- 在線時間
- 240 小時
- 最後登錄
- 13-9-15
- 國民生產力
- 106
- 附加生產力
- 243
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-9-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 43
- 主題
- 5
- 精華
- 0
- 積分
- 392
- UID
- 29841
 
|
[quote]原文章由 Plasma 於 07-9-5 14:14 硐表 
小朋友一年級開始,
想每天幫他學習英文,
有沒有好的方法分享?
以前我個女串生字都好困難,但後來有人教我利用以下方法,的確有幫助.
ex: apple ~~ a_ _ l e, _ p_ _e,......你出題,叫佢晒d窿窿佢,每個生字大約寫5~10次,視乎生字難度,呢個方法幾o岩我個女, 希望你小朋友都o岩用啦! |
|