關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
查看: 59414|回覆: 2028
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1#
發表於 07-9-27 17:15 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


3212
2029#
發表於 07-10-11 15:35 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 14:09 硐表
胡椒粉都辣辣辣辣辣
咁你應該係唔食得辣果d人啦


其實唔係..只係錯手落得多得滯........

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2028#
發表於 07-10-11 14:23 |只看該作者
開咗啦, 請大家去新part啦

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1163252&extra=page%3D1

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
2027#
發表於 07-10-11 14:20 |只看該作者
sorry, 而家去開, 大家准備啦

原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 14:12 硐表
calling calling雪文:上黎開新part啦!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
2026#
發表於 07-10-11 14:19 |只看該作者


今朝有少少唔舒服無返工是因為尋晚激氣得濟
佢一見到你就笑住口話等咗你好耐 做咩呢
點知原來佢要出街,要還返d嘢俾人,好急,佢話好快返,點知無返
xyz#$%@&*$%@##!$%#
即係無返過來



原文章由 irenec11 於 07-10-11 14:14 硐表
向位,我返嚟la,今朝有少少唔舒服無返工:cry: .
提起c6,我就 ,禽晚去飲,12:00先返到屋企,佢一見到我就笑住口話等咗我好耐,我諗住佢話掛住我la,點知原來佢要出街,
要還返d嘢俾人,好急,佢話好快 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
2025#
發表於 07-10-11 14:17 |只看該作者
無返 去左邊 c
原文章由 irenec11 於 07-10-11 14:14 硐表
向位,我返嚟la,今朝有少少唔舒服無返工:cry: .
提起c6,我就 ,禽晚去飲,12:00先返到屋企,佢一見到我就笑住口話等咗我好耐,我諗住佢話掛住我la,點知原來佢要出街,
要還返d嘢俾人,好急,佢話好快 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2024#
發表於 07-10-11 14:16 |只看該作者
咁你睇左醫生未??
你睇唔睇倒你老公取乜野比人呀?????
原文章由 irenec11 於 07-10-11 14:14 硐表
向位,我返嚟la,今朝有少少唔舒服無返工:cry: .
提起c6,我就 ,禽晚去飲,12:00先返到屋企,佢一見到我就笑住口話等咗我好耐,我諗住佢話掛住我la,點知原來佢要出街,
要還返d嘢俾人,好急,佢話好快 ...

Rank: 4


679
2023#
發表於 07-10-11 14:14 |只看該作者
各位,我返嚟la,今朝有少少唔舒服無返工:cry: .
提起c6,我就 ,禽晚去飲,12:00先返到屋企,佢一見到我就笑住口話等咗我好耐,我諗住佢話掛住我la,點知原來佢要出街,
要還返d嘢俾人,好急,佢話好快返,點知無返!
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 11:02 硐表
我隻c6成日都係咁啦:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
一講c6我又 架啦

[ 本文章最後由 irenec11 於 07-10-11 14:21 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
2022#
發表於 07-10-11 14:13 |只看該作者
咁我去準備下先

原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 14:12 硐表
calling calling雪文:上黎開新part啦!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2021#
發表於 07-10-11 14:12 |只看該作者
calling calling雪文:上黎開新part啦!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2020#
發表於 07-10-11 14:09 |只看該作者
係呀, 其實我由年頭已經睇得出佢個樣唔同左架啦, 不過就一直都唔好意思問, 大家見倒面淨係好似平時咁打招呼同傾閒計囉!

Rank: 8Rank: 8


17382
2019#
發表於 07-10-11 14:09 |只看該作者
胡椒粉都辣辣辣辣辣
咁你應該係唔食得辣果d人啦


原文章由 novemberwm 於 07-10-11 14:03 硐表


我都係食左個好辣的粥(自己衰重手落得太多胡椒粉)
好辣辣辣辣辣

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
2018#
發表於 07-10-11 14:07 |只看該作者
唔係咁熟, 好難問wor
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 13:49 硐表
我就唔會主動問,除非佢講先:cry: :cry: 人地未必想提呢:cry: :cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
2017#
發表於 07-10-11 14:07 |只看該作者
吓,咁都得 咩態度:evil:

原文章由 novemberwm 於 07-10-11 13:59 硐表
我啱啱去左銀行黎, 好彩唔係好多人, 不過我都late 左返黎………. 我順便去買蛋撻個d同事食, 個間咁gei 餅店, d 服務態度太差啦
我: 我想要2打蛋撻,唔該
服務員: 唔知有冇wo.
我: !!??? ”o”
服務員:1打要唔要 ?
我: 好呀! 唔該
...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
2016#
發表於 07-10-11 14:06 |只看該作者
我只會打個招呼, 唔會開聲問人地, 怕人家唔鐘意.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 13:18 硐表
有件事想問下你地: 住我打對面屋有個c奶, 我平時同佢/佢屋企人都有打招呼的, 大家做左6年鄰居, 亞女細個時入過佢屋企玩, 我地返工返學好少 撞倒的, 但佢現在應該係有病, 面色好啡, 腳都好腫好腫, 類似肥姐咁:cry: :c ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
2015#
發表於 07-10-11 14:06 |只看該作者
而家d亞姐係咁架啦, 好似唔駛$$喎, 送比你都唔要????

原文章由 novemberwm 於 07-10-11 14:03 硐表


我都係食左個好辣的粥(自己衰重手落得太多胡椒粉)
好辣辣辣辣辣

Rank: 5Rank: 5


3212
2014#
發表於 07-10-11 14:05 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 13:49 硐表
我就唔會主動問,除非佢講先:cry: :cry: 人地未必想提呢:cry: :cry:


我都係咁話.......可以傾多d閒計lor.. 但其實都唔知點開心問啫 ?!!

Rank: 5Rank: 5


3212
2013#
發表於 07-10-11 14:03 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 13:08 硐表
而家食緊碗超辣米線 , 平時果d無咁辣, 今日攪乜鬼呀??????


我都係食左個好辣的粥(自己衰重手落得太多胡椒粉)
好辣辣辣辣辣

Rank: 5Rank: 5


3212
2012#
發表於 07-10-11 13:59 |只看該作者
我啱啱去左銀行黎, 好彩唔係好多人, 不過我都late 左返黎………. 我順便去買蛋撻個d同事食, 個間咁gei 餅店, d 服務態度太差啦
我: 我想要2打蛋撻,唔該
服務員: 唔知有冇wo.
我: !!??? ”o”
服務員:1打要唔要 ?
我: 好呀! 唔該
服務員: 有1個爛左, 俾埋你
我: ar ??
服務員:計你11個, 俾你食埋佢!!唔收你錢
我: 我唔要啦, 咁肉酸(心諗買俾人食ma!!)
服務員:唔要就算lor, 唔收你錢架 !
”抃一聲, 扔到垃圾桶 (好勞氣地) 黑face...

Rank: 8Rank: 8


17382
2011#
發表於 07-10-11 13:49 |只看該作者
我就唔會主動問,除非佢講先:cry: :cry: 人地未必想提呢:cry: :cry:


原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 13:18 硐表
有件事想問下你地: 住我打對面屋有個c奶, 我平時同佢/佢屋企人都有打招呼的, 大家做左6年鄰居, 亞女細個時入過佢屋企玩, 我地返工返學好少 撞倒的, 但佢現在應該係有病, 面色好啡, 腳都好腫好腫, 類似肥姐咁:cry: :c ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖