- 在線時間
- 48 小時
- 最後登錄
- 16-1-17
- 國民生產力
- 17
- 附加生產力
- 70
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-19
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 163
- 主題
- 10
- 精華
- 0
- 積分
- 250
- UID
- 57754
 
|
學校用校本教材教英文, 同出面學既野唔同.
主要都係每隔一段時間換一個主題, 要求學生睇多D圖書.
可能由於學校收生時的中英文門檻都唔算低,
我囡果班D同學好多入學時D英文都好流利.
同出面學英文唔同的地方是,
他們於低小較著重講和聽,
課程簡介話學習的次序是聽->講->閱讀,
學了這些基礎, 寫就會易好多
(我個囡的情況也是這樣, 佢讀ST. CAT, 小時候就已經好流利,
入了小一, 做每天的RETELLING功課時, 就教佢寫番佢講的內容出黎, 開頭就會用PHONICS砌D音出黎, 讀得出同樣的音, 但串法和原本的字不一樣, 但老師話唔駛咁急糾正佢, 等佢放膽寫先. 依家已經可以寫到好長的段落, 串字就仍然會好多時用PHONICS串, 未必串到原本個字出黎, 不過我覺得OK可接受啦)
小一部份班由外藉老師教, 部份班是中國人老師,
但差不多全年都係講和聽, 堂課和功課有簡單的書寫,
功課每天都有RETELLING口述及筆錄(多少隨意)和閱讀圖書,
但沒有寫生字, 串字方面用PHONICS教,
默書也是考小朋友會否分辨字音,
小一D細路表現係會夠擔講多D,
但寫方面教好少.
小二都係成日玩遊戲同睇書,
就多好多寫, 都有教少少GRAMMAR.
默書方面都密左好多, 有時默PHONICS,
有時默單字, 有時默句子
三四年級就仲未知
睇下上述資料幫唔幫到你啦!
原文章由 心心 於 07-8-1 09:07 發表 
本人心儀PKC, 覺得呢間學校學長好有心辦學, 教學理念很合我要求; 唯一最想知道呢間學校在英語方面如何教育? 英語水平如何? 好似cky由g1有net做class teacher+每1/3/5講英文, 優才到了g3 有net做class teacher另 ... |
|