- 在線時間
- 44 小時
- 最後登錄
- 12-6-29
- 國民生產力
- 24
- 附加生產力
- 12
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-5-18
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 96
- 主題
- 26
- 精華
- 0
- 積分
- 132
- UID
- 138046
 
|
各位家長,
我想問問各位,如果第一輪自行收生唔得,要填電腦派位的話,除了st. mary, 新/舊油地, 循道上,下午校之外, 仲有冇其他唔算太差的學校可以選擇而填寫下去呀,而且次序應該點寫,因為我時時都係聽到這幾間小學的事,咁如果我唔好彩抽唔中, 咁仲有咩小學(31網)可以選擇架,請大家比D意見我呀!! 謝謝 !! |
|