關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 名校禁長髮被責守舊 家長憤然為女兒轉校 ...
查看: 8889|回覆: 54
go

名校禁長髮被責守舊 家長憤然為女兒轉校 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2335
1#
發表於 07-7-21 08:29 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
保 安 局 前 局 長 葉 劉 淑 儀 出 名 護 髮 , 一 名 獲 區 名 小 學 中 華 基 督 會 基 灣 小 學 ( 愛 蝶 灣 ) 取 錄 的 準 小 一 女 生 , 其 家 長 不 滿 該 校 在 禁 止 女 生 蓄 長 髮 一 事 上 無 彎 轉 , 憤 然 決 定 「 留 髮 不 留 人 」 , 為 女 兒 轉 校 , 以 示 抗 議 。 該 家 長 指 只 有 監 獄 才 不 容 許 女 性 留 長 頭 髮 , 「 難 入 讀 該 學 校 就 等 同 進 入 監 獄 ? 」   記 者 : 倪 清 江

家 長 林 太 為 今 年 升 小 一 的 女 兒 在 自 行 派 位 階 段 選 報 基 灣 小 學 ( 愛 蝶 灣 ) , 獲 得 取 錄 。 林 太 在 本 月 5 日 瀏 覽 該 校 網 頁 時 , 發 現 相 中 的 女 學 生 全 是 短 髮 , 於 是 致 電 向 校 長 劉 惠 明 查 詢 , 才 得 悉 校 規 列 明 , 女 生 均 必 須 剪 短 頭 髮 。

違 規 者 會 被 記 缺 點林 太 表 示 , 劉 校 長 表 明 違 規 者 會 被 記 缺 點 , 累 積 至 3 個 大 過 就 必 須 退 學 。 林 太 稱 女 兒 學 芭 蕾 舞 , 在 跳 舞 時 留 有 長 髮 較 好 看 , 「 佢 話 6 月 比 賽 , 可 以 寫 信 申 請 4 月 開 始 留 , 呢 個 講 法 好 有 問 題 。 」 她 先 後 向 該 校 校 董 會 、 育 局 和 本 報 網 站 「 蘋 果 員 室 」 投 訴 。

「 學 校 完 全 無 彎 轉 , 畀 你 態 度 係 唔 讀 就 算 」 , 林 太 於 是 憤 然 取 消 註 冊 , 帶 女 兒 另 覓 小 學 , 「 呢 件 唔 係 小 事 , 係 關 乎 自 身 問 題 , 學 校 太 因 循 守 舊 。 」

該 校 校 長 劉 惠 明 回 應 說 , 有 關 校 規 可 能 在 37 年 前 創 校 時 已 存 在 , 定 立 目 的 是 要 提 升 學 生 的 自 理 能 力 , 「 長 頭 髮 要 人 幫 助 紮 起 頭 髮 , 形 成 依 賴 性 , 短 頭 髮 就 可 以 自 己 梳 , 培 養 獨 立 。 」

她 說 向 來 學 生 都 很 合 作 , 沒 有 人 違 規 而 被 記 過 , 這 規 定 就 如 有 些 學 校 歷 來 都 規 定 學 生 穿 旗 袍 和 男 生 冬 天 也 要 穿 短 褲 一 樣 , 「 校 規 就 好 似 法 律 , 等 佢 明 白 長 大 要 遵 守 社 會 規 範 。 」

校 規 趨 向 減 少 限 制資 助 小 學 校 長 會 副 主 席 馮 家 正 表 示 , 未 聽 過 有 小 學 禁 女 生 留 長 頭 髮 , 「 多 數 會 叫 留 長 髮 女 生 綁 起 或 紮 辮 。 」 他 指 現 時 的 校 規 趨 向 減 少 限 制 , 令 學 生 透 過 反 思 提 升 自 理 能 力 , 過 多 限 制 只 會 降 低 學 生 學 習 選 擇 和 批 評 思 考 能 力 。

基 灣 小 學 ( 愛 蝶 灣 ) 以 「 明 律 己 」 作 為 校 訓 , 今 年 127 名 升 中 生 , 有 72% 獲 派 英 文 中 學 , 由 於 升 中 派 位 理 想 , 每 年 吸 引 不 少 區 家 長 報 讀 。蘋果日報

[ 本文章最後由 mission 於 07-7-21 08:30 編輯 ]
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


297
55#
發表於 07-7-25 19:14 |只看該作者
那位家長並不是因為留唔留髮既問題, 主要係校長既態度, 語言上叫那位家長轉校. 其實我都同那位校長對話過, 她都係好寸, 眼到唔望你講野, 好似自己講自己聽, 到最後我叫頁朋友同她bye bye, 她竟然擰轉面, bye bye都唔講, 我當時都沉了一沉, 校長竟然係咁, 好彩我小朋友冇問點解校長唔同他bye bye, 唔係我都唔知點回答好. 仲有她學校既書記都一樣咁冇禮貌. 上面係咁, 唔怪之得下面都係咁.  其實蘋果今次冇誇大,  所以不是偏激

原文章由 靖兒 於 07-7-25 16:16 發表
同意 ... 都是比較篇激

首先,「守舊」是否等如「錯」呢? 為何要「被責」呢?
第二,家長為何要「憤然」為女兒轉校呢?

耳聽三分假,眼看未為真。

長髮和短髮,都只是外表吧。

為了外表 ...

Rank: 2


74
54#
發表於 07-7-25 16:16 |只看該作者
同意 ... 都是比較篇激

首先,「守舊」是否等如「錯」呢? 為何要「被責」呢?
第二,家長為何要「憤然」為女兒轉校呢?

耳聽三分假,眼看未為真。

長髮和短髮,都只是外表吧。

為了外表而 ...
又「人權」,又「聲援」,又要「用合法合理的手段去爭取」
又要改校規,仲要「如果今次能改變該校,將來D家長,同學都要多謝佢。」,真的是這麼重要嗎 ?


這些家長,實在太令人失望
實在太 ... 膚淺 :tongue: 。

家校合作
小朋友讀得開心,短髮又如何   ?


Rank: 3Rank: 3


250
53#
發表於 07-7-25 15:14 |只看該作者
留長髮理由也是否足夠呢?

Rank: 3Rank: 3


495
52#
發表於 07-7-25 13:47 |只看該作者
Who is that?????

原文章由 kcafa 於 07-7-25 10:44 發表
其實每個人都有發表自己意見的權利,不能因為與你的意見不同就被說為守舊,不進步等等,始終都覺得校有校規,你自己選讀的,不滿真是可以另轉其他的,這真是一個事實,同時我發覺有些人不知為什麼每有關新基灣的標題,都 ...

[ 本文章最後由 Sandra_100 於 07-7-25 13:48 編輯 ]

Rank: 1


19
51#
發表於 07-7-25 10:44 |只看該作者

基灣

其實每個人都有發表自己意見的權利,不能因為與你的意見不同就被說為守舊,不進步等等,始終都覺得校有校規,你自己選讀的,不滿真是可以另轉其他的,這真是一個事實,同時我發覺有些人不知為什麼每有關新基灣的標題,都是很篇激.我又看到在其他地區的名校,其中有個用戶初初成日出來問有沒有該校的候補名單消息,看到最後都好像該校沒收其小朋友,但過了一排,不知為什麼他/她竟然在說該名校的不是,我看到後真是有些不是味兒的感覺感.

Rank: 2


30
50#
發表於 07-7-25 01:15 |只看該作者
專制或是紀律?我個人認為校長的那一番話不太合埋,因為我當年小二就曉自己紮孖辮﹗自理能力不是長髮短髮的問題,是個性、家庭教育及學校訓練三大因素結合成的﹗

Rank: 2


81
49#
發表於 07-7-24 14:30 |只看該作者
不單學校思想守舊, 家長亦然. 從好幾個回應來睇, 有些家長不但盲目遵從, 仲接受o左萬事都係學校高學生低o既不對等地位, 可能係覺得能入到名/好學校已屬萬幸, 仲搞咁多做乜. 當中亦反映左某些人o既價值觀.

相反, 為女兒轉校o既家長係值得讚揚, 如果今次能改變該校, 將來D家長, 同學都要多謝佢.

Rank: 3Rank: 3


495
48#
發表於 07-7-24 13:20 |只看該作者
Agree , we do not mean that we don't "like" this rule.  Is this rule doesn't make sense. Don't 盲目遵從...... We need to THINK!

原文章由 ChiChiPaPa 於 07-7-23 21:56 發表


最重要是孩子有獨立思考的能力,能作判斷。不是大人話人權,就濫用自己的權利。但也不是有規則,就不求甚解,只盲目遵從。

要懂得為自己爭取,用合法合理的手段去爭取。


3400
47#
發表於 07-7-24 13:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


201
46#
發表於 07-7-24 09:44 |只看該作者

Rank: 3Rank: 3


201
45#
發表於 07-7-24 09:43 |只看該作者
very

Rank: 8Rank: 8


19890
44#
發表於 07-7-23 21:56 |只看該作者
原文章由 CHUCHU 於 07-7-23 17:47 發表
人權    與     服從

邊様大D呢:(

??????????????????? 諗唔明


最重要是孩子有獨立思考的能力,能作判斷。不是大人話人權,就濫用自己的權利。但也不是有規則,就不求甚解,只盲目遵從。

要懂得為自己爭取,用合法合理的手段去爭取。

不單是家長,學校亦應培養孩子的獨立思考能力。很欣賞一些老師可以讓孩子參與制定班房裡的規則。甚至有國際學校讓孩子一起訂立校規。

Rank: 4


514
43#
發表於 07-7-23 21:43 |只看該作者
Hi Hei Hei,

我是下午校架,咁即是上午校嚴過下午喎,雖分了上下午,有兩位校長,校規又唔一致,各自為政,有點怪呀!

原文章由 Hei-Hei 於 07-7-23 17:04 發表
果時都係上午校嚴過下午校架...... 即好似而家舊基灣比留長頭髮, 新基灣而家都唔比留長頭髮咁囉........

Rank: 4


980
42#
發表於 07-7-23 21:39 |只看該作者
其實這所學校不准女生留長髮已是眾所周知, 這位媽咪未免太過激啦!

校規就是校規, 要每個學生都要遵守的, 唔可以話有個別學生因應自己的需要而要求校方更改校規而方便他一人. 即等同我哋返工, 公司要求每位員工9時返公司(而一般公司都有10分鐘allowance比員工), 如果員工都係9時15或20分后才到達, 但又向公司諸多事實,又話住得遠,又話塞車, 你估老板可唔可以話只接受這個員工another 10或20分鐘遲到呢? 其實喺你簽employment letter時你已知道公司的規矩.  就等同每位父母幫小朋友小一選校時應該已清楚你所選的小學是否係你心中那所小學.

不過, 不准留長頭髮的校規又真係落伍咗, 其實校方可以考慮係呢個時候作檢討, 是否可以與時代並進呢!

以上只係我小小愚見, 如果有錯請諒.

Rank: 3Rank: 3


291
41#
發表於 07-7-23 21:02 |只看該作者
唔知 真X, 聖屎提飯 & 聖波羅 D 女仔幾時會 發起 "伸害革命", 推翻用"旗袍" 做校服這種封建思想......

期待中...

到時上街記得通知大家聲援

(純粹搞笑, 唔啱聽唔好)


原文章由 Sindy 於 07-7-23 18:48 發表
怪唔之得清朝要留辮,個個都唔敢出聲啦.............不過而家又點呢? 呢d真係級數既問題.............怪唔之得阿爺話我地未可以普選啦

[ 本文章最後由 michtony 於 07-7-23 21:16 編輯 ]

Rank: 4

醒目開學勳章


734
40#
發表於 07-7-23 20:11 |只看該作者
有唔講理家長..........又點可以以身作則教育下一代呢?
學校有校規,你唔想跟,可以唔讀,但唔可以用歪理黎打擊學校.
另外,若是有不當地方時,當然,可以出聲反對,但請先用腦想一想自己是否有理在手先? 若然,只係因為唔順自己意思,一味反對,就只會令人討厭,咁只係會教出一個橫蠻無理的小朋友.

[ 本文章最後由 honeyBB 於 07-7-23 20:23 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
39#
發表於 07-7-23 18:48 |只看該作者
怪唔之得清朝要留辮,個個都唔敢出聲啦.............不過而家又點呢? 呢d真係級數既問題.............怪唔之得阿爺話我地未可以普選啦

Rank: 5Rank: 5


1384
38#
發表於 07-7-23 18:11 |只看該作者
該家長要求讓她的女兒留長頭髮的原因只是因為女兒跳芭蕾舞, 而她認為長頭髮梳髻漂亮些.  考芭蕾舞試應該著重技巧而外觀只要整齊就可以了.  校方亦同意讓小朋友可於四月起留長頭髮, 其實已是作出協調.  相反, 家長只看重外表而抱怨校方不改她個人認為無理的校規, 這是對嗎?  

選校不是基於一所學校的成績及校風嗎?  如果家長認為學校的校服難看, 難道要學校改校服的款式嗎?  讀書是追求心智的美, 還是外表的美?

Rank: 5Rank: 5


1379
37#
發表於 07-7-23 17:47 |只看該作者
人權    與     服從

邊様大D呢:(

??????????????????? 諗唔明
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖