關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 點解而家只讀小學已咁大壓力?
查看: 14308|回覆: 70
go

點解而家只讀小學已咁大壓力? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2528
1#
發表於 07-9-16 14:18 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
朋友兒子剛上小學,
全家已戒備緊,
平時唔准開電視,
一早未天光就要起身,
7點未瞓醒上校車, 四點先放開,
回家即做功課, 跟住就溫書練琴,
星期六日要上d密密麻麻既課外活動,
包括提昇成績既中,英,數,
又要隕習每星期既默書,
小朋友既童年就只有學習, 學習再學習,
考試父母仲要放假陪伴溫習
完全失去童真
再睇見另外一個朋友既女兒,
佢地住係外國,
小朋友每天精神奕奕咁上學
9 點至3點, 放學大把時間親子活動,
有時間去睇喜歡看既書,
星期六日可以出外遊玩or
參加社區活動, 去library消磨一整天,
見佢地真係感受到"童年不知愁滋味"

唔好意思係處發up風, 不過真係有感而發
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


4747
71#
發表於 07-10-3 15:11 |只看該作者
原文章由 鳳梨 於 07-10-3 12:41 硐表
睇多2年,如果囝囝仲唔可以自動波的話, 真係要考慮吓好似優才既教學模式...不過又唔知到時考唔考得入
我囝囝間學校而家一放假已有過10樣功課而高年班更有接近20樣, 聽見都想 覺得學校愈來愈變態:angryfire ...


Which school ah?  Famous branded one?  I also know that some local schools they have 10 pcs of homework in weekdays and even more in weekend even for P.1.  It is getting very sick now.

Rank: 4


742
70#
發表於 07-10-3 14:43 |只看該作者
原文章由 lky3107 於 07-9-19 10:17 硐表
亞仔都係讀小二, 但就只係教緊三位加數, 而英文默書就今個星期開始, 默monday, tuesday, christmas, december... 等.  佢讀津校, 你亞仔讀直資, 真係深d喎, 妳自己都好用心教亞仔, 自己全方位教, 咁小朋友的成績同競 ...

嘩你亞仔間學校都幾深喎,我個仔係二年下學期先學,monday, tuesday

Rank: 4

醒目開學勳章


648
69#
發表於 07-10-3 13:33 |只看該作者
原文章由 鳳梨 於 07-10-3 12:41 硐表
睇多2年,如果囝囝仲唔可以自動波的話, 真係要考慮吓好似優才既教學模式...不過又唔知到時考唔考得入
我囝囝間學校而家一放假已有過10樣功課而高年班更有接近20樣, 聽見都想 覺得學校愈來愈變態:angryfire ...


20 樣 ---- 真係變態.

Rank: 5Rank: 5


2155
68#
發表於 07-10-3 13:30 |只看該作者
原文章由 pamelaywy 於 07-9-16 15:06 硐表
雖然我仔仔未讀小學, 但我也可以想像將來上學的時間分配
某程度上, 我覺得香港小學太早返學, 但亦未見得早放學
小學全日制, 表面上好似話多o的時間有其他活動, 等小朋友可以做晒功課先返屋企, 等家人可以唔駛咁辛苦
...


I am also a supporter of half day primary school.  For whole day school, lots of time is wasted during lunch hour and the 2 recesses.

Rank: 4


740
67#
發表於 07-10-3 12:41 |只看該作者
睇多2年,如果囝囝仲唔可以自動波的話, 真係要考慮吓好似優才既教學模式...不過又唔知到時考唔考得入
我囝囝間學校而家一放假已有過10樣功課而高年班更有接近20樣, 聽見都想 覺得學校愈來愈變態


原文章由 中天英 於 07-10-2 23:36 硐表
GoodOldMum,

我大仔响優才讀緊小一, 細仔就出年會入埋優才。

開學一個月, 大仔好鍾意返學, 好鍾意D老師, 功課又少, 仲話想星期六、日都返學就好啦。

下面我copy左段優才高年級既家長分享, 妳可以睇吓高小同初中既 ...

Rank: 5Rank: 5


1270
66#
發表於 07-10-3 01:51 |只看該作者
原文章由 Putongren 於 07-10-2 18:01 硐表


生多個啦!對成家人都好,囡囡又有伴。1 + 1 ≠ 2!



Thank you for your "good" advice But I am already too "old" for having one more baby

The only wish for me now is to find a good primary school for my daughter.  I think I still cannot make it until the end of November

Rank: 5Rank: 5


3765
65#
發表於 07-10-2 23:36 |只看該作者
GoodOldMum,

我大仔响優才讀緊小一, 細仔就出年會入埋優才。

開學一個月, 大仔好鍾意返學, 好鍾意D老師, 功課又少, 仲話想星期六、日都返學就好啦。

下面我copy左段優才高年級既家長分享, 妳可以睇吓高小同初中既情況。( 妳得閒上黎"優才家長分享"睇吓, 有好多家長可以同妳傾吓偈呀)

-------------------------------------------
囝囝讀G6, 囡囡讀G8,兩個都沒補習,成績average,囝囝G5時Fryer 、普通話試及囡囡G7時PET 都OK。同學有些也有補習,但這不太特別因香港很多學生都補習,家長忙工作沒時間兼顧或不想傷和氣,不代表學校摧谷。
高年級的學術及功課要求對比低年級當然會高些,G5-中學開始考公開試,不覺有操練或太大考試壓力,孩子都只像應付校內試一般,反而我緊張一點,他們說老師有教,自己已温習不需花太多時間 !看他倆也很輕鬆,每天工課量不太多,0.5-1.5小時內完成,週末及長假期多一點。
這兩年夏天囝囡倆課餘參加了很多興趣活動,倆人學了獨木舟、風帆、滑浪風帆......我們週末遍遊西貢:大浪西灣、浪茄、白腊、大清水、赤徑、塔門......他倆的學校生活頗輕鬆,但其實學校要求亦頗高,暫他們亦能應付!
通常都是父母緊張,但其實子女能從容應付,我們要對子女有信心,放手一下,就好像放風箏一般,放線才能高入雲霄,有需要才收一下;這是和他們放風箏時,囝囝教的!-----------------------------------------------------

我個仔讀 G5, 我到而家都冇聽過佢話上中文堂好悶, 亦都冇話唔鍾意上中文堂, 等我今日問下佢先。  至於果本成語專用教材, 開學到而家我只係見亞仔做過兩次, 雖然有時要做幾頁紙, 但實質要寫嘅字唔係太多, 所以亞仔都好快做完。

講真, 愈高年班功課量多係正常, 但你都知道 GT 一向都唔太多功課, 有時亞仔會係學校做緊 D, 返到嚟都唔駛點做, 佢平均每日做功課大約 30分鐘左右, 就已經攪掂晒, 就算果日比較多一D 功課, 都唔駛一個鐘就做完, 所以亞仔每日都有佢自己嘅私人時間用嚟做佢自己鍾意嘅野

----------------------------------------------------------

原文章由 GoodOldMum 於 07-10-2 14:04 硐表
hui1206

多謝你的回應。

很高興聽到你囝囝原來就讀優才,他又讀得開心,你又無壓力。其實我的囝囝將於08/09升小學,現階段我己替他報了幾間DSS,其中一間就是優才,幸運地囝囝被取錄了 ,我們亦已簽了offer,所以不能參加政府 ...

Rank: 4


797
64#
發表於 07-10-2 23:09 |只看該作者
Hi Putongren

Thanks for your reply. It is too far from my home and so I won't consider it.  

I nearly make up my mind and I shall hand in the form this Friday. I really hope that what I choose is suitable for my son.

Regards
JeffB

Rank: 3Rank: 3


160
63#
發表於 07-10-2 18:02 |只看該作者
原文章由 candy_kent 於 07-10-2 17:25 硐表
PUTONGREN
你小朋友一定係tl讀啦 ! 哈哈 !


點解咁叻?唔通你同真光有D淵源?

Rank: 3Rank: 3


160
62#
發表於 07-10-2 18:01 |只看該作者
原文章由 SandyWu 於 07-10-2 17:24 硐表
我都好鍾情"真光",囡囡13/10會去面試,希望ok啦,因為真光既學習環境同校風都係我所認同既,唔太高調,小朋友應該好開心既,唔知係唔係呢 我得一個囡,真係唔想俾太大壓力自己同個囡 ...


生多個啦!對成家人都好,囡囡又有伴。1 + 1 ≠ 2!


1680
61#
發表於 07-10-2 17:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1270
60#
發表於 07-10-2 17:24 |只看該作者
原文章由 Putongren 於 07-10-2 16:47 硐表


Hello, feijaiming & JeffB
是香港真光中學小學部。我們是由幼稚園直升小學的,有空請看我在幼稚園區的發表(http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=143851&extra=page%3D1&page=125###)#2496,及”P.1 Engli ...



我都好鍾情"真光",囡囡13/10會去面試,希望ok啦,因為真光既學習環境同校風都係我所認同既,唔太高調,小朋友應該好開心既,唔知係唔係呢 我得一個囡,真係唔想俾太大壓力自己同個囡

Rank: 3Rank: 3


160
59#
發表於 07-10-2 16:47 |只看該作者
原文章由 feijaiming 於 07-10-2 10:08 硐表
hi putongren,
I agree yours!can you tell me which primary school do your kid go to?many thanks!


Hello, feijaiming & JeffB
是香港真光中學小學部。我們是由幼稚園直升小學的,有空請看我在幼稚園區的發表(http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=143851&extra=page%3D1&page=125####2496,及”P.1 English Dictation” http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1143453&page=3#pid19173091#58,你會明白我作為家長也從學校所倡導的「全人教育」中學習,跟孩子一起成長。其實真光在學術上不能說是淺,但她是用循序漸進的方式。更重要她不會打沉孩子的信心;相反她鼓勵創意,確認孩子的各自不同與獨特存在的價值。讓孩子在多方面都有機會發展。當然樸實無華的校風是百年核心價值,更是我們全力擁戴。近年更積極發展家校合作活動;又設一名專職的課外活動主任。我大的孩子五年級,下學期要交分了。少不免也有些壓力;心裡在盤算,大不了升不到真光中學。但也不能這樣對女兒說啊!畢竟我們是真光fans嘛!她小時候還說為何沒有真光大學!

feijaiming
難得同途有心人!很同意你在另一題目關於happy 跟教育的討論。不錯happy 因人而異,但孩子花太多時間在抄寫、背書、做功課,課餘只是補習班、興趣班(家長感興趣的班)、電視、電腦、電玩(我最近才分清楚甚麼是PSP, NDS),這些肯定不是happy。教育的真正意義是甚麼?互聯網發達、資訊爆炸、知識高速增長,學術上的知識亦垂手可得。真真正正的「全人教育」正是我們需要的。我不大贊成一般國際學校的過度自由,也負擔不起這樣昂貴的學費。相信香港跟你我有相同理念的家長總可湊夠數去支持一所甚至更多「快樂學校」,但不可能要孩子長途跋涉跨區上學!
我依然相信:        愉快學習,學會學習,愛上學習。
孩子基礎穩健,長大了,他會有自學能力。當他/她跌倒迷惘,他會信任、會求教於父母師長(尤其是我們為他儲備了充裕的「親子錢罌」,沒有因讀書考試分數而日夜「血戰」)。他有良好的人生觀、價值觀,不會功利主義的看學業、看前途、看人生。如能至此,為父母者,夫復何求?

Rank: 2


100
58#
發表於 07-10-2 14:04 |只看該作者
hui1206

多謝你的回應。

很高興聽到你囝囝原來就讀優才,他又讀得開心,你又無壓力。其實我的囝囝將於08/09升小學,現階段我己替他報了幾間DSS,其中一間就是優才,幸運地囝囝被取錄了 ,我們亦已簽了offer,所以不能參加政府派位了。另外我們正等待浸小王錦輝的結果 (於29 Sept 去了2nd interview)。

如果浸小取錄小兒,我們也頭痛不知怎揀 ,請問有何高見?


原文章由 hui1206 於 07-10-1 10:24 硐表

G.T college

Rank: 1


4
57#
發表於 07-10-2 10:08 |只看該作者
hi putongren,

I agree yours!
can you tell me which primary school do your kid go to?
many thanks!

Rank: 5Rank: 5


4747
56#
發表於 07-10-2 07:22 |只看該作者
原文章由 Putongren 於 07-9-28 14:59 硐表
原來咁多同道中人。其實家長是否真的沒有選擇呢?

早知今日,何必當初呢?如果發覺唔妥,點解仲要留低繼續捱打,受苦六年呢?不如趁早搵個間插班(趁出生率低,學位有剩),還孩子一個開心童年!這樣下去,親子錢罌只會愈儲愈少;將來到了反叛 ...


Actually, there is not too much pressure in P.1 to 3 if compared to P.4 to 6.  Pressure increases a lot in upper primary years as the kids need to strike to enter good secondary schools, because our govt divided the schools by banding.  Students are labelled just like the food we buy in the market.  New DSS also ask kids to take public exams at P.5 to F.3 to "demonstrate" their qualities.  A P.6 students have to take 3 to 4 internal exams, P.6 govt assessment, F.1 banding test, Cambridge English, secondary schools' interviews and tests etc.  in one year, particularly in the last few months before graduation...

[ 本文章最後由 WYmom 於 07-10-2 07:39 編輯 ]

Rank: 2


60
55#
發表於 07-10-2 00:49 |只看該作者
我囝囝明年才小一,我好明白小朋友壓力 唔多唔少來自父母,我自己要求小朋友健康快樂地 成長就足夠,而我本人自小讀書都不理想,但係小朋友生在書香世代家族裡,各長老都送你一句,勤力讀書。我個囝係家族裡最細最新一代人,上一代人都己經廿幾三十歲,你冧下,我的壓力來自邊到

Rank: 4


797
54#
發表於 07-10-1 10:46 |只看該作者
Hi Putongren

真的很想知你兩個孩子讀那一間小學。


原文章由 Putongren 於 07-9-28 14:59 硐表
原來咁多同道中人。其實家長是否真的沒有選擇呢?

早知今日,何必當初呢?如果發覺唔妥,點解仲要留低繼續捱打,受苦六年呢?不如趁早搵個間插班(趁出生率低,學位有剩),還孩子一個開心童年!這樣下去,親子錢罌只會愈儲愈少;將來到了反叛 ...


399
53#
發表於 07-10-1 10:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖