- 在線時間
- 1445 小時
- 最後登錄
- 21-10-29
- 國民生產力
- 727
- 附加生產力
- 89
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-9-8
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1605
- 主題
- 3
- 精華
- 0
- 積分
- 2421
- UID
- 99509
 
|
原文章由 Plasma 於 07-8-29 14:20 硐表 
你都好似唔係咁明我意思,
我係覺得校車公司向校方埋手賺取更多利潤,
唔係直接向我們家長,
所以我好擔心校方財務上壓力加重.
相信你都知道, 06年旺角小一是該分校的第一界學生, 當時兩個班一共只有48人, 選擇搭校車返學的學生大約一半, 以兩部校車計, 每部都係十二, 三人. 當時校車公司計左條數出來, 要將維持校車運作的成本攤分到咁少的學生身上, 費用會高得難以接受, 但校方為了方便學生, 不惜負擔部份費用, 即對車費進行補貼.
今年理應多了學生搭校車, 學校是否繼續作出補貼, 或者補貼金額如何, 我唔知道, 相信呢個亦係校車公司未能覆實車費的原因.
現階段, 我地唔知道校車公司真正收學校幾多錢, 又或者校車公司開這兩條線路的具體成本, 油費, 供車錢, 保險, 維修, 司機加保姆的工資我地全部唔知. 我唔會在沒有任何可靠數據的情況下就認定校車公司係"向校方埋手賺取更多利潤". |
|