關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友剛升上小一既媽咪請入黎傾下!
查看: 19921|回覆: 131
go

小朋友剛升上小一既媽咪請入黎傾下! [複製鏈接]

Rank: 4


908
1#
發表於 07-9-19 13:37 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
各位好呀!
我個仔剛升上小一, 但係我覺得佢仲好似返緊幼稚園咁, 有時上堂仲會玩下/惡作劇, 我好擔心比老師既印象會唔好?!:cry:  有時又唔記得拎餐具盒回家, 又唔見通告, 問佢野又唔係好知, 無理由成日打去問老師架嘛!  妳地會唔會有d咁既煩惱呢?  其實對於一個小一既小朋友來講是否正常現象呢?
   0    0    0    0


705
132#
發表於 07-10-12 13:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 3Rank: 3


170
131#
發表於 07-10-12 08:44 |只看該作者
邊間學校呀?咁深嘅?
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-8 23:51 硐表
見你地講開英默,我都想講下我小朋友,學校1星期默1次的,而今個星期係默呢d,我只可以盡力,我發覺可能太多又長,小朋友有時都攪不清楚

hi!i am tim poon.
What is your name?
My name is Ben Wong.
Hello!Tim.
My name is Penny ...
Winniebb30 8-)

Rank: 3Rank: 3


363
130#
發表於 07-10-11 22:49 |只看該作者
原文章由 fion6406 於 07-10-10 14:04 硐表
仲有,學校派左花苗返屋企種,個半月後交"功課",我仔淋水太多,盆花3日死左,而家我諗緊買盆新的頂包(不過點樣搵盆得一兩塊葉?),或個半月後等佢交條"屍"返去


真係比你笑死我

呀仔小一返學好開心, 不過英文比較淺, 中文較深, 我比較花時間去中文處, 遲d都要谷下d英文生字

Rank: 5Rank: 5


1687
129#
發表於 07-10-11 22:18 |只看該作者
同意,試過系書店想買給他,低想想下都覺得吾買,因他跟本無時間做.

原文章由 quoquo 於 07-10-11 13:35 硐表
我個女仲學緊芭蕾舞,英文, 綱琴.
我有日經過書局, 見到好多媽咪幫小朋友買緊補充練習, 其實仲邊有時間做咁多?
DouglasMaMa :lol

Rank: 5Rank: 5


1567
128#
發表於 07-10-11 20:14 |只看該作者
原文章由 KSY 於 07-10-11 06:28 硐表
囝囝又係要做每日一篇(中英),因為每日都有好多功課做,所以佢會每朝起身就做.

你就好,個仔肯早D起身做,我個仔每朝起身由擦牙、食早餐到換衫都仲係昏迷狀態。遲d冬天都唔知點叫醒佢。

Rank: 1


15
127#
發表於 07-10-11 17:55 |只看該作者
我兒子又係升小一,學校頭兩個月都有將家課放在學校網站,
還好暫時都沒抄漏手冊,不過有時會寫錯字,做功課比較求其,字體不夠整齊.
不過經常听他說班主任經常調同學的座位.問他點解:唔知啊
有D 係不乖lor,上堂傾解

Rank: 3Rank: 3


230
126#
發表於 07-10-11 16:48 |只看該作者
請問有沒有媽咪住將軍澳站附近,有好的英文,普通話班介紹?
不是補習那種..是興趣班那種.
謝謝!
[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_799.gif[/img]

Rank: 6Rank: 6


6619
125#
發表於 07-10-11 15:00 |只看該作者
原文章由 quoquo 於 07-10-11 13:35 硐表
我個女仲學緊芭蕾舞,英文, 綱琴.
我有日經過書局, 見到好多媽咪幫小朋友買緊補充練習, 其實仲邊有時間做咁多?

我個仔無係外面學野,但就join學校d活動,每月兩個星期四導修參加小童軍,逢星期五課後學跆拳,星期六就學小網球同圍棋,全部係佢自己揀的。
我之前暑假都有買補充比佢做,但而家做得功課,溫默書,備課,上網外都無特別再加比佢,由得佢暫時興鬆下先。最多要求佢寫日記,當係作文練習。

Rank: 3Rank: 3


159
124#
發表於 07-10-11 13:35 |只看該作者
我個女仲學緊芭蕾舞,英文, 綱琴.
我有日經過書局, 見到好多媽咪幫小朋友買緊補充練習, 其實仲邊有時間做咁多?

Rank: 3Rank: 3


316
123#
發表於 07-10-11 12:52 |只看該作者
每晚要花最少花1個鐘同囡囡做功課, 她要玩一回才肯Sleeping 她睡了我還要跟完所有學校的雜項才可看看自己的事情, 但已差不多12點了。 真的人都Crazy.
小朋友還經常Test & Dictation, 不知她讀還是父母讀, 我還有兩名小孩呢! 曾特首還說要生3, 真係唔好講笑啦!


你們的小朋友還有時間學興趣班嗎?

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1539
122#
發表於 07-10-11 06:28 |只看該作者
囝囝又係要做每日一篇(中英),因為每日都有好多功課做,所以佢會每朝起身就做.

Rank: 5Rank: 5


1134
121#
發表於 07-10-11 00:59 |只看該作者
原文章由 fion6406 於 07-10-10 14:04 硐表
我仔都係小一,我覺得學校D"林林嬸嬸"野最麻煩,每日一篇係好大壓力,日日都要做,個日無做就無分,補做都無用,有一個星期日一早一家出去玩,返來10:00pm,屋苑寬頻竟然緊急維修,由懷疑自己個moderm壞,到終於聯絡到寬頻customer servi ...


我個仔又好鍾意做每日一篇, e 份係佢為一一份會自動做的功課.
我個仔開頭都成日抄漏手冊,但俾我"丙"咗一次後就改善了,無再抄漏.
今日模擬中測,個衰豬話唔識,中文科係我最擔心佢跟唔上的一科.佢成日話聽唔明普通話,其實佢 k3開始已有學,但都話唔明 .認中文字又差....都唔知點攪.

Rank: 5Rank: 5


1469
120#
發表於 07-10-10 22:49 |只看該作者
請問你地講 每日一篇, 是否是"閱讀越有趣" 呢.



原文章由 fion6406 於 07-10-10 14:04 硐表
我仔都係小一,我覺得學校D"林林嬸嬸"野最麻煩,每日一篇係好大壓力,日日都要做,個日無做就無分,補做都無用,有一個星期日一早一家出去玩,返來10:00pm,屋苑寬頻竟然緊急維修,由懷疑自己個moderm壞,到終於聯絡到寬頻customer servi ...

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1539
119#
發表於 07-10-10 22:16 |只看該作者
嘩, 又真好多喎, 我囝囝默8句加one to ten我都覺得多

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 11:32 硐表
我地無默書範圍的,要一次過識曬即係呢18句

Rank: 4


666
118#
發表於 07-10-10 22:04 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 11:32 硐表
我地無默書範圍的,要一次過識曬即係呢18句



Rank: 6Rank: 6


6619
117#
發表於 07-10-10 21:34 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-10 11:32 硐表
我地無默書範圍的,要一次過識曬即係呢18句

咁又真係好多wo!

Rank: 3Rank: 3


159
116#
發表於 07-10-10 16:56 |只看該作者
我個女都係升小一, 睇佢適應得好快, 仲話好開心添. 寫手冊都算OK, 亦都一五一十咁講哂學校D野比我知, 連個日邊個小朋友嘔, 邊個食飯食得最慢我都知.

但係時間超吾夠用, 我都吾明點解好多家長仲可以比小朋友學呢樣學個樣. 放學番來,就做功課, D功課仲要驗屍咁驗, 做完功課就溫默書, 仲要每日一篇 +Eng class. 放工番到去, 得番個半鐘對住佢, 都吾知做得咩. 有時仲話要睇圖書, 參加填色比賽....氣都未抖又話要上床訓覺.

仲有食飯, 佢學校只得半小時食飯, 都吾明點解.吾好話小朋友啦, 大人用半小時食飯都吾係個個得, 點解要咁?

阿女番左小學最大的分別就係, 不再喜歡中文堂, 仲有就係瘦左, 因為未食完就要停.

Rank: 5Rank: 5


4259
115#
發表於 07-10-10 14:04 |只看該作者
我仔都係小一,我覺得學校D"林林嬸嬸"野最麻煩,每日一篇係好大壓力,日日都要做,個日無做就無分,補做都無用,有一個星期日一早一家出去玩,返來10:00pm,屋苑寬頻竟然緊急維修,由懷疑自己個moderm壞,到終於聯絡到寬頻customer services hotline,知道
12:00前係整唔好,真係熱鍋上螞蟻咁,結果係電話搵人遙距代做,仔仔就好唔開心。尋日又先知中文每日一篇已開始幾日,(他老師把
login, password, etc唔聲唔聲貼在手冊尾個頁,前面又唔提
,我miss左),因為咁阿仔排在榜尾,雖然有好多同學似乎都未開始做,但他還是哭了出來。
仲有,學校派左花苗返屋企種,個半月後交"功課",我仔淋水太多,盆花3日死左,而家我諗緊買盆新的頂包(不過點樣搵盆得一兩塊葉?),或個半月後等佢交條"屍"返去。

Rank: 8Rank: 8


17382
114#
發表於 07-10-10 11:32 |只看該作者
我地無默書範圍的,要一次過識曬即係呢18句



原文章由 jk923 於 07-10-9 22:33 硐表

我仔學校又係用呢本書,不過佢地有出本默書範圍,等一次只默生字,第二次生字加句子,第三次起就全部句子,每次約10句,另加phonics拼音。中文就每次兩課,抽詞語同句子,既係全課都要溫識晒。
今日我期侍已久既英文默書簿派左返黎 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖