- 在線時間
- 350 小時
- 最後登錄
- 17-7-13
- 國民生產力
- 201
- 附加生產力
- 450
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 683
- 主題
- 116
- 精華
- 1
- 積分
- 1334
- UID
- 448
 
|
而家拔萃而家共有三間小學, 一間係人都知, 就係小女拔啦, 不過小女拔轉左私立, 而有間新開既, 係直資既, 個名係男拔萃負屬小學(所謂男拔), 而以前既舊小男拔, 轉左名, 叫做拔萃小學, 而家連女生都收埋, 仲係政府資助, 不過你要留意, 小男拔就可以同男拔(中學)一條龍, 而小拔就無咗條龍, 仲要無埋聯校添, 只係得個名响, 所以你揀學校要小心, 睇清楚.
原文章由 PaPa 於 07-8-13 09:42 發表 
請問「新小拔」與「男小拔」是否都係講緊同一間小學?
[ 本文章最後由 銘銘媽 於 07-8-13 11:00 編輯 ] |
|