註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
民房
返回頂部
原文章由 Nymph_ 於 07-7-28 12:53 發表 可以直接揾負責老師. 亦可以係家教會網頁,寫低你嘅意見. 亦可直接揾家教會主席或委員講出你嘅意見. :) :) :)
大宅
原文章由 吳師奶 於 07-7-27 23:07 發表 有時對於學校或家教會有意見,好想同家教會反映,但又唔知有咩方法,你地會用什麼方法?請指教……