註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
洋房
返回頂部
複式洋房
原文章由 estherxx 於 07-8-4 12:42 發表 一定要住址證明..
禁止訪問
大宅
原文章由 emonmama 於 07-7-29 14:39 發表 k3 開左學之後...好快就要填第一輪選校...呢次係自選既..通常11月底就會有結果架la....如果入到自選既小學...咁就恭喜你...否則要等到1月第二輪...即係大抽獎(統一派位)....要去到6月頭先知架.....我自己個 ...
原文章由 青紅蘿蔔 於 07-7-29 11:58 發表 我想問下, 幼稚園通常幾時會派選校資料架 ? 自選學校幾時要交表 和 幾時會有收生通知 ? 統一派位又要幾時交表 和 派校結果呢? 唔好意思 , 本人對此無經驗 希望有經驗既媽咪可以分享下 thanks
別墅