關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 優才校務處的辦事能力與態度
發新帖
查看: 2848|回覆: 18
go

優才校務處的辦事能力與態度 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


146
1#
發表於 07-9-7 16:57 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
約好今日我去校務處拿回小兒PORFOLIE.但這位姓郭女士名
Suki.竟然喺我相約時間過了10分鐘還未出現.跟住剛巧有位MISS從裏出來copy我即刻去問她.我就叫了另一位穿黑衫中上年齡肥女人出來招呼我.但她的態度非常不好.令我唔開心.她入去幫我找之制有位喺lift出來年青miss問我.但我說已有人幫我找緊.轉頭個女人出來我只是講一句點解約好xx點遲了十幾分鐘都未出現.個過肥女人話我喺suki kwok我唔知.我只不個剛剛埋來.她D態度十分之衰.就問有什麼証明喺妳 來埋!一間講到自己點好的學校!淨喺在校務處來接待任何人士或家長資詢台已經喺咁?更深入其它部門都唔知喺唔我行我數!唔關事就唔理?呢間學校家校要從身估計!考到呢間學都   三聲要想楚讀唔讀?
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1193
19#
發表於 07-9-13 20:48 |只看該作者
原文章由 中天英 於 07-9-13 00:11 硐表
点點點
係喎, 點交換呢?

不如搵日得閒, 搵多幾個優才家長, 飲杯茶, 食個飽, 大家傾吓偈, 順便交換Portfolio睇吓, 分享吓教仔經, 好嗎?


都好wor!!!咁你籌備下la!!
但係我剛剛嚮08果樹分享D portfolio內容ah!!同interviewD野!

Rank: 5Rank: 5


3765
18#
發表於 07-9-13 00:11 |只看該作者
点點點
原文章由 Bluecat 於 07-9-12 04:11 硐表
好呀!
你想點交換呢???
我都好有興趣睇下你果份!
聽聞你小兒精通多國語言   勁!相比起我小朋友就冇乜特別lu!
因為我完全唔知人地果D會係點present等我開下眼界都好!

其實我都有D意外,照計佢地見唔少p ...

係喎, 點交換呢?

不如搵日得閒, 搵多幾個優才家長, 飲杯茶, 食個飽, 大家傾吓偈, 順便交換Portfolio睇吓, 分享吓教仔經, 好嗎?

Rank: 5Rank: 5


1193
17#
發表於 07-9-12 23:34 |只看該作者
原文章由 June04 於 07-9-12 09:35 硐表
Dear parents,

My son was new to this school and I personally quite satisfy with what they are doing so far.

I just think, to be a responsible parents, we should consider all the stuffs not just a s ...


AGREED

Rank: 4


891
16#
發表於 07-9-12 09:35 |只看該作者
Dear parents,

My son was new to this school and I personally quite satisfy with what they are doing so far.

I just think, to be a responsible parents, we should consider all the stuffs not just a simple event to determine whether it is a so-call "GOOD" or "BAD" school. It's not fair to the school and also the child to have such a determination.

Rank: 5Rank: 5


1193
15#
發表於 07-9-12 04:11 |只看該作者
好呀!
你想點交換呢???
我都好有興趣睇下你果份!
聽聞你小兒精通多國語言   勁!相比起我小朋友就冇乜特別lu!
因為我完全唔知人地果D會係點present等我開下眼界都好!

其實我都有D意外,照計佢地見唔少portfolio ga???
但In果日亞Sir睇到雙眼發光嘩嘩聲讚口不絕(老公形容的)hehehe
我好緊張又要答題乜都睇唔到!
係佢問我捨唔捨得放低時我就有D"猶疑"lar!!!怕拎哈返ma!
雖然我真的用心去做,但沒什麼手工可言,不要抱太大期望!我怕你睇完"車"一聲

[ 本文章最後由 Bluecat 於 07-9-12 04:23 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


3765
14#
發表於 07-9-12 03:05 |只看該作者
原文章由 Bluecat 於 07-9-10 03:22 硐表
我都響上個星期三約了Suki小姐拎返份profolio留念!
約了5pm但因囝囝病了要arrange人take care囝囝,我call Suki 話佢知我有D事會遲!佢好好咁話如果唔方便改過第日la!我話on the way,佢就話唔緊要等埋妳la!

我跑到上 ...

Bluecat,

有冇與趣大家交換個 Portfolio 睇吓呀?

Rank: 5Rank: 5


1193
13#
發表於 07-9-10 03:22 |只看該作者
我都響上個星期三約了Suki小姐拎返份profolio留念!
約了5pm但因囝囝病了要arrange人take care囝囝,我call Suki 話佢知我有D事會遲!佢好好咁話如果唔方便改過第日la!我話on the way,佢就話唔緊要等埋妳la!

我跑到上氣唔接下氣匆匆忙忙咁(late about 15 mins)真係勁唔好意思ops:" /> 等了一會,Suki拿著我份Profolio行出來,話唔駛趕得咁辛苦實等妳ge!我話唔好意思阻你收工ma!ops:" /> 佢話唔緊要 態度有善!帶點笑容
仲讚我個profolio整得好靚!好精彩tim! hehehhe

大家都係以禮相待jac!

[ 本文章最後由 Bluecat 於 07-9-10 03:24 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


3765
12#
發表於 07-9-10 01:10 |只看該作者
原文章由 SUET.. 於 07-9-7 16:57 硐表
約好今日我去校務處拿回小兒PORFOLIE.但這位姓郭女士名
Suki.竟然喺我相約時間過了10分鐘還未出現.跟住剛巧有位MISS從裏出來copy我即刻去問她.我就叫了另一位穿黑衫中上年齡肥女人出來招呼我.但她的態度非常不好.令 ...

SUET,

請問除左 Suki 遲左10分鐘未出現之外, 仲有D乜野令到你咁勞氣呢? ( 唔好意思, 我唔係好睇得明你既原文, 錯字又多... )

睇吓睇吓, 好似話你遲到喎, 係咪咁令你咁火爆 呀?

你都話有Miss主動問你有乜野要幫忙; 又話轉個頭, 果個"穿黑衫中上年齡肥女士"就出來; 好似唔係你講到態度咁差。( 話時話, 佢都唔算肥呀, 我仲肥過佢 )

佢問你點証明你係學生家長, 都好正常呀, 唔係點知個PORFOLIE( 我唸你既意思係 PORTFOLIO )有冇比人拎錯。如果佢唔駛証明就比人拎走家長交比學校D野, 咁就大件事嘍。

"考到呢間學都   三聲要想楚讀唔讀?"(原文), 咁唔知你係咪因為呢件事, 本來收左你既小朋友, 你都會唔讀呢?

唔好意思, 問左咁多問題, 我都係想攪清楚, 呢間學校咁多人話好, 係咪眞呢?

Rank: 6Rank: 6


5718
11#
發表於 07-9-9 21:01 |只看該作者
原文章由 Smiile 於 07-9-9 20:18 硐表
樓主說入到都要想清楚讀不讀,那未免對那間學校太不公平了。

我記得上年曾有入不到那間學校的小朋友家長在bk勁數陳校長,因陳校長是我的朋友,我認識他的為人和真心為培育學生的心,故此我也忍不住入來澄清。

所以,我很想替 ...

Smiile,

多謝你!

我只相信清者自清,公道自在人心!

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章 貢獻勳章


3563
10#
發表於 07-9-9 20:18 |只看該作者
樓主說入到都要想清楚讀不讀,那未免對那間學校太不公平了。

我記得上年曾有入不到那間學校的小朋友家長在bk勁數陳校長,因陳校長是我的朋友,我認識他的為人和真心為培育學生的心,故此我也忍不住入來澄清。

所以,我很想替優才說兩句說話 : 當然,好學校係人都知。

希望事件不會影響優才的準面試家長或小朋友在學的家長 ~~
以心開揚待人真  晴朗笑容樂在心

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章 貢獻勳章


3563
9#
發表於 07-9-9 20:14 |只看該作者
路過路過.....在bk識得我的人都知道我不是優才的職員、也不是優才的家長。

坦白而言,我覺得優才由上至下都十分友善,可能是有誤會吧了 ! 樓主既要取會profolio, 即是否落選 ? 會否因為落選而有點不開心以有這種感覺 ?

坦白說,如果你並不是那間學校的家長,職員不會對你太熱情無可厚非(我想她們不會黑口黑臉),她們跟足程序核實妳的資料也很正常,那麼多小朋友申請那間學校,找回你的小朋友profolio也需要時間。

Be Relax !
以心開揚待人真  晴朗笑容樂在心

Rank: 3Rank: 3


163
8#
發表於 07-9-9 16:01 |只看該作者
我尋日去優才的簡介會後交FORM,先問老師再到教務處都覺得他們好NICE,同有禮貌....
可能有點誤會...算LA...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12913
7#
發表於 07-9-9 09:41 |只看該作者
原文章由 SUET.. 於 07-9-7 16:57 硐表
約好今日我去校務處拿回小兒PORFOLIE.但這位姓郭女士名
Suki.竟然喺我相約時間過了10分鐘還未出現.


約會遲了10分鐘只是小事一宗,我們預約看醫生,約了政府部門職員,甚至約了朋友都會經常出現。如果每次都發怒,令自己不高興,則是以別人的過失去懲罰自己而矣。

Rank: 3Rank: 3


213
6#
發表於 07-9-9 08:44 |只看該作者
To be fair, most other schools don't even allow you to get back the profile.

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


6361
5#
發表於 07-9-7 18:31 |只看該作者
有時同一件事,用唔同角度睇,感受都唔一樣,希望樓主唔好唔開心啦!


514
4#
發表於 07-9-7 18:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


6361
3#
發表於 07-9-7 17:51 |只看該作者
原文章由 SUET.. 於 07-9-7 16:57 硐表
約好今日我去校務處拿回小兒PORFOLIE.但這位姓郭女士名
Suki.竟然喺我相約時間過了10分鐘還未出現.跟住剛巧有位MISS從裏出來copy我即刻去問她.我就叫了另一位穿黑衫中上年齡肥女人出來招呼我.但她的態度非常不好.令 ...


雖然我係新任優才家長, 但由面試到入讀, 優才的職員給我印象都很友善, 並沒有遇到以上情況, 由於囡囡是後補的, 有一天自己到學校取書, 職員很友善的詢問要不要袋子, 還主動出去替我拉門,叫我小心點, 我想可能是誤會吧! so far沒有試過遇到不禮貌的情況出現.

如果有不快,我會建議妳直接向校方投訴,給雙方一個機會去了解事件,如果是一場誤會,也讓校方有解釋的機會; 如果校方有錯, 向校方了解事件可以令他們改進態度和處理手法,  妳同意嗎?

至於要核實身份才能退還portfolio, 我想也是很正常和必要的做法,因為內裡有個人私穩, 也為了避免退錯了別人的portfolio.

祝好!

Rank: 5Rank: 5


1569
2#
發表於 07-9-7 17:04 |只看該作者
明天我都約了這位kwok小姐取回profile喎,希望唔會有同樣事情發生啦!!!!

不過,GT由頭都尾在我心目中在行政上都做得幾好,會唔會今次真係有d誤會呢!!!!

原文章由 SUET.. 於 07-9-7 16:57 硐表
約好今日我去校務處拿回小兒PORFOLIE.但這位姓郭女士名
Suki.竟然喺我相約時間過了10分鐘還未出現.跟住剛巧有位MISS從裏出來copy我即刻去問她.我就叫了另一位穿黑衫中上年齡肥女人出來招呼我.但她的態度非常不好.令 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖