關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 $0 學費啓思 so far 都 ok
發新帖
查看: 1838|回覆: 6
go

$0 學費啓思 so far 都 ok [複製鏈接]

Rank: 1


28
1#
發表於 07-9-9 16:00 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
我嗰仔讀$0 學費啓思 so far 都 ok
有人有意見嗎?
   0    0    0    0

Rank: 1


28
7#
發表於 07-10-9 00:29 |只看該作者
學費10000,收學卷後唔洗加錢, 其他雜費私估跟其他啓思一樣

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


479
6#
發表於 07-9-25 02:21 |只看該作者
原文章由 bwsyj01 於 07-9-9 16:04 硐表

請問是那一間啓思呀?
如伺何$0法呀?


我都想知...???????
Baby's Fairyland童裝店...童裝款式特別...
請按我的"個人網頁"睇下啦~^^

Rank: 1


28
5#
發表於 07-9-25 01:03 |只看該作者
我仔仔讀k1 校園在華景山莊

Rank: 5Rank: 5


2333
4#
發表於 07-9-10 13:14 |只看該作者
nefertiti,

請問你小朋友是那一個grade?

[ 本文章最後由 CCheng 於 07-9-10 13:15 編輯 ]

Rank: 4


924
3#
發表於 07-9-10 02:45 |只看該作者
我聽人講話租約問題,本來唔租比佢,後來又租返.......我想$0學費是想引返D學生!!

Rank: 1


18
2#
發表於 07-9-9 16:04 |只看該作者
原文章由 nefertiti 於 07-9-9 16:00 硐表
我嗰仔讀$0 學費啓思 so far 都 ok
有人有意見嗎?

請問是那一間啓思呀?
如伺何$0法呀?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖