關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 灣仔聖若瑟小學
發新帖
查看: 1841|回覆: 4
go

灣仔聖若瑟小學 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


472
1#
發表於 07-9-4 21:35 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
之前聽說讀灣仔聖若小學既附屬幼稚園入讀ST.JOE 小既機會會大D.
但ST.JOE幼稚園將辦最後一屆,請問哪還有一間幼稚園有較大機會?
或者,哪一間幼稚園好,可作推介?

十萬分感謝!

[ 本文章最後由 hyto 於 07-9-4 22:12 編輯 ]
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


472
5#
發表於 07-9-6 22:09 |只看該作者
原文章由 BillieBug 於 07-9-6 14:42 硐表
".........ST.JOE幼稚園將辦最後一屆? "

係真唔係呀?


我係聽人說既,我都係望唔係真架!

Rank: 3Rank: 3


287
4#
發表於 07-9-6 14:42 |只看該作者
".........ST.JOE幼稚園將辦最後一屆? "

係真唔係呀?

Rank: 3Rank: 3


472
3#
發表於 07-9-5 13:27 |只看該作者
Thank you, Chansm8.

哪一間幼稚園好,可作推介?

Billion Thanks!!!

Rank: 3Rank: 3


250
2#
發表於 07-9-5 13:20 |只看該作者
現時以採用了統一派位, 基本上讀那幼稚園都是一樣, 但要在本區, 另一方法是扣門.


原文章由 hyto 於 07-9-4 21:35 發表
之前聽說讀灣仔聖若瑟小學既附屬幼稚園入讀ST.JOE 小既機會會大D.
但ST.JOE幼稚園將辦最後一屆,請問哪還有一間幼稚園有較大機會?
或者,哪一間幼稚園好,可作推介?

十萬分感謝! ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖