關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 優才書院校車公司是否黑店?
查看: 3785|回覆: 28
go

優才書院校車公司是否黑店? [複製鏈接]

Rank: 1


11
1#
發表於 07-8-28 18:19 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
追問了一個月,
到今天為止還不能提供價格,
他們的代表每次出席學校聚會都十問九唔知,
今天所謂保母才第一次通知開車時間,
但問及價格就諸多推搪, 再問就推回學校, 說是學校問題.
試問大家會否先上車再議價?
到時開才天殺價我們可以怎樣?
一間真正做生意的公司為什麼會咁多藉口?
請問家長會負責校車的代表能幫忙處理嗎?
有沒有優才家長可以出面商議?
   0    0    0    0

Rank: 4


736
29#
發表於 07-9-2 11:08 |只看該作者
在BK關於優才的評論,最差應該是校車服務了。

校車收費偏高,不知是否因學生人數不算太多(小班教學的副產品?),又分佈各區。

雖然知道公司要有一定盈利,它不是一間慈善機構,但現在它却似是一間優才校車的Monopoly, 沒有競爭,我也想知道為什麼沒有換過校車公司。

AFSL

Rank: 3Rank: 3


145
28#
發表於 07-9-2 01:03 |只看該作者
It seems the same issue happened in last few years.  My son encountered same issues 3 years ago when he was P1.  The school bus company only contacted us in last mins. The school bus driver service is good or bad depending on bus driver but their administration is defintely bad and have room for improvement.  Also, the price is a bit high. Theprice should be reduced.

In fact, I don't understand why the lunch supplier can be changed every year but the same touble school bus company have to keep in current status forever.  Is that difficult to have a new school bus company ?

Rank: 3Rank: 3


119
27#
發表於 07-9-1 21:10 |只看該作者
yesterday校車公司打來inform me 2號車 車費要$900.
(官塘順利 <--> 旺角) 好貴呀!!!!
我都吾明why TKO 去旺角就可以$750 or cheaper, 反而由順利去旺角要這麼貴. 難道要九龍東d家長幫補埋過海的費用??
我覺得好吾合理, 今天在TKO和陳sir講左.....helpless, he told us that we can find other 褓姆車 by ourselves. Really thanks alot.  家下真係頭痛,臨急臨忙點找喎??

請問有冇褓姆車介紹??? pls pm me.

Thanks.

Rank: 1


11
26#
發表於 07-8-30 00:52 |只看該作者
Busypa兄:
請問
1) 你點解咁了解Poon's及校車制度?

2) 你有什麼建議? 我們可以點做? 有沒有好介紹? 如果你是校車界中人,不妨幫我們一把.

3) 你是否優才家長? 可否出來商議?

4) 如果Poon's咁差點解不斷有家長說以往校車服務不錯? 我們聽到的會否只是喜愛上網的一小部份聲音? 不過我知道他們現在的所謂保母是新來的.

5) 我很介意安全問題, 如果佢地咁過份超速, 我絕對不會用他們的服務. 但你有沒有具體証明(雖然這裡不是法庭)?

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


6361
25#
發表於 07-8-30 00:13 |只看該作者
原文章由 busypa 於 07-8-29 23:28 硐表
The school bus service (POON'S) is undoubtedly poor in GT.
The charge is very high.  For example,  the standard charge for service within TKO district is $280-300 X10.5month for most companies but it  ...


咁經佢介紹既褓姆車,係咪都有佣分?

Rank: 3Rank: 3


213
24#
發表於 07-8-29 23:28 |只看該作者
The school bus service (POON'S) is undoubtedly poor in GT.
The charge is very high.  For example,  the standard charge for service within TKO district is $280-300 X10.5month for most companies but it is >$400 X11months in POON'S.  POON'S use big bus in TKO but most other companies use small bus.
The service is poor, there have been many problems (speeding is common) in the past.
Indeed many students choose to take the MTR to school instead of the shool bus.
The school bus is very reluntant to open new routes or new stops unless there is big profit.
Indeed some of the school bus routes are not provided by POON'S but are out-sourced by POON'S.  POON'S makes a profit as a middle man.

Rank: 5Rank: 5


3765
23#
發表於 07-8-29 22:44 |只看該作者
原文章由 Plasma 於 07-8-29 12:21 硐表
1)首先非常感謝各方優才有心人士幫,
雖然事件尚未解決, 但內心非常欣慰, 有一班熱心的優才家長共同參與學校事務.

2)至於自組校車方面, 如果情況沒有改善我會馬上進行,
但我知道很多區域不方便的同學確實有此須要,  ...

Plasma,

唔好意思, 令你覺得唔開心, 可能好似你咁講, 係我太敏感。

其實我只係覺得, 校車公司既行政失當, 梗係要投訴啦, 換左我係你, 都會咁做; 之不過, 呢D事, 的確同學校冇関係, 條題目咁寫, 不知情既人, 淨係睇題目, 好容易會產生誤會。

Rank: 5Rank: 5


2421
22#
發表於 07-8-29 18:34 |只看該作者
原文章由 Plasma 於 07-8-29 14:20 硐表
你都好似唔係咁明我意思,
我係覺得校車公司向校方埋手賺取更多利潤,
唔係直接向我們家長,
所以我好擔心校方財務上壓力加重.


相信你都知道, 06年旺角小一是該分校的第一界學生, 當時兩個班一共只有48人, 選擇搭校車返學的學生大約一半, 以兩部校車計, 每部都係十二, 三人.  當時校車公司計左條數出來, 要將維持校車運作的成本攤分到咁少的學生身上, 費用會高得難以接受, 但校方為了方便學生, 不惜負擔部份費用, 即對車費進行補貼.

今年理應多了學生搭校車, 學校是否繼續作出補貼, 或者補貼金額如何, 我唔知道, 相信呢個亦係校車公司未能覆實車費的原因.  

現階段, 我地唔知道校車公司真正收學校幾多錢, 又或者校車公司開這兩條線路的具體成本, 油費, 供車錢, 保險, 維修, 司機加保姆的工資我地全部唔知.  我唔會在沒有任何可靠數據的情況下就認定校車公司係"向校方埋手賺取更多利潤".

Rank: 1


11
21#
發表於 07-8-29 15:31 |只看該作者
講了,多謝.

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


6361
20#
發表於 07-8-29 15:04 |只看該作者
既然有咁既憂慮, 何不直接向家教會提出?

Rank: 1


11
19#
發表於 07-8-29 14:20 |只看該作者
你都好似唔係咁明我意思,
我係覺得校車公司向校方埋手賺取更多利潤,
唔係直接向我們家長,
所以我好擔心校方財務上壓力加重.

Rank: 5Rank: 5


2421
18#
發表於 07-8-29 13:45 |只看該作者
Hi, Plasma,

暫時來講, 除左佢遲遲未覆價錢之外, 我覺得校車公司無咩唔妥.  價錢方面, 舊年TKO到旺角收$750, 我估計今年應該唔會高過呢個價, 因為搭車的同學多左, 而校車公司方面亦無咩額外開支.  會影響車資最大的可能係校方補貼的金額多與少, 我相信無論如何, 校方都唔會令到各家長的負擔大幅增加, 校長, 李教授等都係非常盡心盡力辦好學校的人, 亦是非常體量別人的人.  憑住學校與家長之間的互信, 我自已就完全無擔心過車資最後會大幅上升.

Rank: 1


11
17#
發表於 07-8-29 13:10 |只看該作者
咁樣大家會唔會覺得這間公司生意手法有問題?
如果佢地明知會做成生意,
校方及家長都信任了他們,
而且到了今天是唯一選擇,
賺多賺少已成囊中物,
所以延遲談判結果,
爭取最大利潤,
很聰明地把壓力轉移給校方,

正所謂你急佢唔急.......

Rank: 5Rank: 5


2421
16#
發表於 07-8-29 12:44 |只看該作者
我尋日都有問校車公司, 點解仲未有價錢, 佢話因為舊旺角的兩條校車線都由學校補貼的, 今年就補貼金額方面尚未達成共識, 所以暫時未有價, 但我相信無論如何, 最後都唔會開天殺價, 我今年都會搭, 所以如果真係開天殺價, 我都會係受害者.  不過我覺得完全無擔心的必要.

Rank: 6Rank: 6


5718
15#
發表於 07-8-29 12:40 |只看該作者
原文章由 Plasma 於 07-8-29 12:21 硐表
1)首先非常感謝各方優才有心人士幫,
雖然事件尚未解決, 但內心非常欣慰, 有一班熱心的優才家長共同參與學校事務.

2)至於自組校車方面, 如果情況沒有改善我會馬上進行,
但我知道很多區域不方便的同學確實有此須要,  ...

Plasma,

如果自組保母車,問題會比較覆雜。一來時間太趕,二來除左校方,相信無家長會有齊所有MK家長既聯絡電話。

我建議你可以先搵Marco, 因為佢除左係校車小組副主席,佢亦都係家教會副主席。我認為佢除左可以幫你跟進校車問題之外,同時亦可以同家教會主席商量,睇下有無邊方面可以幫到手。

希望校車問題早日解決!

[ 本文章最後由 dabbycheung 於 07-8-29 12:43 編輯 ]

Rank: 1


11
14#
發表於 07-8-29 12:21 |只看該作者
1)首先非常感謝各方優才有心人士幫,
雖然事件尚未解決, 但內心非常欣慰, 有一班熱心的優才家長共同參與學校事務.

2)至於自組校車方面, 如果情況沒有改善我會馬上進行,
但我知道很多區域不方便的同學確實有此須要, 所以唔知家長會有沒有辦法幫忙, 或有須要人士自行開主題求助.

3)中天英朋友:
我看過你很多有關文章, 知道閣下是一位狂熱份子(正面的),
對優才的關注甚於校長, 但希望閣下不要對所有相關事情過份敏感, 我提出的主題是事實, 本人並非攻擊優才校譽, 明理人自會理解, 清者自清, 沒須要咬文嚼字去辯駁, 如果唔係同現今傳媒娛樂版的行為有什麼分別, 我十分欣賞閣下的熱誠, 希望閣下能繼續用正面的力量為優才服務.多謝關注.

Rank: 2


73
13#
發表於 07-8-29 09:40 |只看該作者
I am interested to join.

原文章由 Plasma 於 07-8-28 18:26 硐表
有沒有人有興趣自組校車從將軍澳到旺角潔志???

Rank: 5Rank: 5


3765
12#
發表於 07-8-29 00:53 |只看該作者

xx校車公司時否黑店?

我覺得係咪應該將個tropic名改動一吓, 將"優才書院"4字删掉, 而將校車公司名加上去。

因為,

學校同校車公司係完全冇关係既, 學校只係提供佢地既資料比D家長, 唔洗我地咁多人各自出去搵校車咁費時失事。

所有校車既運作, 路線安排都係校車公司既事。

當然, 學校同家教會都對校車做監察工作, 需要既話, 會向校車公司提出改善既意見; 必要時, 可要求更換新公司。


754
11#
發表於 07-8-28 20:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖