- 在線時間
- 1022 小時
- 最後登錄
- 26-6-19
- 國民生產力
- 106
- 附加生產力
- 9443
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2616
- 主題
- 204
- 精華
- 0
- 積分
- 12165
- UID
- 42193
  
|
咁請問你知吾知有几多%入BAND 1同英中呢?謝謝原文章由 大文 於 07-10-2 17:33 硐表 
點解冇人選?因為校舍比較細, 同埋個陣分上下午校, 還有發生過不偷快事件. 不過咁佢派位又真係幾好, 傳統教學, 功課好多, 叻個班人真係幾叻, 要好睇你仔女勤唔勤力, 唔勤力會追得好慘!! ... |
|