關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 住址在62區(荃灣),租出去層樓係41區(九龍城)你會點選? ...
發新帖
查看: 1005|回覆: 3
go

住址在62區(荃灣),租出去層樓係41區(九龍城)你會點選? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


253
1#
發表於 07-8-1 13:52 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
住址在62區(住址在62區(荃灣),租出去層樓係41區(九龍城)你會點選?
因為其實荃灣區原來都好多好學校重係 band 1添! - 浸信聯會,柴灣角天主教,中華基慧 ...etc
但相對九龍城就只有Maryknoll & 聖家,好似無乜 choice! 重肯定同人爭到暈!
個女得個15分,其實又晤想讀d 太傳統勁谷勁多test & exam 的學校, 好似Maryknoll 咁, 你會點揀?

[ 本文章最後由 Esther-Hailey-J 於 07-8-1 13:55 編輯 ]
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1632
4#
發表於 07-8-2 14:16 |只看該作者
荃灣區簡中學是比較頭痛,要考慮這點再諗小學

Rank: 3Rank: 3


253
3#
發表於 07-8-2 14:04 |只看該作者
有個朋友話其實識既同學都好重要,所以佢會揀41區,因為始終荃灣區會雜d,有好多屋村,你晤知區內有乜野人會派入間學校道,咁你地會揀入band 1學校機會率高d既區定係揀d同學質素高d既區?

原文章由 bbq71 於 07-8-1 14:51 發表
Esther-Hailey,

我同你差不多,又係62 &41網的決擇,但我個係仔,仲有個細仔潻 ,以我所知62網小學的確唔錯,但中學就唔多選擇,小學已經咁頭痛,唔想中學又煩多次.  

Rank: 3Rank: 3


121
2#
發表於 07-8-1 14:51 |只看該作者
Esther-Hailey,

我同你差不多,又係62 &41網的決擇,但我個係仔,仲有個細仔潻 ,以我所知62網小學的確唔錯,但中學就唔多選擇,小學已經咁頭痛,唔想中學又煩多次.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖