關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 通常小息, 你地比乜野小食比小朋友食架. ...
查看: 4815|回覆: 23
go

通常小息, 你地比乜野小食比小朋友食架. [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


7495
1#
發表於 07-10-9 17:05 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
來來去去都是麵包/棉花糖/小型芝士條/朱古力餅乾等, 吃得多驚熱氣, 有沒有好提議
   0    0    0    0

Rank: 2


40
24#
發表於 07-10-14 23:47 |只看該作者
claudi-mama既方法好有心機, 真係想做佢既仔女

我通常都係餅乾or紫菜同維他奶, 有時就車厘茄

糖就間中, 個女鐘意甜野, 但係唔咁俾咁多佢食
薯片就好少


原文章由 claudi-mama 於 07-10-9 22:52 硐表
蛋糕仔,愛心驚喜三文冶(用曲奇模將方包up出塗上果醬,每次都唔同款唔同味,囡囡都好喜歡和好祈望下次係咩公仔 ) ,節令食品 - 自家制公仔月餅,自制曲奇餅, 餅乾仔,紫菜,腸仔,牛/豬肉干。

至於薯片類則兩星期有一 ...

Rank: 3Rank: 3


116
23#
發表於 07-10-13 12:01 |只看該作者
原文章由 claudi-mama 於 07-10-12 14:15 硐表
咪我lee個肥C9食埋囉

三文冶係迷你版,4件心型三文冶都無2片方包,主要等小朋友開心下又有少少野落肚


另外,最好唔好比Jelly仔小朋友食,時有發生意外,係學校邊食邊傾邊玩仲危險。


...


我囡囡一向唔鍾意食嘢,就算最喜歡的零食都只係食少少,近一個星期對帶小食開始無興趣,可能小息只係掛住玩

Rank: 5Rank: 5


1191
22#
發表於 07-10-12 16:44 |只看該作者
通常比佢地帶魚仔餅,芝士餅,蝦條,朱古力百力支, 橡皮糖, 薯片等食物, 好彩佢地兩個都是廋囝,食極都唔肥....所以便由得佢地食!

Rank: 4


632
21#
發表於 07-10-12 14:15 |只看該作者
咪我lee個肥C9食埋囉

三文冶係迷你版,4件心型三文冶都無2片方包,主要等小朋友開心下又有少少野落肚


另外,最好唔好比Jelly仔小朋友食,時有發生意外,係學校邊食邊傾邊玩仲危險。


原文章由 heidi.li 於 07-10-11 22:58 發表


剩下來的方包點解決

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2896
20#
發表於 07-10-12 11:29 |只看該作者
我係日本城買 買左星形 花形 仲有一個男仔 女仔
塊包我up到多是剩麵包皮  唔會好浪費
最重要係個女勁開心 我都好開心呀
再一次多謝claudi-mama既教路 :loveliness: :loveliness:

原文章由 wttcly 於 07-10-12 10:58 硐表
我想問下曲奇模去邊度買呀?

[ 本文章最後由 小木偶媽咪 於 07-10-12 11:31 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1626
19#
發表於 07-10-12 10:58 |只看該作者
我想問下曲奇模去邊度買呀?

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1869
18#
發表於 07-10-12 10:46 |只看該作者
阿女食剩既,我真係食埋架播。一/两粒蛋糕仔,一小角三文治,晚晚同阿女请食物盒,掉0左又好浪费,所以我又食埋。

原文章由 YanYan0116 於 07-10-12 10:03 硐表



我估都係做亞媽嘅食埋la.

Rank: 4


863
17#
發表於 07-10-12 10:26 |只看該作者
所以亞媽永遠都是「肥師奶」.

原文章由 YanYan0116 於 07-10-12 10:03 硐表



我估都係做亞媽嘅食埋la.

Rank: 5Rank: 5


4715
16#
發表於 07-10-12 10:03 |只看該作者
原文章由 heidi.li 於 07-10-11 22:58 硐表


剩下來的方包點解決



我估都係做亞媽嘅食埋la.

Rank: 3Rank: 3


354
15#
發表於 07-10-12 04:14 |只看該作者
原文章由 heidi.li 於 07-10-11 22:58 硐表


剩下來的方包點解決


做 麵 包 布 丁。 。 。 。

Rank: 3Rank: 3


116
14#
發表於 07-10-11 22:58 |只看該作者
原文章由 claudi-mama 於 07-10-9 22:52 硐表
蛋糕仔,愛心驚喜三文冶(用曲奇模將方包up出塗上果醬,每次都唔同款唔同味,囡囡都好喜歡和好祈望下次係咩公仔 ) ,節令食品 - 自家制公仔月餅,自制曲奇餅, 餅乾仔,紫菜,腸仔,牛/豬肉干。

至於薯片類則兩星期有一 ...


剩下來的方包點解決

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2896
13#
發表於 07-10-11 09:52 |只看該作者
我尋日接個女放學,然後一齊去買曲奇模,
今日就用用曲奇模將方包up出,搽左藍莓醬
我個女不知幾開心,多謝你呀claudi-mama

Rank: 3Rank: 3


146
12#
發表於 07-10-11 09:43 |只看該作者
我個女唔肯帶有益o食.

她會帶餅乾(有好多唔同種類), 豬肉乾, 果仁, 糖, 百力支, 粟米棒, 薯片....全部都係熱氣野.

我想唔比她帶,又經她會胃痛(她上小一時,唔知要帶小食, 試過幾次胃痛), 又驚她胃食其他同學D野食.

聽她平時傾計,她會說某同學唔帶小食, 不過會食其他同學帶果D, 又某同學時時都帶一個面包, 個同學唔鍾意食, 成日叫其他同學請她食O食, 長期以來, 我個女只有一個同學可以堅守倒只吃水果, 乾果之類的有益O食.  同埋一齊食小食都係聯誼活動. 可能我女玩開果班都愛帶小食.

Rank: 3Rank: 3


398
11#
發表於 07-10-11 09:22 |只看該作者
我初初都有帶蛋糕和餅,但發覺阿囡有D圓潤就只提供水,其實同lunch相差唔耐,我寧願佢lunch食多D。至於水果我會準備橙,士多啤梨,提子等。

Rank: 3Rank: 3


493
10#
發表於 07-10-11 08:27 |只看該作者
我都想帶水果, 但又怕放得太耐會變色及怕出水, 請問你多數帶什麼水果?




原文章由 晴B媽 於 07-10-9 23:44 硐表
我囡間小學有樣好, 就係唔准學生帶薯片.糖果做茶點

我覺得最好的茶點是生果。餅乾.蛋糕仔.三文冶太飽肚,影響lunch的胃口,所以只係間中帶下。生果易消化, 唔怕影響下一餐。

主要都係帶水果。我係用個密實 ...

Rank: 5Rank: 5


4715
9#
發表於 07-10-10 17:50 |只看該作者
吉之島$10店, 獨立包裝威化, 曲奇.
旦糕仔, 魚仔餅, jelly仔, 一串4至5袋的餅仔/蝦條(一日一袋),  小果汁.

亞女話有同學帶燒賣, 香腸, 食完仲點食lunch.

Rank: 3Rank: 3


159
8#
發表於 07-10-10 17:04 |只看該作者
蛋糕、麵包、數十款不同種類的餅乾、提子乾....
但係有一日,老師同佢講:只可以帶梳打餅!
點解?

Rank: 3Rank: 3


490
7#
發表於 07-10-9 23:44 |只看該作者
我囡間小學有樣好, 就係唔准學生帶薯片.糖果做茶點

我覺得最好的茶點是生果。餅乾.蛋糕仔.三文冶太飽肚,影響lunch的胃口,所以只係間中帶下。生果易消化, 唔怕影響下一餐。

主要都係帶水果。我係用個密實盒裝住切粒的生果/已清洗的原粒生果, 俾亞囡拎番學校食。

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2896
6#
發表於 07-10-9 23:16 |只看該作者
我女茶點都係 熟蛋 ,朱古力酱or花生酱麵包
夾火腿/芝士麵包.好小會比餅乾,零食更加冇,
claudi-mama個餐單好好~
用曲奇模將方包up出塗上果醬,每次都唔同款唔同味
等我偷下師先   謝謝分享!!


原文章由 claudi-mama 於 07-10-9 22:52 硐表
蛋糕仔,愛心驚喜三文冶(用曲奇模將方包up出塗上果醬,每次都唔同款唔同味,囡囡都好喜歡和好祈望下次係咩公仔 ) ,節令食品 - 自家制公仔月餅,自制曲奇餅, 餅乾仔,紫菜,腸仔,牛/豬肉干。

至於薯片類則兩星期有一 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖