關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 學校同校服商齊齊搵錢
發新帖
查看: 1408|回覆: 8
go

學校同校服商齊齊搵錢 [複製鏈接]

Rank: 4


870
1#
發表於 07-9-24 11:43 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
你哋d學校既校服係咪要買曬所有既款, 我個仔嗰間好離普, 冷外套, 校褸, 另外又一件運動衫外套, 襪同頸巾都有學校logo, 你哋話幾搵錢, 我以前返學d校服邊有咁複雜架!
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1080
9#
發表於 07-9-24 22:09 |只看該作者
得一間咪即是無得揀!!!!
小女學校校長都歡迎家長如果不是很有錢,都可以到屋村的校服舖頭買.....所以我覺得間學校成日都無乜錢買新野......

[ 本文章最後由 macylovemama 於 07-9-24 22:37 編輯 ]


463
8#
發表於 07-9-24 20:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1371
7#
發表於 07-9-24 18:12 |只看該作者
原文章由 yvomak 於 07-9-24 11:43 硐表
你哋d學校既校服係咪要買曬所有既款, 我個仔嗰間好離普, 冷外套, 校褸, 另外又一件運動衫外套, 襪同頸巾都有學校logo, 你哋話幾搵錢, 我以前返學d校服邊有咁複雜架! ...



你嗰間係唔係私校嚟ga

津校好少會咁, 多數都會為家長荷包著想ga
我亞仔小學都無規定買校服ga數量, 總之啱替換就得
不過我覺得間校服商d質料好差, 第一日著條褲褲頭ga鈕就甩晒
我有向學校反映過, 不過我諗學校唔會轉第二間供應商

之前返幼稚園, 返私營幼稚園嗰間, 你唔買會比說話你聴, 又成日轉款, 等你無得接收人地唔啱著ga校服

後來轉咗一間非牟利ga幼稚園, k1-k2我都只係買過一套夏季校服, 其他全部都係人地比, 到k3亞仔大咗唔啱著先自己再買過, 亞仔畢業, 我將d校服比晒人, 邊個啱著邊個要, 幾環保, 又慳錢

Rank: 5Rank: 5


4715
6#
發表於 07-9-24 14:19 |只看該作者
細女的幼稚園是一個package咁買, 校裙要買2套, 又有打底褲, 最無聊要買校帽.

大女的小學有2間供應商揀, 風褸, 線背心, 線長衫套頭衫都ok, 係任你自由買.

飯商由家長試味才決定那一間.

Rank: 4


864
5#
發表於 07-9-24 13:40 |只看該作者
原文章由 yvomak 於 07-9-24 11:43 硐表
你哋d學校既校服係咪要買曬所有既款, 我個仔嗰間好離普, 冷外套, 校褸, 另外又一件運動衫外套, 襪同頸巾都有學校logo, 你哋話幾搵錢, 我以前返學d校服邊有咁複雜架! ...


因為有回佣.  到小學之書/ 午飯供應商之回佣更加多. 不過, 我盡可能選擇埋去看看學校網頁內之通告等. 我自已應為回佣太大/ 口碑又不好之午飯供應商學校到幫襯的話, 間學校之校長/ 管理層好極有限...

Rank: 8Rank: 8


17382
4#
發表於 07-9-24 13:27 |只看該作者
唔會
學校訂又得,出去自己買又得

原文章由 yvomak 於 07-9-24 11:43 硐表
你哋d學校既校服係咪要買曬所有既款, 我個仔嗰間好離普, 冷外套, 校褸, 另外又一件運動衫外套, 襪同頸巾都有學校logo, 你哋話幾搵錢, 我以前返學d校服邊有咁複雜架! ...

Rank: 5Rank: 5


2023
3#
發表於 07-9-24 12:21 |只看該作者
係咁架啦,奸商!奸商!

我個仔讀幼稚園,要訂造校服,
佢地夠膽死造到岩岩好,大佬,
細路仔要活動架嘛,我個仔又肥,
套校服岩岩好,郁下都難,
為左唔想人地著多個學期就咁無良!

Rank: 5Rank: 5


1080
2#
發表於 07-9-24 12:16 |只看該作者
有回佣
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖