- 在線時間
- 13 小時
- 最後登錄
- 08-7-25
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-9-24
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 47
- 主題
- 1
- 精華
- 0
- 積分
- 48
- UID
- 31284

|
Dear id00288,
謝謝你的回應。請問明德是頭站上落車嗎?你有冇褓姆的電話, 因蔡生好像不大淸楚, 説要問褓姆。謝謝!
原文章由 id00288 於 07-9-14 11:33 硐表 
Dear CKwok
你好,
我囡囡在坑口明德商場上落車,
現在放中午12:30, 大概13:15到明德商場,
我相5-6分鐘後會到東港城下車,
至於全日放學15:30,
我想大概16:15左右到達,
上學方面我哋要06:30要上車了,
TKO中心要06:50-0 ... |
|