關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聖愛德華家長請進
查看: 3293|回覆: 26
go

聖愛德華家長請進 [複製鏈接]

Rank: 1


17
1#
發表於 07-9-7 11:01 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
今年學校攪資優特別班,我好想囝囝入到,有冇辨法?
   0    0    0    0

Rank: 2


40
27#
發表於 07-10-25 10:07 |只看該作者
原文章由 Fiona_KK 於 07-10-22 14:30 硐表
請問07年升中派位结果有沒有60%派往band 1中學?
請問聖言或觀瑪都是天主教中學,會收幾多學位给聖愛德華小學呢?(大家都是天主教學校)


之前高年級家長會提過有30%以上派往band 1中學

每年都有人派去聖言同觀瑪, 幾多人就唔知啦, 我諗年年學生質素, 面試表現唔同, 人數都會有唔同既

你個仔係咪準備升中呀?

Rank: 1


13
26#
發表於 07-10-22 14:30 |只看該作者
請問07年升中派位结果有沒有60%派往band 1中學?
請問聖言或觀瑪都是天主教中學,會收幾多學位给聖愛德華小學呢?(大家都是天主教學校)


原文章由 mumumlove 於 07-9-27 08:06 硐表

horsemama'

bb嗰班中英文都由主任教,數學是班主任教-超好-英文主任出名有安求,又有耐心;但派位報分阿b未識緊張,anyway 07年7月升中派位又係好好,聽講家教會主席女女派跑馬地老牌名校瑪利曼,所以我有信心,我都會博 ...

Rank: 2


40
25#
發表於 07-10-2 00:07 |只看該作者
原文章由 horsemama 於 07-9-30 22:44 硐表



咁男女校或男校有那幾間? 如果知道請告知. 謝謝!


男校就要問下人
男女校就應該有觀塘官立同順利天主教

Rank: 4


899
24#
發表於 07-9-30 22:44 |只看該作者
原文章由 warmummy 於 07-9-29 01:47 硐表


雖然個女開始讀P4, 不過我都有留意下升中既野
女校Band 1有:
藍田St. Paul同觀塘St. Catherine
兩間都係英中

我都希望個女可以入到其中1間



咁男女校或男校有那幾間? 如果知道請告知. 謝謝!

Rank: 2


40
23#
發表於 07-9-29 01:47 |只看該作者
原文章由 horsemama 於 07-9-28 11:03 硐表
其實中學校網有那幾間是好的, 那些是band 1, band 2 的, 可否告知, 因我是不太清楚, 謝謝!


雖然個女開始讀P4, 不過我都有留意下升中既野
女校Band 1有:
藍田St. Paul同觀塘St. Catherine
兩間都係英中

我都希望個女可以入到其中1間

Rank: 4


899
22#
發表於 07-9-28 11:03 |只看該作者
其實中學校網有那幾間是好的, 那些是band 1, band 2 的, 可否告知, 因我是不太清楚, 謝謝!

Rank: 1


9
21#
發表於 07-9-28 08:01 |只看該作者

聖愛德華今早有活動

今朝學校有興趣班報名及活動推廣,有興趣的家長可到學校睇睇及進行報名及參觀

Rank: 2


32
20#
發表於 07-9-27 16:02 |只看該作者
下午有多元智能課程,學藝雙週,b話好鍾意下午時段,有資優培訓,智樂遊戲,午間遊戲-忘了名字,佢言冓起都開心,有培育群性發展,對於獨子獨女就好啦!聽講成日有報紙媒體訪問

Rank: 1


9
19#
發表於 07-9-27 09:32 |只看該作者

聖愛德華多元智能活動出色

有家長講聖愛德華多元智能活動很出色,有沒有家長可以講多些資料來聽聽,等我在報考時可以留意留意.聽講他們的下午時段有這類課程,很多元化及創新

Rank: 2


32
18#
發表於 07-9-27 08:06 |只看該作者

英中數老師有要求

原文章由 horsemama 於 07-9-24 21:59 硐表
hi mumumlove,

我個仔都係讀p.5, 不過佢成日都話唔好, 我迫佢join 咗小童軍, 不過佢就溤有戶外節目都唔肯參加, 真係比佢激死, 佢今日都知驚, 因為同佢講, 如果p.5同p.6唔比心机d, 派唔到好學校, 佢要讀band 3的話,  ...

horsemama'

bb嗰班中英文都由主任教,數學是班主任教-超好-英文主任出名有安求,又有耐心;但派位報分阿b未識緊張,anyway 07年7月升中派位又係好好,聽講家教會主席女女派跑馬地老牌名校瑪利曼,所以我有信心,我都會博區外名校

Rank: 4


899
17#
發表於 07-9-24 21:59 |只看該作者
hi mumumlove,

我個仔都係讀p.5, 不過佢成日都話唔好, 我迫佢join 咗小童軍, 不過佢就溤有戶外節目都唔肯參加, 真係比佢激死, 佢今日都知驚, 因為同佢講, 如果p.5同p.6唔比心机d, 派唔到好學校, 佢要讀band 3的話, 我就會送佢去外地讀書(係廣西寄宿唔係美國或加拿大), 我諗佢都知驚, 所以同姑媽講這兩年要比心机讀書, 如果唔係就死得

Rank: 2


32
16#
發表於 07-9-24 15:22 |只看該作者

小一難唔難入li 個問題....

原文章由 loveheartmum 於 07-9-7 11:05 硐表
我個女想報聖愛德華 '難唔難入?

我個b讀p.5,後補入-但我有誠意,自行及统一派位都有報第一志願,但莫主任俾機會我interview,可能乜活動都好有誠意泔參加喇,收番bb,我開心都而加,因bb讀得開心,好學校,22-9家長會話下午增「多元智能課程」,老師好有愛心,関愛同學,課程又新,好學校一定要爭吓才入到啦

Rank: 6Rank: 6


5718
15#
發表於 07-9-17 08:48 |只看該作者
原文章由 sumheima 於 07-9-16 16:51 硐表

請問係唔係講緊藍田個間聖愛德華小學呀?!好似話d老師都幾嚴,唔知依家成績拍唔拍得住李shiu 強呢?::" />


係呀!我講緊藍田果間。

其實我對呢兩間小學認識唔深,我朋友(以前讀聖愛德華小學果位)佢今年入左大學,所以我無乜機會見到佢。

我只知道李shiu 強勁谷成績,而聖愛德華則學生發展較全面。如果個小朋友係男仔,讀聖愛德華小學應該會幾好。

Rank: 5Rank: 5


1635
14#
發表於 07-9-16 16:51 |只看該作者
原文章由 dabbycheung 於 07-9-7 21:41 硐表


我路過,我朋友響呢間小學畢業,佢話每年觀塘瑪莉諾,都會預留5個位比呢間小學畢業既學生。所以只要考全級頭5名,都必定可以入觀塘瑪莉諾。

請問係唔係講緊藍田個間聖愛德華小學呀?!好似話d老師都幾嚴,唔知依家成績拍唔拍得住李shiu 強呢?::" />
愛裏沒有懼怕;愛既完全,就把懼怕都除去...

Rank: 1


13
13#
發表於 07-9-16 13:51 |只看該作者
請問知不知道IQ Test是否巳公佈結果?



原文章由 warmummy 於 07-9-7 11:11 硐表
我資優班交左表
星期一要考IQ test 好似仲要面試
希望入到啦

Rank: 6Rank: 6


5718
12#
發表於 07-9-7 21:41 |只看該作者
原文章由 twinzmummum 於 07-9-7 21:11 硐表
我又黎報到!

我囡囡今年剛讀小一, 返了一星期學, 佢話好開心:loveliness:
聽其他家長講, 學校派位情況幾好架, 舊年有人入喇沙,St. Mary's, Marymount...



我路過,我朋友響呢間小學畢業,佢話每年觀塘瑪莉諾,都會預留5個位比呢間小學畢業既學生。所以只要考全級頭5名,都必定可以入觀塘瑪莉諾。

Rank: 1


12
11#
發表於 07-9-7 21:17 |只看該作者
難唔難入? 都幾難架?
好彩亞女入到炸!:loveliness:
幼稚園老師教的, 要填第一志願, 兩部份都要




原文章由 loveheartmum 於 07-9-7 11:05 硐表
我個女想報聖愛德華 '難唔難入?

Rank: 1


12
10#
發表於 07-9-7 21:11 |只看該作者

報到!

我又黎報到!

我囡囡今年剛讀小一, 返了一星期學, 佢話好開心:loveliness:
聽其他家長講, 學校派位情況幾好架, 舊年有人入喇沙,St. Mary's, Marymount...

第日個女入到就好啦!




原文章由 Fiona_KK 於 07-9-7 15:48 硐表
我都有報到!

請問學校今年派位程況好不好,考全级幾多名才派Band 1中學.
另請問為何本校在這幾年取诮功課堂(即導修堂),我認為每星期設2-3天在最後時段問功課或班務未完成的事或放學校如有課外活動便可先完成部份功課 ...

Rank: 1


13
9#
發表於 07-9-7 16:30 |只看該作者
我個小朋友升小三,在小二時有位老師連發問時間都不夠,很少可在課堂完成功課,功課量不多但花時間在中/英作文的時間長,每星期都作文,有時大部份學生要重作英文(80words),有時要罰抄(不只是欠交功課,例忘帶飯單放在手册上都要抄),可能嚴師出高徒,但她任教科目整體成績是高分.我只接受欠交功課才抄.




原文章由 肥妹仔KanKan 於 07-9-7 16:07 硐表


我睇番學校既派位資料, 呢2年都派得唔錯,
另外我都唔清楚取消功課堂的問題, 但老師有時都會比小朋友係課堂完成功課, 所以問題都唔大.

你小朋友幾年級?? ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖