關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 自行收生15的分入到馬灣基慧嗎?
發新帖
查看: 1319|回覆: 9
go

自行收生15的分入到馬灣基慧嗎? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


214
1#
發表於 07-8-14 00:11 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
小兒今年k2,想找定資料,今年自行收生15的分入到馬灣基慧嗎?
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1948
10#
發表於 07-8-15 14:51 |只看該作者
原文章由 rhinegarden 於 07-8-14 17:01 發表

小兒去年九月第一輪計分得十五分就fail  


得 15分 fail 間間學校都有架啦! 問題係, 佢第一輪取錄的學生中有冇人以 15 分入到。 15 分報邊間都係要靠少少運氣架!
"It is a poverty to decide that a child must die so that you may live as you wish." ~Mother Teresa~

Rank: 5Rank: 5


1812
9#
發表於 07-8-14 17:01 |只看該作者
eat my words for three times

小兒去年九月第一輪計分得十五分就fail

Rank: 5Rank: 5


1812
8#
發表於 07-8-14 17:00 |只看該作者
小兒去年九月第一輪計分得十五分就fail

Rank: 5Rank: 5


1812
7#
發表於 07-8-14 16:59 |只看該作者
小兒去年九月第一輪計分得十五分就fail

Rank: 5Rank: 5


1812
6#
發表於 07-8-14 16:58 |只看該作者
原文章由 simonkwong 於 07-8-14 00:11 發表
小兒今年k2,想找定資料,今年自行收生15的分入到馬灣基慧嗎?


小兒去年九月第一輪計分得十五分就fail

Rank: 6Rank: 6


6456
5#
發表於 07-8-14 16:34 |只看該作者
有朋友今年15分入左!!

原文章由 simonkwong 於 07-8-14 00:11 發表
小兒今年k2,想找定資料,今年自行收生15的分入到馬灣基慧嗎?

Rank: 3Rank: 3


214
4#
發表於 07-8-14 15:10 |只看該作者
原文章由 jk67jk 於 07-8-14 10:03 發表


每年情況不同。 如你心儀此校﹐反正得15分好多時都是搏一搏,所以不妨也一搏。 第一輪計分及第二輪統一派位你都選她﹐萬一派不到時﹐叩門的成功機會比較高。

thank you very much

Rank: 3Rank: 3


295
3#
發表於 07-8-14 13:27 |只看該作者
如果無記錯, 阿仔個同學今年都係15分自行入了馬灣基慧.

Rank: 5Rank: 5


1948
2#
發表於 07-8-14 10:03 |只看該作者
原文章由 simonkwong 於 07-8-14 00:11 發表
小兒今年k2,想找定資料,今年自行收生15的分入到馬灣基慧嗎?


每年情況不同。 如你心儀此校﹐反正得15分好多時都是搏一搏,所以不妨也一搏。 第一輪計分及第二輪統一派位你都選她﹐萬一派不到時﹐叩門的成功機會比較高。
"It is a poverty to decide that a child must die so that you may live as you wish." ~Mother Teresa~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖