註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
複式洋房
返回頂部
禁止訪問
洋房
原文章由 cl8270 於 07-7-26 13:31 發表 我對孖B,今年9月開學時就需要報讀小一了,但如果派位2個分開讀書,我咪好麻煩,填表時有咩地方需要特別注意呢.
大宅
原文章由 Charlotte_mom 於 07-7-26 13:39 發表 如果報政府統一派位, 孖b係當一個file, 一齊處理既, 唔會分開學校, 放心
已刪除用户