個网址睇睇
原文章由 hoganmama 於 07-10-26 12:53 硐表 我用左半個鐘download左d工作紙, 等我整理下, 聽日開始要亞仔做la
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 12:27 硐表 文文 , 你要保重身體呀!! (飲 d 涼茶清清喉嚨)
伯爵府
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-26 12:42 硐表 妳係個頭呀 ? 我以前近企業的. 真係冇咩好食. 企業有間nike 倉. 隔離間午餐都ok, 大大分, 唔知現在仲係都冇 ?
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-26 12:40 硐表 o甘又唔會賣晒的. 選擇少d嘍... 如果唔係買得多, 書局仲好, 有得比較. 我買個d 我囡當公仔書睇..
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 12:36 硐表 我都想去開倉 但實比人買曬:-| :-| 只好行書局 係呀mega box 大眾真係幾好行,好大間 我lunch行過去好近的
別墅
原文章由 irenec11 於 07-10-26 12:36 硐表 我地改咗,全年三個考試,所以今年christmas holiday可以盡興
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 12:35 硐表 我地冇邀請家長一齊起
原文章由 irenec11 於 07-10-26 12:33 硐表 之前係lam tin住都成日去九龍灣德福
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-26 12:33 硐表 妳講緊書局, 人地講緊開倉呀.:tongue: mega box 大眾就真係幾好行...
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 12:20 硐表 今次是測驗, 一月份會考試:
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 12:32 硐表 我地都係,不過係11/23:loveliness:我都會請假去:D