關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問小一入學申請及註冊駛唔駛要父母的結婚証書架? ...
發新帖
查看: 1571|回覆: 10
go

請問小一入學申請及註冊駛唔駛要父母的結婚証書架? [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5258
1#
發表於 07-8-3 13:37 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
因我唔見左, 所以想請問需唔需要用的. 唔需要用就唔去補領了.  

唔該!
   0    0    0    0

Rank: 4


561
11#
發表於 07-8-5 12:24 |只看該作者
小一入學申請吾洗父母結婚証書, 政府吾洗, 私校同直資都無問過我攞, 而Passport 同回鄉card 我仔已經換左2次都無要出示過 , 不過至緊要帶正本既小朋友出世紙就ok, 如果穩陣d 帶埋copy 就ok.....

Rank: 5Rank: 5


1245
10#
發表於 07-8-4 12:24 |只看該作者
哦~~ 咁其實佢都只係程序上要列明比大家知 ,
係某D 特別情況下要有呢D 文件啫, 免得叫起
手要睇大家又無帶咪會浪費左大家時間囉
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1160
9#
發表於 07-8-4 02:53 |只看該作者
happypiano,
我去apply passport時,madam同我講話唔洗睇wedding cert.叫我收好tim! 小一都無看到有邊間school要要求wedding cert.喎!!


原文章由 happypiano 於 07-8-3 17:32 發表
我舊年同佢地申請特區護照時都已經唔見左, 但係..........都申請到呀.  連回港証, 回鄉証都申請埋.  不過佢好似有問我攞, 但係我話唔見左.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5258
8#
發表於 07-8-3 17:34 |只看該作者
哦.....咁只要我將監護人同地址証明用埋同一個人咪無問題攞.  hehe.

原文章由 emiluihk 於 07-8-3 15:26 發表
監護人身份與住址證明有別

e.g. 監護人是母親 而住址證明上顯示爸爸的名字

       咁情況就最好帶埋結婚證書 (有d 學校會睇)
       但有d 唔會睇 因爲小朋友出世紙已好清楚
       寫明關係

...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5258
7#
發表於 07-8-3 17:32 |只看該作者
我舊年同佢地申請特區護照時都已經唔見左, 但係..........都申請到呀.  連回港証, 回鄉証都申請埋.  不過佢好似有問我攞, 但係我話唔見左.

原文章由 Unclejt 於 07-8-3 15:04 發表
還是補領的好,比如申請特區護照就要啦。

Rank: 6Rank: 6


5009
6#
發表於 07-8-3 15:27 |只看該作者
祇要小朋友出世紙
上面有哂父母名啦

Rank: 5Rank: 5


1245
5#
發表於 07-8-3 15:26 |只看該作者
監護人身份與住址證明有別

e.g. 監護人是母親 而住址證明上顯示爸爸的名字

       咁情況就最好帶埋結婚證書 (有d 學校會睇)
       但有d 唔會睇 因爲小朋友出世紙已好清楚
       寫明關係

e.g. 監護人 與住址證明上之名字相同

       就肯定唔需要
       但要提醒各位 監護人係需要親身出席註冊
       但在某d 情況下, 可寫受權書代交表格及領取結果
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


196
4#
發表於 07-8-3 15:12 |只看該作者
好似係第一階段自行分配學位時要
原文章由 happypiano 於 07-8-3 13:37 發表
因我唔見左, 所以想請問需唔需要用的. 唔需要用就唔去補領了.  

唔該!

Rank: 6Rank: 6


6160
3#
發表於 07-8-3 15:04 |只看該作者
還是補領的好,比如申請特區護照就要啦。

Rank: 3Rank: 3


321
2#
發表於 07-8-3 13:54 |只看該作者
原文章由 happypiano 於 07-8-3 13:37 發表
因我唔見左, 所以想請問需唔需要用的. 唔需要用就唔去補領了.  

唔該!


應該不用,只要小朋友的出世紙
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖