- 在線時間
- 7 小時
- 最後登錄
- 11-11-6
- 國民生產力
- 2
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-8-12
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 68
- 主題
- 7
- 精華
- 0
- 積分
- 70
- UID
- 95374

|
我有一位曾在喇沙讀書再轉到啟新國際學校讀書的朋友兒子. 他現在中文大學學普通音(因為是外國人). 他對喇沙及升大學的情況都清楚, 而且他又正在找補習做.
如有興趣請告知.
原文章由 tlomum 於 07-8-28 13:07 硐表 
想問吓有無專幫喇沙補習的補習社,我的兒子做功課真係好慢,開學唔知点算,又要中英文默書,又要數學小測,又要中文寫作(約每星期) |
|