關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
發新帖
查看: 3361|回覆: 1
go

校車一問 [複製鏈接]

Rank: 2


48
1#
發表於 07-9-14 10:11 |顯示全部帖子
原文章由 kiwaiwong 於 07-9-13 22:54 硐表
緊係要"切記切記 " 啦


Hi 各位將軍線校車的家長:

請問各位知不知道將軍澳中心上車時間及東港城下車時間。

校車多人坐嗎?是否很擠迫?我是昨天才知道有位給我囡囡。

懇請各位家長賜教。你的回應定能幫我作出決定。謝謝!

Rank: 2


48
2#
發表於 07-9-14 17:20 |顯示全部帖子
Dear id00288,

謝謝你的回應。請問明德是頭站上落車嗎?你有冇褓姆的電話, 因蔡生好像不大淸楚, 説要問褓姆。謝謝!


原文章由 id00288 於 07-9-14 11:33 硐表

Dear CKwok
你好,
我囡囡在坑口明德商場上落車,
現在放中午12:30, 大概13:15到明德商場,
我相5-6分鐘後會到東港城下車,
至於全日放學15:30,
我想大概16:15左右到達,
上學方面我哋要06:30要上車了,
TKO中心要06:50-0 ...
‹ 上一主題|下一主題