註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
子爵府
大宅
原文章由 funbabyhk 於 07-8-21 12:19 發表 實際位置在那? 多唔多功課? 幾時報名 (出年 K1) 我都想俾細仔入讀.:
伯爵府
原文章由 funbabyhk 於 07-8-21 12:33 發表 咁功課多唔多 jet
原文章由 雪文 於 07-8-21 12:31 發表 我諗我唔使吃lunch啦, 份早餐飽到而家仲上心口.
原文章由 katiekma 於 07-8-21 12:28 發表 系黃大仙綱, 佢想讀嘉諾撒小學。因為幾好 & 近
男爵府
原文章由 kt8001 於 07-8-21 12:27 發表 我唔知點解,我打的字,只得一半,顯示不到全部,有冇人教 可下我呀
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-21 12:32 發表 你老公咁其怪 唔想 2 兄弟讀同一間小學
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-21 12:22 發表 你住藍田架wor金麗咁出名
原文章由 funbabyhk 於 07-8-21 12:26 發表 我都未知呀....c6話唔想 2 兄弟讀同一間小學 wor
原文章由 雪文 於 07-8-21 12:26 發表 我諗priceco可能無咗, 觀塘店同牛角店電話都取消咗, 連西環店都無人听.
原文章由 come爸嘩 於 07-8-21 12:20 發表 唔係喎, 佢果度好似係黃大仙網架!
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-21 12:18 發表 46網wor, 最好係坪石天主教,聖約x等等
原文章由 雪文 於 07-8-21 12:14 發表 阿頭, 唔同priceCo那一間平呀 ? 觀塘間PriceCO無咗, 唔知搬咗去邊. ( 我感得阿頭呢個名幾好听, 好有親切感, 希望你唔好介意)