- 在線時間
- 759 小時
- 最後登錄
- 20-4-26
- 國民生產力
- 180
- 附加生產力
- 1736
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-10-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2578
- 主題
- 67
- 精華
- 0
- 積分
- 4494
- UID
- 31672
 
|
HI ALL
我唔期望係陳守仁可以學到一口流利英語,可比美英基d學生. 就算入左男拔女拔,英文講得流利果批學生,你知家庭背後比左幾多支援嗎? 朋友個仔讀男拔,亞仔d英文好鬼鬼! 原本外籍老師都有兩個,仲有佢屋企個小菲工人係"賓中之霸",一句講曬"差"!我問朋友點解仲請,皆因佢英文好,無賓音,佢怕請唔番英文甘好既工人!
但我希望間學校既老師d英文係字正腔圓, 訓練小朋友聽正宗英文既能力,唔係想佢講到好似鬼佬甘.(如果要o甘! 面對現實, 把小朋友送去真正國際學校:英基,漢基..) 好似我依加係公司同外國客傾生意,有時真係聽得唔係甘好!好在來來去去都係傾公司野,所以估估下都明曬+! 有d英國客最衰+啦,講到好鬼快,美國客都好d, 德國客d英文最好(與其他歐洲國家相比),又慢又標準.
港式英文真係唔知點define, 有d香港人d英文發音唔係港式,而係發音都錯.好似我之前問亞仔hamburger點讀,佢話香港人就o甘讀;外籍老師就o甘讀. 如果陳守仁d老師係字正腔圓, 已經好好.我去過優才個說明會, 佢地本地英文老師d英文都好好,但陳守仁個briefing我missed going, 因今年5月就開完,唯有上網八下啦!
另外我很欣賞snoopy校長!佢真係好好!
thanks for your info and sharing.
原文章由 木土土 於 07-8-31 20:11 硐表 
陳守仁老師d英文發音overall我覺得ok, 有d好好,但都有老師發音只是一般香港人水準(嘻!我自己都係!), 但grammer就無問題.
陳守仁學生就不要expect靠學校可以學到好native accent, 始終language environment不及inter ...
[ 本文章最後由 catcatmom 於 07-9-1 00:08 編輯 ] |
|